Miehen varustuksen koko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"utelias"

Vieras
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleeni. Mikä on mielestänne pieni, suuri tai sopiva miehen vehkeen koko? Oletteko oman miehenne varustukseen tyytyväisiä ja minkä kokoisia heillä on?

17 cm ja ympärys kuta kuinkin saman verran. Ihan olen tyytyväinen kotona (ei muhun paljon enempää mahtuiskaan ).

Hmmm.. Vaikea sanoa, koska olen ihan oikeesti (noin 50 miestä kokeillut) sanoa, että TAITO sen määrää.. Pienempi munaiset on mukavampia peppuseksissä, mutta isommatkin menee. Nykyisellä miehelläni on 20cm (ympärystä en tiedä) ja kyllä peppuseksiäkin on tullut joskus harrastettua. TAITO sen määrää edelleen ;) Toki ihan "normi"seksi on parasta ison tai pienempi munaisen kanssa :)

[QUOTE="utelias";22674911]Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleeni. Mikä on mielestänne pieni, suuri tai sopiva miehen vehkeen koko? Oletteko oman miehenne varustukseen tyytyväisiä ja minkä kokoisia heillä on?

17 cm ja ympärys kuta kuinkin saman verran. Ihan olen tyytyväinen kotona (ei muhun paljon enempää mahtuiskaan ).[/QUOTE]

ympärys 17cm? hohho, aikahalko sit on.

omalla miehellä 19cm pitkä ja ympärys ööö, enpäs osaa sanoa, olisko 7cm?

[QUOTE="vieras";22674943]Miehen tekemä aloitus, johon muutama saman tyypin vastaus ja sitten jäädään odottelemaan aitoja kommentteja. Köyhät on taas huvit.[/QUOTE]

Paitsi että aloitus on naisen. Ihan siitä mielenkiinnosta kysyn, kun koolla tuntuu naisten puheitten mukaan tosiaan olevan merkitystä...

[QUOTE="hmp";22674965]ympärys 17cm? hohho, aikahalko sit on.

omalla miehellä 19cm pitkä ja ympärys ööö, enpäs osaa sanoa, olisko 7cm?[/QUOTE]

Laitappa mittanauhasta tuo ympärys, ei se nyt mikään ihmeellinen ole. Huom ympärys EI HALKAISIJA...

Kaikkia seksiin liittyviä aloituksia täällä epäillään miehen aloittamaksi :D Syynä varmaan e että lestadiolaiset niin paljon tänne kirjoittelee ja naiset ei keskenään puhu seksistä edes miehen kanssa ja miehet salaa käy netissä fantasioimassa.

[QUOTE="utelias";22674977]Laitappa mittanauhasta tuo ympärys, ei se nyt mikään ihmeellinen ole. Huom ympärys EI HALKAISIJA...[/QUOTE]
Ei helvetti! Luuletko, että täällä joku uskoo NAISEN tietävän, mikä miehensä ympärysmitta on :laugh:. Sielläkö te kotona mittailette ja sinua lisäksi aihe kiinnostaa niin paljon, että teet siitä vielä aloituksenkin. Voe elämä..

omalla miehellä 19cm pitkä ja ympärys ööö, enpäs osaa sanoa, olisko 7cm?[/QUOTE]

Miten oletat sen ympäryksen olevan tuo vai tarkoitatko halkaisijaa? :D

[QUOTE="heh";22674989]Miten oletat sen ympäryksen olevan tuo vai tarkoitatko halkaisijaa? :D[/QUOTE]

en mä tiedä, hirveen vaikee arvioida sitä ympärysmittaa/halkaisijaa... en ole koskaan mitannut, sellanen käteen sopiva peukalo ja etusormi ei ihan osu yhteen kun laittaa ympärille, tiedä sitten..halkaisija silloin varmaan tuo 7cm..ympärys varmaan sit jotain 12cm?

[QUOTE="vieras";22674988]Ei helvetti! Luuletko, että täällä joku uskoo NAISEN tietävän, mikä miehensä ympärysmitta on :laugh:. Sielläkö te kotona mittailette ja sinua lisäksi aihe kiinnostaa niin paljon, että teet siitä vielä aloituksenkin. Voe elämä..[/QUOTE]

Ja luit koko ketjun tänne asti...? :) Kyllä tuo nyt aika helppo on omin sormin arvioida, kun on sitä aika monesti tullut kädessä pidettyä Ja aihe edelleen kiinnostaa siis siksi, koska koolla naisten keskuudessa tuntuu olevan merkitystä....

[QUOTE="vieras";22675039]Niin miehen näppäimistöltä tullut kommentti.[/QUOTE]

Oon kyllä nyt niin tukevasti paksuna, ettei fyysisestä naiseudestani liene epäilystäkään. Mutta on täällä näköjään vaikea saada ihan asiallista keskustelua aiheesta, jonka oletetaan kiinnostavan vain miehiä.

Tissien ja mahojen koot ja mallit vertaillaan kuitenkin kuvien kera...

Joo tais ap:lla tulla kirjotusvirhe, piti varmaan olla toi ympärys millimetreissä...

[QUOTE="utelias";22675060] Mutta on täällä näköjään vaikea saada ihan asiallista keskustelua aiheesta, jonka oletetaan kiinnostavan vain miehiä.
[/QUOTE]
No todella joo. Kokeile sitten uudestaan, kun olet mustalla nimimerkillä palstaillut jo vähän kauemmin. Tuo uskottavuutta Ja aika harvaa naista kyllä kiinnostaa muiden naisten mieltymykset ja riittävyydet, se on ihan totta.

[QUOTE="vieras";22675152]No todella joo. Kokeile sitten uudestaan, kun olet mustalla nimimerkillä palstaillut jo vähän kauemmin. Tuo uskottavuutta Ja aika harvaa naista kyllä kiinnostaa muiden naisten mieltymykset ja riittävyydet, se on ihan totta.[/QUOTE]

Olen mustalla palstaillut vuodesta 2005. Ja siitä syystä tätä aloitusta en omalla nimimerkillä tehnyt, kun mieheni ei ehkä haluaisi mittojaan tänne nimellä varustettuna...

[QUOTE="utelias";22675173]Olen mustalla palstaillut vuodesta 2005. Ja siitä syystä tätä aloitusta en omalla nimimerkillä tehnyt, kun mieheni ei ehkä haluaisi mittojaan tänne nimellä varustettuna...[/QUOTE]
Joo joo, eiköhän lakata jauhamasta paskaa.

Suomalaisen miehen (huom! terveydenhuollon ammattilaisen mittaama) keskimääräinen peniksen pituus taitaa olla sen kolmisentoista senttiä :) Kotona niitä omia mittauksia suorittaen voikin sitten saada vaikka minkälaisia arvoja, monella sentillä suuntaan tai toiseen.

[QUOTE="utelias";22675173]Olen mustalla palstaillut vuodesta 2005. Ja siitä syystä tätä aloitusta en omalla nimimerkillä tehnyt, kun mieheni ei ehkä haluaisi mittojaan tänne nimellä varustettuna...[/QUOTE]

Ei kai just kukaan sun ukkos mittoja tiedä (tai siis miehesi henkilöllisyyttä) vaikka sun mustan nikin näkisikin.

Ja jos mitat ovat "riittävät" niin ei sun miehelläsi ole mitään sitä vastaan että ne liitetään hänen nimeensä :D

Vaikka sinänsä mulle on sama kirjoitatko mustana, harmaana tai vihreänä...

Yhteistyössä