mieheni ällöttää minua seksuaalisesti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä että teillä kuitenkin on seksiä, miehesi kai sitten toivoo enemmän.
Millä sinut sitten saisi enemmän syttymään, oletko siitä puhut miehelle ?

Meillä kyllä molemmat sekä sanoo suoraan että haluaa seksiä tai voidaan loikoilla alasti ja vihjailla seksistä.
Tai saatetaan vaikka vitsailla taikka koskettaa / puristaa toista vaikka pepusta, enkä näe siinä mitään painostamista tai ällöttävää.

Tietysti mököttäminen ja kiukuttelu ei ole kovin aikuismaista, vaikka ei saisikaan seksiä aina kun miestä haluttaa.

Viimeksi muokattu:
No kyllähän aloitustekstin perusteella vika on 100% miehessä! Eihän ap mitään ehdotellut tai käyttäytynyt härskisti, niin kuin ap:n ukko.

Miehen halut kuulostavat näin miehen korviin täysin normaaleilta ja myös useimpien nuorehkojen miesten käytös on tuollaista kiehnäämistä ja vonkaamista. Kyseessä on miesten yleiset ominaisuudet, ei pelkästään ap:n miehen. Toki on ymmärretävää että tuollainen käytös voi ahdistaa naista.

[QUOTE="kkk";28948736]kyllä muakin ällöttäis miehen tuommoinen käytös. Toisaalta säälin miestä, jos hän kuvittelee tekevänsä parhaansa saadakseen vaimon petipuuhiin, ei taida hänellä olla hajuakaan, miten saada vaimonsa innostumaan.

[/QUOTE]

Just :D

Eli kun nainen haluaa, on hän seksuaalinen ja kun ei halua, niin hänen miehensä on tumpelo? :D
Jos mies haluaa niin hän on irstas sika ja kun ei halua niin hänessä on jotain libidovikaa?

Minäkin uskon että mies on sortunut tuollaiseen leikilliseen lämmittely-yritykseen juurikin kun tietää tulevansa torjutuksi.
Puhuminen saattaisi auttaa.
Entäpä ap sinä tekisitkin aloitteen, saatko lapset hoitoon? Voisit laittautua ja vaikka laittaa vähän kynttilää ja hierontaöljyä, musiikkia. Virittelisit itse itseäsi jo tunnelmaan ja yllättäisit miehen viettelemällä tämän sillä taktiikalla joka sinut herättää.
Hierontaa ja hellyyttä ja siitä sitten itse asiaan kun olet valmis. Ja pyydät suuseksiä jne jos mies ei tajua sitä antaa. Miestä toki unohtamatta!
Umpikuja tuo on jos noin jatkuu, jotain kannattaa tehdä ihan tosissaan.
Voisitko kuvitella että esim. miehelle kertoisit mitä haluaisit hänen sinulle tekevän, rennosti kahden kesken? Lyön vetoa että mies kiihottuu itse ja lisäksi haluaa tehdä juuri niin kuin kuvailet.

Kylläpäs täällä on taas valtaosa vastauksista vittuilua. Mikä nyt ei ole mitenkään poikkeuksellista, jotenkin tuntuu, että valtaosa kaksplussan palstalaisista pitää omaa parisuhdettaan täydellisenä ja kun kysyy neuvoja tai mielipiteitä johonkin kinkkiseen parisuhdesotkuun, saa osakseen vain vittuilua.

Ja täällä haluttomuus tuomitaan aina suoralta kädeltä. AINA.
Haluton on paska puoliso, jota loppuviimein saa pettää. Ihan kuin haluton tahallaan olisi haluton!? Voihan vika olla kumppanissakin, johtua jostain aiemmasta tapahtumasta/tapahtumista, tai sitten jotain muuta.

Jos oikeasti haluaa saada toisen haluamaan, siihen varmaankin auttaa kosketus (ja pitkässä parisuhteessa luulisi tietävän, mistä toinen tykkää ja syttyy), ei se että heitetään vaatteet nurkkaan ja sanotaan, että 'täällä olisi munaa tarjolla'.

[QUOTE="Vieras";28949495]Muakin ällöttäis tuo puhetapa...[/QUOTE]

En millään pysty kuvittelemaan tilannetta että minua ÄLLÖTTÄISI jos mieheni ilokseen katselisi kun olen suihkussa. (niinhän se tekee!) Tai ettenkö menis alastonta miestä ihastelemaan jos se noin nohevasti ilmoittaisi olevansa näytillä ilkosillaan! :D

Meillä ihan sama juttu, vois olla ap:n teksti kuin suoraan mun kirjoittamani!
Niin ärsyttävää kun kokoajan kuulee jotain kommenttia,varsinkin kun on pukeutumassa tai menossa suihkuun tms. Aamulla alkaa heti vihjailut ja jatkuu iltaan asti, sit kun haluun vaan käydä nukkumaan niin mies nöksähtää tai suuttuu ja tulee kauhea riita..! Meillä on kyllä muutenkin ongelmia, että varmasti nekin vaikuttaa tähän että lähinnä mies vaan ällöttää ja ahdistaa mua.

Tällaisesta se meilläkin lähti, vaimo ei halunnut ja torjui kaikki yritykseni lähestyä, ei minkäänlaista läheisyyttä eikä kosketusta tahtonut saada vaikka hänen kanssaan siitä monet kerrat puhuttiinkin. Aina juteltuamme lupaili kyllä mutta viimeistään viikon päästä kaikki oli unohtunut jo.

Pikkuhiljaa se syö miehen itsetunnon nollille ja muuttaa sosiaalisenkin ihmisen ujoksi ja araksi, alkaa tuntua kuin ei olisi edes ihminen.
Nykyään tuntuukin sitten etten uskalla lähteä edes kauppaan kun pelottaa ihmisten reaktiot, miten he reagoivat tällaiseen ihmisjätteeseen. Onneksi useimmiten saa joltain vieraalta naiselta edes pienen hymyn kaupassa tai matkalla sinne, se saa aina muistamaan että olin joskus ihminen, iloiselle mielelle ja jaksamaan tätä paskaa taas huomiseen..

Jos naisen haluttomuus syö miehen itsetuntoa, niin jostain nuo naisenkin haluttomuus-tunteet ovat lähtöisin.. Ehkäpä naisen itsetunto onkin syöty jo. Asia ei vain ole niin yksiselitteinen.

Ehkä asiaa kannattaisi lähteä selvittämään ihan jostain muualta, kuin suorilla ehdotuksilla. Antaa vaikka seksin ja vihjailujen jäädä hetkeksi ja panostaa parisuhteeseen. Jos ei pysty suhteessa olemaan väliaikaisesti vähää aikaa ilman seksiä pettämättä, niin jossain on helvetti sentään vika, parempi varmaan erota kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vierasäiti;28948731:
Niin, en mä ainakaan tarkoita että vihaisin miestäni, tai että hän olisi sika.

Ja todellakin olen ajatellut asiaa myös mieheni kannalta. Meillähän siis kuitenkin on seksiä. Mulla vaan on estoja sen suhteen nykyään, enkä vaan yksinkertaisesti syty siitä niinkuin ennen. Joten ärsyttää, kun sitä aletaan hieroa naamaa vasten jatkuvasti.

Mun mieheni tykkää seksileikeistä, eikä mullakaan periaatteessa ole mitään niitä vastaan, mutta liika on liikaa. Tulee välillä tunne, että tavallinen seksi on ihan tylsää ja turhaa miehen mielestä, nauti siinä sitten. Huono omatunto, kun tarjoaa "vain" seksiä ilman leluja. Minulla ei kuitenkaan riitä rahkeita siihen, että koko seksielämä perustuisi leikeille. Minusta se saisi olla lähinnä kiva mauste aina välillä. Tästä ollaan saatu aikaan lukuisia riitojakin vuosien varrella ja koetettu löytää tasapainoa... Ja mitä enemmän nahistellaan, sitä vähemmän kiinnostaa leikkiä.

Myönnän, että olen päätynyt pihtaamaan leikkejä, vaikken haluaisi. Yritin ratkaista ongelman lupaamalla (jälleen) miehelle pari kertaa kuussa sitä lajia, ja toivoin, että muuten saisin olla rauhassa vaatimuksilta ja keskittyä muuhun kahdenkeskiseen seksikivaan. Järkeilin, että kun kukaan ei painostaisi, tietäisin, että saisin elellä vapaasti muut ajat, niin löytäisin haluni uudelleen ja leikkikerrat lisääntyisivät ihan luontojaan.

Homma toimi kuukauden. Sen jälkeen miehelle iski taas ahneus ja muutaman päivän välein hän on taas vailla jotakin. Minusta ei ole enää yhtään kivaa leikkiä mitään, vituttaa ihan saamaristi joka kerran, kun kesken päivää kilisee puhelin ja arvaan, että mies ehdottaa taas illaksi jotakin.

JOS se antaisi mun kerrankin noudattaa omaa seksuaalista rytmiäni, uskon, että ongelma katoaisi parissa kuukaudessa ja minäkin pääsisin lopulta taas nauttimaan seksistä sen sijaan, että se tuntuu suorittamiselta. Miksi pitää pilata painostamalla seksielämä molemmilta?

Meillä on 7 vuoden suhde ja edelleen hyvä ja virkeä seksielämä. Kaksi lastakin on.

Mutta kuivia kausia on mahtunut vuosiimme pari. Tuon kuivan kauden aikana huomaan ällöttyväni miehen tuollaisesta käytöksestä. Se jotenkin korostuu ja kasvaa silmissäni möröksi. Yli pääsee ainoastaan aktivoitumalla itse. Eli pitää itse olla aloitteen tekijä ja irstailija. Ap mainitsi, että seksi on kuitenkin hyvää ja tyydyttävää vaikkei aluksi haluttaisikaan. Toimeen siis vaan. Yllätä miehesi riettailla aloitteilla, ole aktiivinen.
Oma halukkuus kasvaa kohisten ja jos joku kerta ei huvittaisikaan, niin mies ei koe tulleensa torjutuksi vaan ymmärtää, että toinen on oikeasti väsynyt. Jatkuva torjunta raastaa miestä.

Onneksi olen oivaltanut tuon, sillä seksielämämme paranee vuosi vuodelta. Eikä tarvitse haikailla puolin tai toisin vihreämpää ruohoa.

Voi kun munkin mies näyttäisi, että haluaa mua! Olen ihan kateellinen tuollaisesta miehestä. Meillä miestä kiinnostaa joskus, siis kerran pari vuodessa. Torjuu aina mun yritykset. Jos mä jään odottamaan miehen ehdotusta, saattaa mennä vuosi eikä mitään tapahdu.

Mutta jatka vaan ap torjuvaa linjaa. Kyllä se mies siitä kyllästyy ajan kanssa ja alkaa miettiä muita vaihtoehtoja. Tiedän omasta kokemuksesta, mä mietin jo.

Ehkäpä mies yrittää huumorin keinoin ehdottaa seksiä ettei torjuminen tekisi niin kipeää? Ehkä mies on onneton tilanteessa jossa tuntee 3-kymppisenä menettäneensä viehätysvoimansa oman vaimonsa edessä? Ehkä mies on aiemmin kokeillut muita keinoja saada läheisyyttä mutta torjumisten myötä kokee tämän helpoimmaksi lähestymistavaksi? Usein ihmiset käyttävät huumoria vaikeissa asioissa ja kun toivovat lopputuloksen olevan muuta kuin mitä odotettavissa on.

Tämän sopii kaikkien lukea, joilla AP:n kaltaisia oloja.

Tämä ajan antaminenkin on kaksipiippuinen juttu, ei ole mitään takeita että ne halut sieltä palaa sillä että mies antaa asian olla eikä tuo sitä esiin. Ihan normaalia se on kaivata seksuaalisuutta suhteeseensa jos se on päässyt vähenemään.

Ei ole olemassakaan mitään oikeaa tapaa ilmeisesti ilmaista ahdistustaan tilanteesta. Ei huumorin tai suoran puheen kautta. Pitää vaan tyytyä hiljaisesti osaansa ja toivoa että joku päivä se vaimo saattaa palautua. Siihen asti kädet omalle puolelle ja himot hyllylle.

Haloota päivää.

Jos ollaan parisuhteessa niin suotavaa olisi että se työn tekeminen suhteen eteen olisi sitten molemminpuolista, eikä vaan sitä että toinen tulee puoliväliin ja toinen näyttää keskaria.

Ei se ole työn tekemistä että teet jotain mikä on luonnollista hauskaa ja et omaa mitään ahdistusta tai estoja siihen.

Työn tekemistä on se kun asiat on viturallaan ja niitä pitäisi muuttaa.

Siitä se sanonta tulee, että suhde tarvitsee työn tekemistä ajoittain.

Jos ei halua edes kohdata koko asiaa pitkän ajankaan jälkeen, niin olisi aika iso syy harkita ihan muita vaihtoehtoja suhteelleen, koska se ei ole reilua että mennään vaan yhden mielen mukaan, kun ei se vaivan näkeminen ja panostaminen kiinnostakkaan enää suhteessa.

Normaalia, epänormaalia, se on yksilöllistä, parisuhteessa pitää löytää niitä kompromisseja. Jos ei halua, silloin ei kuulu suhteeseen, ainakaan sellaiseen missä ollaan erilaisia ihmisinä ja arvoiltaan.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Miksi ajattelette, että vika on miehessä? Vika ei ole oikeasti kummassakaan. Ihmiset ovat erilaisia sukupuolina ja yksilöinä. Miesten seksuaalisuus on keskimäärin suoraviivaisempaa ja härskimpää kuin naisten.

Näin. Sukupuolieroja, ap:lla on viriili mies. Mun mielestä ap:n miehen lausahdukset eivät edes ole kovin ällöjä. No ehkä vähän juntteja, mutta ihan hauskoja.

Mun mielestä tuossa on enemmän ongelma se ehdottelun tiheys eli ehdotellaan joka päivä seksiä siinä tilanteessa, jossa vaimoa ei huvita. Eri asia jos vaimo olisi päivittäin halukas myös, mutta silloin jos ei ole, niin miehen pitäisi älytä vähän harventaa juttujaan edes 2-3 ehdotukseen/viikko.

Ja huomaavaisuus ja romanttisuus ennen sitä, jo päivän aikana varmasti sytyttäisi naisen mieltä. Mä olen ainakin vähän semmoinen että jos mies on ollut päivän poissa ja töiden lisäksi puuhaillut omia mukavia projektejaan, niin lastenhoidosta ja huushollin pyörittämisestä väsyneenä en jaksa innostua jostain humoristisestakaan seksiehdotuksesta klo 23-24.
Vaikka taitaa se miehillä olla toisinpäin eli kassit kun saa ensin tyhjiksi niin sitten pystyy ajattelemaan selkeästi ja keskittymään psyykkiseen puoleen...

Tuollainen vihjailu on vakava merkki siitä, että mies on tyytymätön seksinne määrään, laatuun tai molempiin. Kun seksiä on tarpeeksi, myös vihjailut on hienovaraisia. "Kuivan kauden" aikaan tuo ns. "pimppiläpän" heittäminen tuntuu tulevan aika monelle miehelle pintaan. Itselläni on kausia etten halua seksiä ja usean miesystävän kanssa tuo on juurikin nimenomaan mennyt samalla tavalla. Vitsaillaan aiheesta, puristellaan takapuolta yllättäen tai puhutaan seksistä mun mielestä rumaan sävyyn. Jos huomauttaa, että anteeksi voisitko olla hienovaraisempi noiden ehdotusten suhteen, niin vastaus on aina ollut sama: "Ihan sama mitä tässä ehdottaa, kun ei se kuitenkaan tunnu sopivan ja ehdota sä sitä joskus... mut ku et koskaan jne. tms." Usein miehet vielä tuossa väittää että on ns. pakko ehdottaa suoraan, kun hienovaraisia vihjeitä et ymmärrä.

No totta periaatteessa. Hienovaraiset vihjeet toki ymmärrän, mutta kun seksi ei maistu niin olen muka ymmärtämättä.

Onko mies alkanut jo heittää tuon "pimppi-läpän" niinsanottua seuraavaa astetta, eli sitä että "no pitääks täs mennä huoriin?" tai että "no ei varmaan haittaa jos panisin jotain vierasta". Kuivan kauden muuten toinen yleinen ongelma on että miehet alkaa usein tissuttelemaan kaljaa. Sitäkin miehet melkein kuin yhdestä suusta sitten puolustelevat aina samalla tavalla: No ei täs oo mitään muuta iloa enää, niin kiskon sit kaljaa... EI KUULU SULLE!

Jep, sittenhän sitä vasta miestä enemmän tahtookin...

"Hän pyytää sitä anteeksi ja sitten parin päivän seksittömyyden jälkeen aloittaa taas."

Siis rivoilu ja vihjailu ei saa sua syttymään, mutta kun mies lopettaa sen, et syty siitäkään?

Yhteistyössä