MIEHENI EX

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja COHVI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

COHVI

Vieras
Mieheni ex on saanut meistä itselleen pakko mielteen.Hän seurailee meitä ja tulee lenkille sinne missä me asumme ja
yhteisten ystävien, tuttujen kautta kautta varkain yrittää kysellä meidän kuulumisia ja jne.Soitella hän ei voi kun vaihdoimme puh numerot salaiseksi, tämä nainen sanoo olevansa niin kiinni miehessäni ettei voi päästää irti. Meitä tämä asia huvittaa ja voi sanoa että hävettää jo tuomoinen käytös hänen puolesta.EX HALUAISI VAIHTAA JUTTUA MIEHENI KANSSA MUTTA MIEHENI EI OTTAANNUT HÄNEN PUHEILLE JA SANOOKIN ETTÄ EI HALUA OLLA MISSÄÄN TEKEMISISSÄ MUTTA TÄMÄ EI USKO. Olllaan mietitty että miten kauan hän jaksaa omaa leikkiään leikkiä kun ollaan oltu mieheni kanssa yhdessä jo 3,5 vuotta?
TÄMMÖSTÄKIN VIELÄ TAPAHTUU TUSKIN OLEN AINUT?

Juu et oo ainut! Miehen ex lähetteli mun miehelle tekstareita tyyliin ""sun ämmälles käy kohta huonosti"" jne.Saatiin aika paskaset naurut.Seuras esim.ravintoloissa jne,kaikkee yhtä typerää.Miehelläni ei kiinnostanut kans yhtään,eipä siinä järkipuhe auttanut.Kyllä se ajan kanssa sitten loppui!Tsemppiä sulle,kaikenlaisia ""hörhöjä"" maa päällään kantaa...

Tuo on jo sairaalloista, puhukaa sille vakavasti, että lopettaa joko hyvällä tai pahalla. Aina voi tehdä ilmoituksen kotirauhan häirinnästä yms.

Minua rasittaa se, että kaverit eivät jätä minua rauhaan exältäni. Joka kerran tavatessani kavereitani, saan kuulla exän uusista tapahtumista, enkä TODELLAKAAN HALUA TIETÄÄ MITÄÄN.
Kuuntelen yleensä kohteliaasti, jonkun kerran olen sanonut, että ei kiinnosta paskan vertaa, lopettakaa.
Meillä on takana yhteistä elämää yli 30 v ja 2 lasta, siksi kai luulevat, että kiinnostaa. Mut kun ei.

Kyllä näitä hankalia exiä näyttää riittävän. Minä olen seukannut mieheni kanssa 1,5 vuotta, mutta ex soittelee edelleen miehelleni kuin parhaalle ystävälle. Kertoo kaikki tärkeimmät juttunsa epäonnisesti päättyneistä seurusteluyrityksistä työpaikkaongelmiin. Roikkuu täysillä mukana mieheni suvussa ja tunkee itseään mukaan heidän perhejuhliinsa. Eivät kehtaa olla kutsumatta, kun ex-rouva on niin mielin kielin. Mieheni on jo kerran sanonut, että olisi hyvä, kun alkaisit elää omaa elämääsi ja pysyisit loitolla, mutta ei ole ex uskonut. Sanoi, että kulkee mukana jos haluaa, sitä ei meidän yhteiselämä häiritse. Tapa se on osoittaa halveksuntaa tämäkin. Odotan myös, miten kauan pitää odottaa, että miehen ex ymmärtää HANKKIA OMAN ELÄMÄN!

Sama tarina täällä työtön ex-rouva yrittää kaikin tavoin hankaloittaa elämäämme. Mm. estää lapsia tapaamasta isäänsä, syyttää miestä insestistä ja toisaalta houkuttelee entistä miestään erilaisilla verukkeilla luoksensa. Milloin on itseltä tai lapsilta mikäkin värkki rikki jota pitäisi rassata. Sairasta on ihmisen omistushalu toista kohtaan.

Yhteistyössä