Miehen veli on hullu... Mitä tekisitte tilanteessani...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mIEp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mIEp

Vieras
Eli meillä on mennyt jo aika kauan aikaa huonosti mieheni kanssa, meillä on pieni lapsi ja asumme tällä hetkellä vielä yhdessä... Jo kuultuaan odotuksesta, mieheni veli katkaisi välit sekä minuun, että mieheeni. (Oltiin ennen odotusta hyvissä väleissä kuitenkin) Vaati aborttia tehtäväksi ja yritti painostaa miestäni painostamaan mua siihen!! No siitäkös mä otin nokkiini, enkä puhunut tälle tyypille mitään koko raskausaikana enkä oikeestaan ole puhunut näihin päiviin.

Eilen sitten mieheni oli krapulassa ja satuin fb:ssa avautumaan seinälleni siitä, kuitenkin puoliksi läpällä. No tän kusipään tyttöystävä OLI mun facebook-kaveri ja sattui ilmeisesti kertomaan tästä mun kirjoituksesta mieheni veljelle. No se persereikä soitti mun miehelle, haukkui mut lyttyyn, käski erota, haukkui meidän parisuhteen jne... Laitoin sille sitten viestin, et pitää huolen omista asioistaan, niin takas tuli huorittelua ja käsky erota hänen veljestään. Sanoi vielä, et oon sekä hänen omasta että myös mieheni mielestä pilannut mun miehen elämän!! Sen lisäksi yrittää koko ajan aivopestä miestäni jättämään mut, esim. väittämällä, et petän tätä. (EN TODELLAKAAN tekisi sellaista! ) Tosin meillä kyllä on todella paljon ongelmia muutenkin, joten ei paljon nuo asiat paina...

Kysymys kuuluu, että mitä tekisitte tilanteessani? Pitäisikö mun luovuttaa ja jättää mun mies, että tällä paskiaisella ois parempi olo. Ollaan siis muutenkin mietitty eroa, mutta tää tapaus sai taas miettimään yhä vakavammin. Tää kyseinen tyyppi nimittäin puhuu musta paskaa kaikille, kuka vaan suostuu kuuntelee, eikä ole halukas sopimaan millään tavalla näitä juttuja...

Kirjoituksesi on järjetön kuten tuo miehesi velikin. Yritähän miettiä mitä itse haluat äläkä kysele täältä ja äläkä varsinkaan miehesi veljeä tottele. Jospa puhuisit miehesi kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kirjoituksesi on järjetön kuten tuo miehesi velikin. Yritähän miettiä mitä itse haluat äläkä kysele täältä ja äläkä varsinkaan miehesi veljeä tottele. Jospa puhuisit miehesi kanssa.

Mä oon kans hiukan näillä kantimilla. Jos fb:ssa jotain selittää, ni on ihan oma vika.
Kyllä täytyis ihan itse osata päättää erotako vai ei. Ei kai kukaan täysjärkinen ihminen riko lapsen perhettä sen vuoksi, että miehen veli tulis tyytyväiseksi.

Siis avauduit fb seinälläsi siitä, että miehesi on krapulassa ja tästä aiheutui kuvaamasi episodi?

Onko miehesi veljen tyttöystäväkin hullu, jos krapulasta avautuminen sai hänetkin tekemään tällaista?

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:

Mä oon kans hiukan näillä kantimilla. Jos fb:ssa jotain selittää, ni on ihan oma vika.
Kyllä täytyis ihan itse osata päättää erotako vai ei. Ei kai kukaan täysjärkinen ihminen riko lapsen perhettä sen vuoksi, että miehen veli tulis tyytyväiseksi.

Joo kuule ei tulis mieleenkään sen takia erota, mutta se keksii musta koko ajan lisää ja lisää paskaa, että mun mies jättäis mut! Ja se fb status oli siis ihan vaan kiltisti, että "XX on taaaaaaaaaaas darrassa, reilukerho jesjesjee" eli ei mitenkään paha!

Siis, tuolle veljelle ei kuulu teidan elama! Pitakaa suku erossa perheestanne. Kaisttaakseni lapsen tekoon tarvitaan kaksi ihmista, eli et ole yksin tullut raskaaksi, pilataksesi jonkun elaman. Kuinka miehesi veli voi ollakin noin idiootti!!!!???? Miehesi pitaisi ymmartaa ettei tuo ole normaalia kaytosta sinua ja teita kohtaan vekjeltaan. Laitakaa stoppi tallaiselle. Lapsenne karsii myos jos tallainen henkilo perheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Siis avauduit fb seinälläsi siitä, että miehesi on krapulassa ja tästä aiheutui kuvaamasi episodi?

Onko miehesi veljen tyttöystäväkin hullu, jos krapulasta avautuminen sai hänetkin tekemään tällaista?

No sitä me tässä eilen vähän mietittiin, ettei taida tällä naikkosellakaan olla kaikki muumit laaksossa :( Kaikista vittumaisinta on se, että ennen pidin tästä naisesta ja annoin hänelle kasapäin vauvanvaatteita jne ilmaisesksi ja sit saa vaan paskaa niskaan...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jonneki hoitolaan se täytyy viedä! tota menoo sulla ki menee kohta järki kokonaan ellei oo menny jo!

No tän ihmisen takia olen sairastanut jo raskausajan masennuksen, et tavallaan meni jo :(

No anteeks nyt vaan, mutta ei masennus ole sen sortin sairaus, jonka joku yksittäinen ihminen voi aiheuttaa. Kyllä tohon sun masennukseen täytyy olla muitakin syitä, et sä voi siitä syyttää pelkästään miehen veljeä.

Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Siis miksi hän edes suuttui odotuksesta? Oliko ennen sitä ihan normaali? Oliko ehkä jotenkin kateellinen teidän suhteen etenemisestä?

Oli ennen KUULEMA ihastunut muhun, siksi ilmeisesti suuttui.

Eli hän on mustasukkainen ja yrittää särkeä veljensä perheen.Siitä on vain kyse. Sairaalloisen mustasukkainen. Liekkö vieläkin ihastunu sinuun.

Onko se sun miehen veli ihastunut suhun kun halus että erootte ja teet abortin, kai sillä joku syy siihen on miksi se teitä yrittää erottaa? Oli kyllä vähän sekava tuo sun selostus..

jonneki hoitolaan se täytyy viedä! tota menoo sulla ki menee kohta järki kokonaan ellei oo menny jo!

No tän ihmisen takia olen sairastanut jo raskausajan masennuksen, et tavallaan meni jo :(

No anteeks nyt vaan, mutta ei masennus ole sen sortin sairaus, jonka joku yksittäinen ihminen voi aiheuttaa. Kyllä tohon sun masennukseen täytyy olla muitakin syitä, et sä voi siitä syyttää pelkästään miehen veljeä.

No tottakai siihen oli muitakin syitä, mut yksi suuri syy, oli se jatkuva kakan jauhaminen selän takana ja se, että tää tyyppi yritti saada mun miehen koko ajan mua vastaan. Oisko itsestäs tosi kiva ja ihana siinä sivussa odottaa lasta, jonka kuolemaa joku on toivonut??!!!

Siis miksi hän edes suuttui odotuksesta? Oliko ennen sitä ihan normaali? Oliko ehkä jotenkin kateellinen teidän suhteen etenemisestä?

Tuota, ei tämä sinunkaan kertomuksesi ihan loogiselta kuulosta... Ensin miehen veli on hullu, sitten hullun käytöksen (osa?)syynä on mennyt ihastus sinuun. Et puhu miehesi veljelle, mutta kuitenkin hyvissä väleissä tämän tyttöystävän kanssa. Jota ilmeisesti myös tapaat, jos lahjoitat tälle vauvanvaatteita. Jep.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Eli mun mies voisi olla tuo "hullu". Tosissaankin mun miehen veli laitto elämänsä pilalle naimalla yhden muijan kanssa ilman ehkäsyä.

No mut mun mies ei siis ajattele,et sen elämä on mitenkään pilalla.... et se ero.

No tottakai siihen oli muitakin syitä, mut yksi suuri syy, oli se jatkuva kakan jauhaminen selän takana ja se, että tää tyyppi yritti saada mun miehen koko ajan mua vastaan. Oisko itsestäs tosi kiva ja ihana siinä sivussa odottaa lasta, jonka kuolemaa joku on toivonut??!!!

Kuule, kun mun mielestä on ollu aivan sama, mitä mun miehen sukulaiset on ajatellu musta tai mun raskaudesta. Ylläri, et munkin miehen sukulaiset (lähinnä sen sisko ja veljen vaimo) puhuu musta aivan hel***isti paskaa selän takana ja keksii aivan perättömiä juttuja.
Mä vaan en välitä niistä enkä ole niiden kanssa juurikaan tekemisissä. Ei ne mulle masennusta saa aikaiseksi, vaikka mitä jauhaisivat, itselleen ehkä, kun mä en niistä välitä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Tuota, ei tämä sinunkaan kertomuksesi ihan loogiselta kuulosta... Ensin miehen veli on hullu, sitten hullun käytöksen (osa?)syynä on mennyt ihastus sinuun. Et puhu miehesi veljelle, mutta kuitenkin hyvissä väleissä tämän tyttöystävän kanssa. Jota ilmeisesti myös tapaat, jos lahjoitat tälle vauvanvaatteita. Jep.

No loogisuus on kuule aika helvetin kaukana tästä tarinasta. En pysy enää itekkään perillä. Tää on ku kaunarit :D

Mut siis ennenku aloin seurustella mieheni kanssa, tää veli oli ihastunut muhun. Oltiin silloin hyvissä väleissä, eikä se seurustelu sitä tuntunut haittaavan. Kunnes sitten tulin raskaaksi, alkoi pahan puhuminen ja mieheni käännyttäminen. En tällöin ollut missään väleissä miehen veljen, enkä tän tyttöystävän kanssa, kunnes pari kk sitten sukujuhlissa aloin jutella muina naisina tän tyttiksen kanssa ja huomasin, että hän on ok tyyppi (en siis kantanut hänelle mitään kaunaa enkä mitään). Hän sitten kävi meiltä hakemassa vauvanvaatteita mun ehdotuksestani ja pyysi mua fb kaveriks. Muuten ei oikeastaan olla oltu tekemisissä.

Sen mun kirjoittaman statuksen takia siis tää kauhee episodi ja nyt tuloksena on se, että mun mies suuttui helvetisti veljelleen, ku tää laittoi mulle viestin, missä haukkui mua huoraksi jne. Ei pitäis todellakaan kirjoittaa sinne mitään henkilökohtaisempaa, edes läpällä!

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Sun miehes ei vaan kehtaa sanoa sitä sulle... Ja sä vaan olet elätellyt nuo ihastumis jutut omassa päässäs.

No aika hyvin oon sit elätellyt, jos mieheni siitä mulle itse kertoi... Mut ihan miten vaan sulle on paras <3

Kuule, kun mun mielestä on ollu aivan sama, mitä mun miehen sukulaiset on ajatellu musta tai mun raskaudesta. Ylläri, et munkin miehen sukulaiset (lähinnä sen sisko ja veljen vaimo) puhuu musta aivan hel***isti paskaa selän takana ja keksii aivan perättömiä juttuja.
Mä vaan en välitä niistä enkä ole niiden kanssa juurikaan tekemisissä. Ei ne mulle masennusta saa aikaiseksi, vaikka mitä jauhaisivat, itselleen ehkä, kun mä en niistä välitä. :D

Hienoa, että sulla on noin vahva itsetunto. Nostan hattua ja toivon pystyväni itsekin tuohon ihmisten ignooramiseen :)

Yhteistyössä