H
hm
Vieras
mun mielestä tää on vähä outo ketju.. ei kai ne saa TILILTÄ viedä rahoja. ainakin meillä ulosotto meni aikanaan suoraan tilistä. ei ne tililtä enää päässyt käsiksi rahoihin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hmmm... tätäpä en ole aikaisemmin ajatellutkaan. Toisaalta, en ehkä halua itselleni enää yhtään lainaa, varsinkaan sellaista joka on ollut toisen alunperin. Koen sen kuin olisin takaaja, ja sen olen itselleni luvannut etten koskaan takaa mitään kellekään.
mun mielestä tää on vähä outo ketju.. ei kai ne saa TILILTÄ viedä rahoja. ainakin meillä ulosotto meni aikanaan suoraan tilistä. ei ne tililtä enää päässyt käsiksi rahoihin.
Joo, ja sitten asiaan.
Soitin sinne ulosottovirastoon, selitin asiani ja kerroin, että tililtä "varastetut" rahat ovat minun omiani, ei miehen ja että milläs me nyt eletään kun lähes kaikki rahat on viety. Kohta minunkin velkani menevät ulosottoon, kun ei ole tilillä rahaa, jolla maksaa laskuja. Ulosottomies oli vähän sekaisin, lupasi selvittää asian ja sitten soitti parin tunnin päästä sanoen, että joku virhe tullut. Sanoi jo maksaneensa miehen velkoja rahoilla, joten niitä ei enää ole. Sanoin vaan jyrkästi, että ne rahat on muuten saatava takaisin, koska ne oli MUN, niin sanoi, että selvittää asian... noh, soitti sitten tunnin päästä mulle ja sanoi, että rahat on loppuviikosta mun tilillä takaisin.
Tähän en muistanutkaan aikaisemmin kommentoida. Kun soitin ja vaadin rahoja takaisin, niin ulosottomies sanoi vaan heti tilinumeron kysyttyään (en edes ymmärrä miksi tuota kysyi kun olihan niillä tilinumerot listassa!), että "Ethän sitten odota mitään korkoja, kuten veronpalautuksissa, koska me ei niitä jaeta."
Niin, onhan se niinkin. Mutta tosiaan en ole tätä tullut aikaisemmin ajatelleeksi. Täytyy keskustella miehen kanssa ja miettiä asiaa.![]()
Mulla on luottotiedot menneet ja mulla kyllä on OP:n Visa Electron..
Ollaan naimisissa, mentiin viime kesänä.
Minä en edes alkaisi seurustelemaan miehen kanssa joka ei osaa hoitaa raha-asioitansa! Saati että antaisin omaan tiliini käyttöoikeuden. Ihminen ei muutu! Usko pois.
Rikas ei tarvitse olle mutta minulle riittää kun osaa elää varojensa mukaan. Kyllä minä ensimmäisenä epäilisin miestä rahojen viemisestä.
Että mua sitten ottaa päähän tuollaiset kommentit. Haista kuule paska. Mulla on ulosotossa velkaa ja joka kuukausi sitä sinne lyhennän! Joka sentin aion maksaa ja todellakin olen muuttunut! Tuollaiset sun tapaiset ääliöt voisi pitää suunsa kiinni.
Ja voiko joku olla oikeasti noin idiootti, että luulee miehen pystyvän viemään rahat noin koska kyllähän se nyt siinä näkyisi mihin rahat ovat menneet! Hemmetin tollot!