Mieheni ei pidä rinnoistani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmökö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minua väsyttää niin järkyttävästi, että minulle on ihan yks hailee tykkääkö mies - tai joku muu - keskikokoisista, lievästi riippuvista ok-tisseistäni ;). Pääasia, että yhdessä ollaan. Ei tuo toinenkaan nyt mikään Mr. Finland ole...

Alkuperäinen kirjoittaja Pahvit herätkää:
Alkuperäinen kirjoittaja ****:
Noh noh. Kyllä miehiäkin arveluttaa, että onko vehje tarpeeksi iso. ja jos naapurilla on ihan kauhee jorma, niin kyllähän se kateutta aiheuttaa....

Ninkö? Jos mun mieheni pitäisi mun rakkauttani jotenkin riippuvaisena tai ehdollisena jorman kokoon liittyen, niin olisin kyllä aika loukkaantunut. Rakastaisin häntä, ja olisin hänen kanssaan loppu elämäni, vaikka se jorma tippuisi kokonaan pois vaikkapa onnettomuudessa, ja hän tietää sen.

Jos miettii koko ajan kelpaako toiselle, sehän on oikeastaan sama, kuin että ei luota toisen rakkauteen. Itse en voisi elää sellaisessa suhteessa.

No minä en, koska koen seksin ja nimenomaan hyvän seksin osana hyvää parisuhdetta. Jos mielestäni hyvään seksiin kuuluu rintojen hyväily, niin kaipa saan siitä olla hieman ihmeissäni jos sitä ei näy eikä kuulu.

Meillä on tullu kaksi pientä lasta putkeen ja meillä ei kyllä tissejä myöskään hyväillä seksin yhteydessä. Rinnat on tässä vaiheessa lapset käytössä olevat ruokavarastot enkä pystyis mitenkään ajattelemaan asiaa eroottisesti. Sanonkin miehelle jos kokeilee kähmiä, että ei oo musta kivaa nyt, ehkä sitten taas kun on imetyshommat ohi. Voisin kuvitella, että jos teilläkin pieniä lapsia, voi tällainen ajattelu tulla miehenkin puolelta.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Meillä on tullu kaksi pientä lasta putkeen ja meillä ei kyllä tissejä myöskään hyväillä seksin yhteydessä. Rinnat on tässä vaiheessa lapset käytössä olevat ruokavarastot enkä pystyis mitenkään ajattelemaan asiaa eroottisesti. Sanonkin miehelle jos kokeilee kähmiä, että ei oo musta kivaa nyt, ehkä sitten taas kun on imetyshommat ohi. Voisin kuvitella, että jos teilläkin pieniä lapsia, voi tällainen ajattelu tulla miehenkin puolelta.

Tarkoitin tolla kähmimisellä siis rintojen kähmisitä. Siitä en siis just nyt tykkää. Mutta muuten saa toki kähmiä ja tehdä jos vaikka mitä=)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Mieheni ei koskenut rintoihini ennen raskautta ja imetystä. Imetysaikana kylläkin kun olivat dd-kupit.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Tosiasiassahan ne ovat vain ulkonököseikkoja, ja viimeisiä, mitäkä merkitsevät.

Jos joku ei pidä minun rinnoistani, en minä mitään menetä. =)

Näin se on! :) Sitä paitsi koosta ja muodosta riippumatta ne joko on tai ei ole erogeenistä aluetta =)

Anna sille positiivista palautetta, että tykkäät kovasti kun hyväilee sun rintoja tms. Mun mies ei paljoa rintoja osannut aiemmin hyväillä ja mä myös mietin, että johtuuko se mun onnettoman pienistä rinnoistani. Mutta ei, se taisi vaan johtua siitä, etten ollut tarpeeksi selvästi sanonut, miten hyvältä se minusta tuntuu, kun hän hyväilee rintojani.

Toisekseen tuohon peppu- / rintamieskommenttiin että ne olis vain huonopeppuisten tai pienirintaisten keksimiä juttuja niin enpä usko! Mieheni menee aivan sekaisin mun takamuksesta ja ihan muidenkin naisten kohdalla tykkää erityisesti lantiosta ja pepusta ja vaatteista, jotka korostavat niitä. Toinen mies on kertonut mulle hullaantuvansa pitkistä sääristä... Että kyllä vaan myös miehet ja heidän mieltymyksensä ovat erilaisia. Oikeesti jollekin rinnat ei ole se ihmeellisin juttu naisvartalossa... ;)

Noh, mulla oli vähän sama tilanne... Tai siis mies ei ole niin tissimies kuin haluaisin että se olisi :D Ehdin jo kuvitella ties mitä, et se ei tykkää niistä jne. Mutta sitten mä kerran sanoin ihan suoraan että musta olisi tosi tosi kiva jos enemmän huomioisit tissejäni, ja siitä se sitten lähti :D Eli nykyään mies hyväilee niitä paljon paljon enemmän, ja jopa kehuu ja koskettelee muutenkin kuin seksin yhteydessä. Avaamalla suuni sain mitä halusin ja molemmat on tyytyväisiä. Suosittelen samaa tekniikkaa, ap!

Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
Noh, mulla oli vähän sama tilanne... Tai siis mies ei ole niin tissimies kuin haluaisin että se olisi :D Ehdin jo kuvitella ties mitä, et se ei tykkää niistä jne. Mutta sitten mä kerran sanoin ihan suoraan että musta olisi tosi tosi kiva jos enemmän huomioisit tissejäni, ja siitä se sitten lähti :D Eli nykyään mies hyväilee niitä paljon paljon enemmän, ja jopa kehuu ja koskettelee muutenkin kuin seksin yhteydessä. Avaamalla suuni sain mitä halusin ja molemmat on tyytyväisiä. Suosittelen samaa tekniikkaa, ap!

Onnekas olet!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllä mies tietää rintojen olevan erogeenistä aluetta. Luolamies hän ei sentään ole.
Kai se sitten on jotenkin homo. :(

Sama juttu.Kaikenlisäksi mieheni ei suutele,ei nuole alapäätä tms.Peppu kyllä kiinnostaa!!!!!Homo?

Yhteistyössä