Mieheni ei halua seksiä kanssani enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=(

Vieras
Mitä tässä enää voi tehdä vai onko kaikki voitava jo tehty?

Meillä ei ole ollut mieheni kanssa pitkään aikaan seksiä. Minua asia todellakin surettaa, stressaa ja ärsyttää. Eilen puhuimmekin yhdessä siitä, että mikä mättää kun mieheni ei ota minua mitenkään huomioon eikä halua seksiä kanssani. Aina kun nukkumaan laittaessa yritän edes vähän hienovaraisesti suudella tai vihjailla jotakin, hän kääntää selän tai muuten vain sanoo, että "laitetaan vaan nukkumaan". Enpä itsekään sitten ole vonkaamalla alknut vongata, vaan tyytynyt hiljaa kohtalooni.

Mieheni eilen kyllä sanoikin, että ei jotenkin enää ole kokenut haluja minua kohtaan eikä tiedä itsekään mikä mättää. Itse tunnen itseni niin torjutuksi ja ei halutuksi että en tiedä mitä pitäisi tehdä. Ja jos joku nyt tulee sanomaan, että olen läski niin ei, en ole. Olen normaalikroppainen ja normaali nainen.

Pitäisikö vain luovuttaa ja odotella sopivampaa miestä elämään? Olemme olleet yhdessä vähän yli vuoden nykyisen mieheni kanssa

Olisiko hällä joku stressi tai sairaus? Asutteko yhdessä? Jos asutte, onko teillä samat odotukset esim tulevaisuuden, lasten jne suhteen? Voisiko hänellä olla toinen? Veikkaan stressiä tms syytä. Mutta myös erilaiset tulevaisuuden haaveet voi aiheuttaa seksittömyyttä, jos sinä vaikka haaveilet vauvasta ja hän ei. Minkä ikäinen mies?

Mieheni on kohta kolmekymppinen. Mies ei halua suunnitella tulevaisuutta koska haluaa edetä viikko kerrallaan. Asumme kyllä yhdessä. Itselläni ei ole vielä vauvahaaveita mutta ei ole kyllä miehellänikään

Stressi esim voi vaikuttaa niin, että masturboi kyllä ja useinkin, muttei pysty seksiin kumppanin kanssa. Pelkääkö sitten epäonnistumista tms.
Muttet vastannut hänen ikäänsä, yhdessä asumiseen ja haaveiden yhteen käymiseen mitään.

Ja uskoisin että kyse ei ole myöskään siitä, että vaatisin liian paljon mieheltäni seksin suhteen. En ole ikinä moittinut tai mollannut seksin aikana tai seksistä yleensäkään häntä. En hauku tai nimittele miestäni muutenkaan.

Eilen puhuin mieheni kanssa myös siitä, kuinka haluaisin, että meillä olisi yhteisiä unelmia ja haaveita. Ja kuinka ihanaa olisi jos hän voisi julkisestikin osoittaa minulle hellyydenosoituksia (pitämällä kädestä kiinni tai antamalla vaikkapa poskelle suukon ihmisten ilmoilla).

Yksi miespuolinen ystäväni on tuon sorttinen. Seurustelee, muuttaa yhteen muttei juuri näytä tunteitaan julkisesti ja avoliitosta on jo 3 naisen kanssa eronnut tuttavuutemme aikana noin 10 vuodessa. Ei sitten osaakaaan olla kimpassa. Ja ikävä kyllä, on muita naisia, mutta ei varmaankaan johdu siitä että naisessa olisi jotain vialla, siis avossa vaan joku pakotie sekin.. :(

Millaista se alkuaika teillä sitten oli? Kuulostaa kyllä aika hurjalta, että tuossa vaiheessa jo... Itsellä piiitkä suhde eikä tuollaisia kausia ole koskaan ollut. En kyllä osaa auttaa. Tulee mieleen joku ammattiapu. Älä jää liian pitkään tuollaiseen suhteeseen, ei kuulosta elämältä.

Voikohan meidän seksielämä enää piristyä? Tai kun mieheni on jo halunsa minuun menettänyt niin onko ne hyvät ajat sängyssä siis menneet? Muistan kuinka hän alkuaikoina sanoi kuinka olen hyvä sängyssä ja ja niin päin pois mutta miksi nyt en sitten enää kelpaa :o

Tämä asia alkaa todellakin painaa minua

Mieshän sanoi, ettei tiedä syytä. No ehkä asia on niin ja korjaantuu ajan kanssa.
Jos ei, miettikää uudelleen?

Tai jos et ns. jaksa enää odotella, miettikään miten hoidatte ongelman.

Ja en kyllä haluaisi ottaa varteenotettavaksi vaihtoehdoksi parisuhdetta, jossa ei ole seksiä. Minulla ainakin haluttaa seksiä ja hellyyttä. Mutta en tiedä kuinka kauan minun vielä pitäisi katsoa mihin tämä tilanne johtaa.

Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? Olen jotenkin tosi neuvoton. Minulla ei oikeen ole edes semmoisia ystäviä, joille haluaisin seksielämäni paljastaa kokonaan.

[QUOTE="alkup.";27006497]Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? Olen jotenkin tosi neuvoton. Minulla ei oikeen ole edes semmoisia ystäviä, joille haluaisin seksielämäni paljastaa kokonaan.[/QUOTE]

No puhuisin miehelle, odottaisin...
Mä oletan, että myös itselleni tulee haluttomia kausia ja ne ei ole mulle syy erota.

Jos tilanne menee krooniseksi, niin ihan käskisin ekana lekuriin tai tarkistuttaisin elämäntavat. Uni, ruoka, alkoholi...

Ap:hug:

Miehesi haluaa siis edetä "viikko kerrallaan"..ja vuoden olette jo yhdessä asuneet?
..mies ei miusta tunnu valmiilta sitoutumaan..kyllä ihmisellä täytyy olla pidemmän tähtäimen suunnitelmia, jos kyse parisuhteesta..ette ole teinejä enää..

On väärin sinua kohtaan jos mies pänttää tunteitaan, eikä suostu niistä puhumaan.

On tyypillistä, että tuossa vaiheessa suhdetta, alkaa halut vähetä - ei laisinkaan epänormaalia..teillä on se 6-12kk "kuherruskausi" ohi..tämä on ihan tieteellisesti todistettu asia.

Älä jää kärvistelemään suhteessa jos se ei näytä siitä paranevan.
Ei auta, että vain SINÄ yrität - miehenkin täytyy yrittää.
..voisit ehdottaa miehellesi jonkinlaista perhe/seksuaali neuvontaa(esim. seurakunnilla on ja muutaman kerran voi käydä ilmaiseksikin)
https://www.google.fi/search?q=pari...pw.r_qf.&fp=19456d19c379f2b0&biw=1024&bih=626
..googlettamalla löytyy varmaanhin oman asuinpaikkakuntasi tiedot.

Olet ihan normaalia, että nainen haluaa parisuhteessa hellyttä ja sexiä..jos mies ei siihen kykene..kannattaa miettiä - yritättekö tosisanne pelastaa suhteen..vai, lähdettekö sitten eri teille.

Haluttomuus voi tosiaan vaivata ihan yhtä lailla miestä, kuin naistakin..vaikka siitä naisen "pänttäämisestä" aina keljuillaan ja huumoria heitetään..on se monelle miehellehin tosi paikka ja ihan arkea haittaava..kyllä siinä toinen osapuoli tuntee väkisinkin itsensä torjutuksi ja hyljätyksi..:(

Toivon siulle hyvää syksyä&ongelmien ratkaisuun avaimia.=)

Ps. Löysin tuollaisen jutun..
Mies on v

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä