Miehen runkkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hassua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No siis meillä monta lasta ja miehen huomiota on jakamassa monta henkilöä. Jos mies menee illalla suihkuun, siinä meillä hyvä tilaisuus samalla jutustella kahden kesken. Siksi saatan puskea mukaan. Oon joskus sitte pessy miehen selän samalla tms.pientä.

Varsinaiseen masturbointiin miehellä ei taida energiaa piisata, kun minun tarpeeni ovat muutaman kerran päivään. En rajoita tai pyri häiriköimään miestäni asian osalta, ihan vapaasti, jos siltä tuntuu.

Ei helvetti! Mitä enemmän noitten Astron ja Datan kirjoituksia on seurannut, sen omituisemmaksi ne muuttuu :D
Mikä huomiontarve saa ihmisen jakamaan lähes kaiken jossain keskustelupalstalla, omalla naamallaan vielä?!
Nää jutut jää kuitenkin nettiin aina. Siinä on lapset kiitollisia, kun ehkä joskus joku kaivaa vittuillakseen esiin ketjut, joissa jompikumpi valottaa milloin seksielämäänsä, milloin omaa päävammaansa.
Ennen oli huomiohuorana Mummeliisa, nyt näköjään nää kaksi.
Ja hei, kyllä me on jo luettu, miten UPEETA ja PALJON sitä seksiä teillä onkaan! Kokska meillä muillahan on vaan tylsästi kerran viikkoon ja vaan lauantaisin sekin.

Mä oon nyt tietty todella katkera ja kateellinen kun tän kirjoitin :D

MEnkää ny vaikka pyyhkii se toisen persekin niin ei tartte olla minuuuttiakaan erossa.

Ja Astrolla ja datallahan selvästi libido eroaa kun Astro haluaisi munaa 4 kertaa päivässä ja data vain kerran :D selvästi huono suhde ;)
saa nähdä koska Datan halukkuus putoaa noin 1/vko tasolle?

[QUOTE="mari";28824134]Ei helvetti! Mitä enemmän noitten Astron ja Datan kirjoituksia on seurannut, sen omituisemmaksi ne muuttuu :D
Mikä huomiontarve saa ihmisen jakamaan lähes kaiken jossain keskustelupalstalla, omalla naamallaan vielä?!
Nää jutut jää kuitenkin nettiin aina. Siinä on lapset kiitollisia, kun ehkä joskus joku kaivaa vittuillakseen esiin ketjut, joissa jompikumpi valottaa milloin seksielämäänsä, milloin omaa päävammaansa.
Ennen oli huomiohuorana Mummeliisa, nyt näköjään nää kaksi.
Ja hei, kyllä me on jo luettu, miten UPEETA ja PALJON sitä seksiä teillä onkaan! Kokska meillä muillahan on vaan tylsästi kerran viikkoon ja vaan lauantaisin sekin.

Mä oon nyt tietty todella katkera ja kateellinen kun tän kirjoitin :D

MEnkää ny vaikka pyyhkii se toisen persekin niin ei tartte olla minuuuttiakaan erossa.[/QUOTE]

[QUOTE="Vieras";28824161]Ja Astrolla ja datallahan selvästi libido eroaa kun Astro haluaisi munaa 4 kertaa päivässä ja data vain kerran :D selvästi huono suhde ;)
saa nähdä koska Datan halukkuus putoaa noin 1/vko tasolle?[/QUOTE]

:O

Yhteistyössä