mieheni ei ole koskaan minuun tyytyväinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
Eli teen mitä vaan niin aina teen jotain pieleen.En ole tarpeeksi positiivinen vauvasta tulee kuulemma liian negatiivinen,en opiskele tarpeeksi tosissaan vaikka yritän kovasti.En treenaa tarpeeksi vaikka kuntopyöräilen ja liikun joka päivä.En tee mitään oikein saattaa olla jotain muutaman päivän tyytyväinen mutta sitten ei enään ole tyytyväinen.mitä mun pitäis tehdä?

Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt:
Eli teen mitä vaan niin aina teen jotain pieleen.En ole tarpeeksi positiivinen vauvasta tulee kuulemma liian negatiivinen,en opiskele tarpeeksi tosissaan vaikka yritän kovasti.En treenaa tarpeeksi vaikka kuntopyöräilen ja liikun joka päivä.En tee mitään oikein saattaa olla jotain muutaman päivän tyytyväinen mutta sitten ei enään ole tyytyväinen.mitä mun pitäis tehdä?

Keskustella ja keskustella. Toi on tosi ärsyttävää, mutta jos saisit puhuttua enemmän miehesi kanssa hänen asenteestaan ja tarpeestaan sanoa koko ajan noin, niin tilanne voisi parantua. Kunhan keskustelu ei ole väittelyä tyyliin "mitä mun muka sitten pitäis tehdä", vaan rakentavaa keskustelua siitä, mitä miehesi oikein haluaa.

Juu kannatetaan! Meillä ukko on tyytyväinen jos se saa mielestään riittävän usein seksiä ja kaljaa. Muusta ei niin väliä, siinä on tyytyväisyyden mittari. Pitäsköhän munki alkaa vähän miettiä että missä mennään.... No meillä kun sitten ei mies ole tyytyväinen mulle ei tuo riitä.

Mut tunnistan tuon tunteen ettei ikinä riitä sama mitä tekee. Mitäs jos mietit mitä sinun pitäis tehdä että olisit itse tyytyväinen? Jos pyrkisit ensin siihen, lakkaisit tekemästä asioita mielyttääksesi miestäsi. Jos niistä on iloa myös sinulle, niin sitten eri asia. Koeta sulkea ensin ulos miehen mielipiteet ja mieti mikä on sinulle tärkeää ja millaista on hyvä elämä sinun mielestäsi. Sitten kun nämä ovat sinulle vähän selvinneet, ota huomioon koko perhe näissä asioissa. Voi tulla uutta perspektiiviä asioihin.
Se, että jonkun toisen mielestä et tee asioita oikein, ei aina automaattisesti tarkoita sitä että teet ne väärin.

Tiedän etten tee asioita väärin mut en jaksa aina anteeksi pyydellä olemassa oloani ja tyhmyyttäni.Pakko vain pienen lapsen takia jatkaa vaikka rakastan hirveästi miestäni ja hän tietää sen niin ehkä en ole sopiva vaimo hänelle.

Yhteistyössä