Miehen mielestä olen käyttänyt liikaa rahaa joululahjoihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mielettömiä summia kyllä laitatte lahjoihin. Meillä on suvussa sopimus että aikuiset ostaa sitten joulun jälkeen aleista itselleen tarpeellista krääsää ja jätetään lahjat ostamatta. Lapsille meillä on omille noin 100e molemmille ja siihen kummipojan lahja 50e ja kummitytön lahja oikeastaan ilmanen kun on tullut leffoja ja kirjoja kaupanpäällisinä erinäisistä tilauksista. Että noista omien lasten lahjoistakin voisi tiukan paikan tullen jättää puolet pois.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Ai paljon ja noin moni on saanut lahjansa :o No ei todellakaan, meillä on käytetty tuo summa ja ylikin pelkästään omien lahjomiseen.

Et varmaankaan niitä kotihoidontuella maksele?

Juu en, koska en kotihoidontukea saa. Kylläpä palstalaisilla on taas kova mures siitä millä minä työssäkäyvän mieheni kanssa joululahjoja ostelen :laugh:

Mielettömiä summia kyllä laitatte lahjoihin. Meillä on suvussa sopimus että aikuiset ostaa sitten joulun jälkeen aleista itselleen tarpeellista krääsää ja jätetään lahjat ostamatta. Lapsille meillä on omille noin 100e molemmille ja siihen kummipojan lahja 50e ja kummitytön lahja oikeastaan ilmanen kun on tullut leffoja ja kirjoja kaupanpäällisinä erinäisistä tilauksista. Että noista omien lasten lahjoistakin voisi tiukan paikan tullen jättää puolet pois.

Siis täh? Vähemmänhän minä olen käyttänyt lahjoihin kuin sinä. Omien lasten lahjat on maksaneet siis 70e noin suunnilleen per nenä eli 210e yhteensä kolmen lapsen lahjat. Ja oikeasti niiden arvo on siis jotain ihan muuta, koska olen ostanut tarjouksista.

Kummilasten lahjoihin yhteensä 60e, kolme kummilasta. Lahjojen arvo kaikkea muuta kuin tuo.

Enkä muutenkaan ole ostellut mitään kallista. Kallein yksittäinen lahja minkä olen ostanut niin oli tuo miehelle ostamani PowerBall ja se maksoi postareineen noin 40e.

Ja tosiaan lahjoja on tiäs miten monelle.

Ai paljon ja noin moni on saanut lahjansa :o No ei todellakaan, meillä on käytetty tuo summa ja ylikin pelkästään omien lahjomiseen.

No mä peesaan tota kirsikkaa, mutta makselin niitä opiskelevan yh:n tuloilla...:D

Minä kht-tuella, mies pienipalkkainen ja lahjoihin mennyt n. 750 euroa :D

Minä totesin eilen miehelle, että minä sentään ostan niitä lahjoja ostamisen halusta enkä verenmaku suussa kuten tiedän monien muiden niitä hankkivan. Mies kommentoi sitäkin, että hänen mielestään hölmöä, kun olen ostanut monta pakettia samalle. Ei tarkoittanut siis omia lapsia toki. Minä olen ostanut kyllä ihan yhdet lahjat muuten, mutta veljeni lapselle olen ostanut neljä lahjaa. Mutta nekään ei ole maksaneet yhteensä kuin 16 euroa, kaikki tarjouksesta eli ei minusta paha juttu, jos tahdon lastemme ainoaa serkkua muistaa neljällä paketilla. Olen siis ostanut hänelle pussilakanasetin, Name It:n pyjaman, Lindexn tunikan ja legginsit sekä jonkun lelun.

Meillä taas miehen kans yhteisille lapsille (2) on yhteensä n.60?, miehen etälapset (2) niille on yhdelle lapselle n.50?...
Mua taas harmittaa tämä, koska mulla olis ollu vielä jotain mitä olisin omille halunnu ostaa, mut mies ei taas enää halua mitään.

Yhteistyössä