miehen vauvan odotus-hermot menee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla menee hermot tuon ukon kanssa!! Se on hirveen innoissaan vauvasta,mutta ei tajua mistään mitään.
Jos vauva potkii,sillä on joku vikana,aina ehdottaa että syö jotain,sillä on nälkä. Niitä potkuja ei voi kokeilla kädellä mahan päältä,kun vauvaan sattuu. Seksiäkään ei voi harrastaa,tai ei ainakaan voi mennä kokonaan sisään,kun vauvaan sattuu.
Kysyy joka päivä,miten vauva voi. 8mistäs minä sen tiedän,hyvin kai)
yms yms yms ihan älytöntä. Olen luetuttanut hällä kaikkea vauva aiheisia juttuja,hän on ollut mukana neuvolat ja ultrat. Voi vitsi mikä pässi!!!!!!!

oi kun ihanalta kuullostaa. :heart: olisin kyllä onnellinen tuollaisesta miehestä joka selvästi kiinnostunut ja välittää.
useemmin taidetaan valittaa miehistä jotka ei pakottamallakaan lähde ultriin,neuvolaan yms eikä ole kiinnostunut mistään vauvaan liittyvästä. niin kyllä musta noinpäin parempi :)

Must toi on sulosta!!! Harvemmin ne isit noin innoissaan ovat
ja aattele jos innostus viel syntymänkin jälkeen jatkuu...niin
sehän on sulle vaan hirmu ISO apu!!! Saat levätä huonosti
nukuttujen öiden jälkeen kun isi hoitaa pikkuista. Anna isännän höösätä
kyl se siit ajankans tasottuu;)

Ei se oo pässi, se välittää lapsestaan. Mulla ei äljäke ollut ihan noin paha, mutta samanlainen kuitenkin.. joskaan ei koko ajan ollut etsimässä mikä on hätänä tms. Anna toisen huolehtia, se siirtyy siihen muksuun sitten kokonaan kun se tulee ulos niin sun ei enää tartte kestää :D

Yhteistyössä