Miehen naispuolinen fb-kaveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mustis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä en kyllä ymmärrä noita "nolaat vaan itses jos meet kommentoimaan" - juttuja. Saa kait sitä oman miehen kuvia kommentoida. Ihan sama kuin nolona se toinen akka pitäis joka on ensin menny kommentoimaan varatun ihmisen kuviin tuollaisia. Ootko ap kysyny mieheltä \ tiedätkö kuka tää nainen on,kuin tuttu tms ?

Kyllä mä oon miespuolisten kavereiden kuvaan saattanut todeta, että näytätpä hyvältä. Jos kerran näyttää hyvältä siinä kuvassa, niin miksei sitä muka saisi sanoa? :D

Niinpä. Monet kuitenkin kommentoi naispuolisten kavereidensa kuvia kehumalla kauniiksi, nättimykseksi ja miksi milloinkin. Mitähän varten miespuolisen kaverin ulkomuotoa ei saisi kommentoida samoin periaattein?

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Ööö, onko nämä molemmat kuvat ja kommentoinnit tapahtunut tän 2 kk seurustelun aikana vai ennen?Vai onko miehesi vasta profiilin luonut tänä aikana? Voiko ne kuvakommentoinnit olla jos aikaa sitten laitettu vaikka ex tyttöystävältä?

Niinpä. Monet kuitenkin kommentoi naispuolisten kavereidensa kuvia kehumalla kauniiksi, nättimykseksi ja miksi milloinkin. Mitähän varten miespuolisen kaverin ulkomuotoa ei saisi kommentoida samoin periaattein?
Niinpä. Jos voi kehua naispuolisten kamujen kuvia tulematta leimatuksi horoksi, pilluhaukaksi tai ties miksi, niin miksei sitten miespuolisten?

Ja miespuolisten kavereiden kanssa heitetty läppäkin voi joskus kuulostaa aika, köh, K18-kamalta jos sattuu kovin tiukkapipoinen kuulija olemaan kyseessä.

Vaikka tosiasiassa ei tulisi pieneen mieleenkään koskea heihin siinä mielessä. Hehän ovat ystäviä, vähän kuin veljiä!

[QUOTE="Joku";25944802]Ööö, onko nämä molemmat kuvat ja kommentoinnit tapahtunut tän 2 kk seurustelun aikana vai ennen?Vai onko miehesi vasta profiilin luonut tänä aikana? Voiko ne kuvakommentoinnit olla jos aikaa sitten laitettu vaikka ex tyttöystävältä?[/QUOTE]

ne kommentit oli tulleet eilen illalla...

On tainnut miehellä olla puhetta jonkun kanssa että olet mustasukkaisuuteen taipuvainen. Ja vaikka ei oliskaan niin hirmu monen miehen naispuoleiset ystävät kokeilevat "hoidon" kantin kestävyyttä juuri näin. Jos reagoit oikein pääset sisään kaveripiiriin. Jos taas et niin sulle naureskellaan.

Mitenköhän ap mahtaisi reagoida, jos kuulisi miehensä vastaavan toisen naisen puheluun "hei, rakas"? Kiitän tässä onneani, että oma mieheni ei ole mustasukkaista laatua, sillä juurikin erään ystäväni kanssa näin toisillemme lähes joka kerta puhelimessa sanomme. Eikä asiassa ole mitään mustasukkaisuuden arvoista, me vain kommunikoimme näin. Eikä tulisi mielen viereenkään tehdä kyseisen ystävän kanssa mitään, mitä aviopuolisomme eivät voisi nähdä. Mustasukkaisuudella ei saa mitään hyvää aikaiseksi, se vain kuluttaa niin itseä kuin puolisoa turhaan. Jos ei voi luottaa puolisoon, ei myöskään kannata olla parisuhteessa tämän kanssa.

Niinpä. Jos voi kehua naispuolisten kamujen kuvia tulematta leimatuksi horoksi, pilluhaukaksi tai ties miksi, niin miksei sitten miespuolisten?

Ja miespuolisten kavereiden kanssa heitetty läppäkin voi joskus kuulostaa aika, köh, K18-kamalta jos sattuu kovin tiukkapipoinen kuulija olemaan kyseessä.

Vaikka tosiasiassa ei tulisi pieneen mieleenkään koskea heihin siinä mielessä. Hehän ovat ystäviä, vähän kuin veljiä!

Sanopa muuta :)!

Minä opettelin tietoisesti pois mustasukkaisuudesta. Nuorempana olin mustis, liiankin.

Sellainen pilaa helposti hyvänkin suhteen, sairaalloinen mustasukkaisuus.

Aika yleensä auttaa :). Ikä tuo tietynlaista tyyneyttä asioiden suhteen, samoin suhteen kesto.

No miten sä et voi ymmärtää jotain sellaista asiaa jonka olet itse kantapään kautta kokenut? :) Luulisi että jos on itse tämmöisen piirteen itsessään havainnut ja siitä pois oppinut,niin ensimmäinen lause asiaan liittyen ei olis että "en ymmärrä ihmisiä jotka..". Siitähän se ymmärrys yleensä vasta tuleekin että joku juttu pohjautuu omaan kokemukseen.

Lopetin tupakanpolton 8v sitten,mutta olisin aika ylimielinen jos heittäisin jollekin saman asian kanssa painivalle ihmiselle että mä en ymmärrä sen heikkoutta.

[QUOTE="vieras";25944941]No miten sä et voi ymmärtää jotain sellaista asiaa jonka olet itse kantapään kautta kokenut? :) Luulisi että jos on itse tämmöisen piirteen itsessään havainnut ja siitä pois oppinut,niin ensimmäinen lause asiaan liittyen ei olis että "en ymmärrä ihmisiä jotka..". Siitähän se ymmärrys yleensä vasta tuleekin että joku juttu pohjautuu omaan kokemukseen.
[/QUOTE]
No en mä NOIN mustis sentään koskaan ole ollut...enkä horotellut & munahaukaksi kutsunut poikaystävieni naispuolisia kavereita, saati vaatinut poikaystäviäni tekemään mulle tiliä heistä tai ollut asiasta ihan raivona :)

No en mä NOIN mustis sentään koskaan ole ollut...enkä horotellut & munahaukaksi kutsunut poikaystävieni naispuolisia kavereita, saati vaatinut poikaystäviäni tekemään mulle tiliä heistä tai ollut asiasta ihan raivona :)

Ok :) Mä ymmärsin että omasta mielestäsi olit kuitenkin liian mustasukkainen,joten käsitin että se olisi ollut ongelma sinulle,kun siitä piti opetella pois. Eli ymmärrät ihmisiä jotka ovat liian mustasukkaisia mutta et ymmärrä ihmisiä jotka ovat enemmän mustasukkaisia kuin mitä SÄ olet ollut?

On tainnut miehellä olla puhetta jonkun kanssa että olet mustasukkaisuuteen taipuvainen. Ja vaikka ei oliskaan niin hirmu monen miehen naispuoleiset ystävät kokeilevat "hoidon" kantin kestävyyttä juuri näin. Jos reagoit oikein pääset sisään kaveripiiriin. Jos taas et niin sulle naureskellaan.

en usko, että vielä tietää minun olevan mustasukkainen. urkin sen verran bookista, että tuo suttura on pohjoisen tyttöjä. me asutaan eteläs, onneks.

[QUOTE="vieras";25944957]Mun entinen hoito kävi kommentoimassa mun kuvaa että "aika herkkukinkut,uhh beibe ;) " ja mun mies veti siitä herneen nenään :([/QUOTE]

No mut kato sitä miestä pitää ymmärtää, koska sillä on hyvä syy olla mustasukkainen. Mut jos sun miehen kuvaa joku nainen kommentois vaikka "mmm mikä namupala, tekispä mieli vähän maistaa ;) " niin sähän oot hysteerinen, sairaalloisen mustasukkanen akka, jos et pidä tollasesta ja siitä vielä meet huomauttamaan :whistle:

[QUOTE="vieras";25944992]Ok :) Mä ymmärsin että omasta mielestäsi olit kuitenkin liian mustasukkainen,joten käsitin että se olisi ollut ongelma sinulle,kun siitä piti opetella pois. Eli ymmärrät ihmisiä jotka ovat liian mustasukkaisia mutta et ymmärrä ihmisiä jotka ovat enemmän mustasukkaisia kuin mitä SÄ olet ollut?[/QUOTE]
On ns. tervettä mustasukkaisuutta, eli sitä että tajuaa pitää omastaan kiinni jos tulee sellainen tilanne että siihen on tarvetta.

Sitten on jo liiallisuuksiin menevää mustasukkaisuutta - vaikkapa sitä että kun mies tekee työtä kauniin naisen kanssa, niin on kettuuntunut, kihisee itsekseen, antaa asian pilata päivänsä tai ainakin puolet päivästä, muttei kuitenkaan naulitse miestä ristille sen takia, tai huorittele naista, tai epäile että niillä on suhde. Sellainen mä olin joskus nuorena, ja koin sen ongelmaksi - se ei tuntunut kivalta, ja opettelin siitä pois. Ei ollut kivaa kiemurrella ikävän tunteen vallassa kun poikaystävä oli jossain kavereidensa kanssa.

Ja on aivan liian voimakasta, sairaalloista mustasukkaisuutta joka saa haukkumaan huoraksi naisen joka sanoo miehelle moi, tekemään tarkistuskäyntejä miehen työpaikalle, ilmestymään pubiin kyttäysreissulle kun mies on kaverinsa kanssa kaljalla, rikkomaan astioita kun mies tulee kotiin samalla autolla naispuolisen työkaverin kanssa...mustasukkaisuutta, jonka ansiosta sormukset lentää kun jostain anoppilan valokuva-albumista löytyykin kuva miehestä ja hänen eksästään Ritva-tädin viisikymppisiltä kesältä -92, ja joka pistää tarkistamaan miehen tiliotteet, puhelinlaskut, sivuhistorian tietokoneelta, yms. Kun ei ollenkaan hyväksytä sitä, että mies on oma erillinen yksilönsä eikä jotain jonka nainen omistaa ihan kokonaan. Kun ei pystytä hyväksymään sitä että miehellä on menneisyytensä. Kun ei luoteta laisinkaan ja ollaan varmoja siitä että se miehen työpaikan munahaukka ihan saletisti yrittää viedä miehen.

Ja tuota viimeisintä en oo oikein koskaan tajunnut, sellainenhan on oikeasti jo ihan pimeää ja taatusti tuhoaa lopulta parisuhteen.

Niin ja toki tuohon voi syyllistyä myös mies, ei se naisten yksinoikeus ole :)

[QUOTE="vieras";25944992]Ok :) Mä ymmärsin että omasta mielestäsi olit kuitenkin liian mustasukkainen,joten käsitin että se olisi ollut ongelma sinulle,kun siitä piti opetella pois. Eli ymmärrät ihmisiä jotka ovat liian mustasukkaisia mutta et ymmärrä ihmisiä jotka ovat enemmän mustasukkaisia kuin mitä SÄ olet ollut?[/QUOTE]

Tämä on taas ihan hitomoista saivartelua ja pilkun nysväystä ja täysin oletuspohjalla. Yritetään joku juttu keksiä toisesta, ettei tarvitse ajatella sanomaa hänen viestissään.

Mä olen myös todella mustasukkainen. Jos mun miehelle joku nainen laittaisi tuollaista käskisin miehen poistaa sen kommentin. Kerran kävikin kun mieheni oli korjoittanut jotain ystävälässytystä faceen ja eräs horatsu oli laittanut siihen sydämen, käskin miehen poistaa sen. Vaikka se ei edes tarkoittanut mitään sellaista. Mutta minun miehelleni sydämiä laittelee vain minä.

En ole horatsu. Olemme yrittäneet olla teidän kanssa väleissä, mut on selvää, että haluat tuhota miehes välit hänen omaan perheeseen. Todella harmi. Olen tuntenut sun miehen lapsesta asti ja jos en saa sydäntä laittaa hänen seinälle, niin haista paska! Ja älä enää uhkaile miestäsi keittiöveitsellä!

Yhteistyössä