Miehen seksimeili

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja whattodo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Toripolliisi:
Minusta elämässä pitää olla aito oma itsensä.
Minua ärsyttää ihmiset, jotka teeskentelevät ja vetävät erilaiisa rooleja tilanteiden ja seuran mukaan.Toki arvostan hyviä tapoja ja pyrin niitä noudattamaan...

Näinhän se on. Toisaalta, on ihminen niin monipuolinen otus, että ei se ehkä ole roolia ja näyttelyä, jos on vähän toinen pinta esillä. Liian ahtaaseen takkiin ei kannata naapuria pukea, ahristamahan rupiaa... Monestihan se on itse asiassa ihmisen jonkun sortin ylenmääräistä turvallisuushakuakin, jos toisen pitää koko ajan olla justiinsa sama ja koskaan et muuttua saa; pelottamaan meinaa alkaa, jos se vielä kiinnostuu kaikesta sellaisestakin, mikä ei nyt juuri itseä kiinnosta, vaikkei se mitenkään itseltä pois olisikaan. Tuntuu vaan silti jotenkin käsistä karkaavan, jos on monena. Kasvutila pitää antaa, ja oppimiseen ja muuttumiseenkin elämän myötä lupa. Eli sen verran tuota ihmisen laaja-alaisuutta kyllä puolustan :)

Mutta teatteritaide on sitten juttu ihan erikseen, eikä se kunnioitusta nosta, jos mielipiteet käännähtävät vastalaidalle kynnystä ylitettäessä ja seuran mukaan. Laajentaa saa ja uuttakin oppia ja väärässäkin voi myöntää olleensa; siitä ei parane ampua, se on hatunnoston arvoinen taito se. Mutta ulkopuolelta asetetut ja sieltä käsin sujuvasti vaihdettavat mielipiteet eivät hatunnostoa kaivanne. Vaikka hyvinhän nuo tuuliviiritehtaat tuntuvat pärjäävän, ja vientikin vetävän - muuallekin kuin politiikkaan.

Varpaillaan hiipimistä en ymmärrä minäkään, viimeisenä nyt parisuhteessa. Kyllä täällä on kunnolla saatava askeltaa koko kengännumerollaan itse kunkin, mahtuuhan tänne. Ei se hyviä tapoja eikä kanssakulkijan kunnioitusta vielä pois sulje, että seisoo reilusti omilla saappaillaan. Potkaista ei ole lupa, ja tietäkin on kohteliasta osata antaa, mutta hiipiä ei tarvitse. Hauskempihan se nyt tämä elon kukkamaa, kun kukin reilusti omana itsenään ja rinta rottingilla, vaikka vähän rivistä jopa karkaisikin (no tämä ei sitten kyllä koskenut parisuhdetta tämä viimeinen!). Persoonia tämä maailma minustakin kuitenkin kaipaa, eikä tasapäistämistä; hankalaksi menee, jos värikkäitä hahmoja löytää vain vanhasta Suomi-filmistä. Että sillä siloittelullakin rajansa.

No joo, menipähän taas aiheesta sivuun. Jatkakaa joku taas siitä oikeasta. *lähtee hyötytöihin*

Omaa tilaa ja aikaa pitää olla ja sitä pitää toiselle antaa.
Ristiriitoja tulee usein juuri siitä jos juoksulanka on liian lyhyt, siinä jopa koira hermostuu...

Omaa tilaa ja aikaa pitää olla ja sitä pitää toiselle antaa.
Ristiriitoja tulee usein juuri siitä jos juoksulanka on liian lyhyt, siinä jopa koira hermostuu...

Minusta mitään narua ei pidä olla ollenkaan. Parisuhteessa pitää olla niin paljon - tai edes sen verran - luottoa molemmin puolin, ettei mitään naruja tarvita. Varsinkaan toisen asettamina.

Ilkeä temppu mieheltäsi mutta minusta on myös aika erikoista lukea salaa toisen meilejä jos suhteessa on kaikki hyvin.
Kuvan lähettäminen saisi ainakin minut epäilemään onko mahdollisesti myös tapaillut tätä edellistään, eihän muuten kikkelikuvia exälle lähetellä.
Minä ainakin pitäisin exääni aivan hulluna jos lähettelisi alapäästään kuvia meiliini.
Mitä miehesi ajattelisi jos lähettäisit omalle exällesi kuvia alapäästäsi??
Kerroit että teillä meni huonosti tapahtuneen aikoihin. En pitäisi sitä selityksenä miehesi käytökselle koska aikuinen ihminen osaa ratkaista asiat puhumalla, ei lähettämällä munakuvia toiselle naiselle.
Kysäse mieheltäsi näinkö hän aikoo toimia jatkossakin jos teille tulee erimielisyyksiä.

Käyttää huivejakin, mielikuvitus on rajaton, mutta mehän ollaan toki yksiavioisia, eikä ajatella tuhmia...muuten napsahtaa munalukko vitjaan, kuten jo kävi toiselle ketjulle.

Käyttää huivejakin, mielikuvitus on rajaton, mutta mehän ollaan toki yksiavioisia, eikä ajatella tuhmia...muuten napsahtaa munalukko vitjaan, kuten jo kävi toiselle ketjulle.

Ei se siitä johtunut. En pyytänyt lukitsemaan ketjua, pyysin lähestymiskieltoa häirikölle. En sulle, vaan eräälle...

Kyllä tuhmia saa ajatella.

Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:

Ei se siitä johtunut. En pyytänyt lukitsemaan ketjua, pyysin lähestymiskieltoa häirikölle. En sulle, vaan eräälle...

Kyllä tuhmia saa ajatella.

Jos meiltä vielä tuhmien ajattelukin kiellettäis, alettais olla hitlerin mallissa.

"Mielikuvitus on annettu ihmiselle korvaamaan hänelle se, mitä hän ei ole.
Huumorintaju taas lohduttamaan häntä siitä, mitä hän on." Jep.

Koskenee asiaa sun toistakin, ja molemmat sallittu. Mutta parisuhteessa siihen kuvitukseen ei tarvittane kännykkää kuin parisuhteen sisällä.

Saatiinpahan keikautettua aiheeseen tämäkin vaikka sitten ontuvalla aasinsillalla.

* jatkaa hyötytöitä - ai jaa niin mitä ruskaa?*

Alkuperäinen kirjoittaja Ntt:
"Mielikuvitus on annettu ihmiselle korvaamaan hänelle se, mitä hän ei ole.
Huumorintaju taas lohduttamaan häntä siitä, mitä hän on." Jep.

Koskenee asiaa sun toistakin, ja molemmat sallittu. Mutta parisuhteessa siihen kuvitukseen ei tarvittane kännykkää kuin parisuhteen sisällä.

Saatiinpahan keikautettua aiheeseen tämäkin vaikka sitten ontuvalla aasinsillalla.

* jatkaa hyötytöitä - ai jaa niin mitä ruskaa?*

"juttele sinä vaan, kyllä sinut tunnetaan. Ja vaikka sen valheeksi vannoisit, niin kyllä sua uskotaan." Eräsperäs on Ntt.

Täh?!?!! :)

Hei, älä itke, Eräsperäs, tuolle minä en voi mitään! :) Tahallani en kyllä yrittänyt sinua muistuttaa, en olisi kuvitellut edes osaavani. Elä näiden kanssa....

Ja tuo lainattu kohta taas lienee meitä molempia vanhempi mietelause. Vaikken kyllä sitä ikääsi tiedäkään :)

Taitaa sinulla ontuja olla kuule vielä näiden palstojen tyylianalyyseissä hakuvaihe menossa... Alepa-tädin kanssa meidät on joskus kesän mittaan sotkettu, vaan ei sentään vielä Eräsperäksen koskaan. Pitänee tosiaan harkita tuota rekisteröitymistä, vaikken tiedäkään, onnistuuko, kun jouluna aloittaessani tuli rekisteröityä se Näin täällä (taas) - ehkä se tosiaan pitäisi vaihtaa tähän Maritan luomaan lyhenteeseen, niin ei tarvitsisi viattomien säikähtää. :)

Ihan sama sinällään kyllä minulle, jos joku minua jonakuna muuna pitää, mutta se on tietenkin harmi, jos joku saa nimeltäni piikkiinsä mielipiteitä, joita ei edes jaa. Vaan sillehän minä en ilmeisesti täällä mitään mahda, pyydän anteeksi ja kirjoitan omallani edelleen. ;) Ja onhan täällä tullut kyllä jo sen verran paljon äänessä oltuakin, että hyväkin voisi olla, jos joku välissä persoonakuvaa vähän sotkisi, ennenkuin alkaa oikea posti tulla postiluukusta nettinimimerkillä. Kun nyt en näitä varjohippasilla oloja osaa enkä kyllä arvostakaan. *poistuu ihailemaan sitä ruskaa ihan ontumatta ja naureskellen *

No uskonasioihin en puutu, kun ei ole pappiskoulutustakaan, ja kenenkään usko ei minulle edes kuulune. Siinä taitaisi vain käydä niin, että kun nyt olen...hetkinen...olisiko jostain helmi-maaliskuulta kirjoittanut tällä lyhenteellä, minut on opittu tuntemaan nimenomaan sillä. Tai siis ilmeisesti 99% lukijoista on oppinut... Jos nyt ottaisin käyttöön sen "Näin täällä", joutuisin hyvän aikaa lisäämään ensimmäiseksi lauseeksi "Siis ennenstään tuntemanne Ntt", ja siihen olen liian laiska, eikä se tunnu millään muotoa järkevältä touhulta. Eri asia olisi, jos sen alkuperäisen nimimerkin voisi vaihtaa suoraan tuolle käytössä olevalle, mutta se ei liene edes teknisesti mahdollista. Jaa, enpä muuten tiedä, mutta luulisin näin. Jos sen voi vaihtaa ilman, että tammikuun kirjoitukset haihtuvat savuna taivaalle, antaa palaa vaan, moderaattorit! Minun puolestani se kyllä sopii, mutta tähän nimikkeeseen olen joka tapauksessa kotiutunut, ja se on ihmisille tuttu, joten senpä ajattelin yhä vaan pitää.

Ja se, keneksi muuksi minua joku ajattelee on minulle tosiaan kyllä yksi ja hailee. Sen toivon, ettei jotakuta muuta syytetä minun mielipiteistäni, eli harmiksi en kellekään halua olla. By the way, minä ja Eräsperäs kyllä taidamme usein ajatella asioista varsin eri lailla, mutta ei se haittaa, sitä varten nämä palstat ovat, enkä minä varmastikaan ole aina se oikeassa oleva, asioista parhaiten perillä oleva taho. Moiseen ei riitä edes elämänkokemus, ei 45 vuodessa sentään mahdottomia... :) Kirjoitustyylikin on kyllä aika erilainen, sikäli kun nyt omaani osaan arvioida. Alepa-tätiin sotkemisen joskus olen jopa ymmärtänyt, teemme vähän samantapaisia pikkuhuomioita arjesta ajoittain.

Saat uskoa, tai olla uskomatta. Ei se minua heiluta, ja sinulle se taas antaa elintilaa. Hyvä niin! Hauskaa päivänjatkoa! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ntt:
No uskonasioihin en puutu, kun ei ole pappiskoulutustakaan, ja kenenkään usko ei minulle edes kuulune. Siinä taitaisi vain käydä niin, että kun nyt olen...hetkinen...olisiko jostain helmi-maaliskuulta kirjoittanut tällä lyhenteellä, minut on opittu tuntemaan nimenomaan sillä. Tai siis ilmeisesti 99% lukijoista on oppinut... Jos nyt ottaisin käyttöön sen "Näin täällä", joutuisin hyvän aikaa lisäämään ensimmäiseksi lauseeksi "Siis ennenstään tuntemanne Ntt", ja siihen olen liian laiska, eikä se tunnu millään muotoa järkevältä touhulta. Eri asia olisi, jos sen alkuperäisen nimimerkin voisi vaihtaa suoraan tuolle käytössä olevalle, mutta se ei liene edes teknisesti mahdollista. Jaa, enpä muuten tiedä, mutta luulisin näin. Jos sen voi vaihtaa ilman, että tammikuun kirjoitukset haihtuvat savuna taivaalle, antaa palaa vaan, moderaattorit! Minun puolestani se kyllä sopii, mutta tähän nimikkeeseen olen joka tapauksessa kotiutunut, ja se on ihmisille tuttu, joten senpä ajattelin yhä vaan pitää.

Ja se, keneksi muuksi minua joku ajattelee on minulle tosiaan kyllä yksi ja hailee. Sen toivon, ettei jotakuta muuta syytetä minun mielipiteistäni, eli harmiksi en kellekään halua olla. By the way, minä ja Eräsperäs kyllä taidamme usein ajatella asioista varsin eri lailla, mutta ei se haittaa, sitä varten nämä palstat ovat, enkä minä varmastikaan ole aina se oikeassa oleva, asioista parhaiten perillä oleva taho. Moiseen ei riitä edes elämänkokemus, ei 45 vuodessa sentään mahdottomia... :) Kirjoitustyylikin on kyllä aika erilainen, sikäli kun nyt omaani osaan arvioida. Alepa-tätiin sotkemisen joskus olen jopa ymmärtänyt, teemme vähän samantapaisia pikkuhuomioita arjesta ajoittain.

Saat uskoa, tai olla uskomatta. Ei se minua heiluta, ja sinulle se taas antaa elintilaa. Hyvä niin! Hauskaa päivänjatkoa! :)

Eräsperäksen virheet kirjoituksessa ihan samallaisia kuin ntt.lläkin. Kaikkiaan sama tyypperö. Ei voi mitään. Mutta miksi?

No, sitten täytynee todeta, että äidinkielen opettajat sekä Lapissa että ilmeisesti jossain Etelä-Suomessakin (?) ovat saaneet yhtä huonon koulutuksen toivottomien tapausten kouluttamiseen - tai sitten meihin ovat alkaneet tarttua samat suomenkielen nykyiset yleisvirheet. Ei sentään vielä puhetyyli. Syytetään mediaa - ja palataan tosiaan asiaan. :)