mieheni haave

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kivaaon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kivaaon

Vieras
Mieheni haave olisi, että ottaisin vieraan miehen mukaamme sänkyyn. Hän on pitkään puhunut tästä asiasta ja täytyy myöntää että
ajatus kiehtoo ja tuntuu kiihottavalta.
Olin äskettäin ulkona kevereiden kanssa ja kun tulin kotiin ajattelin että kiusaan kultaani. Kerroin miehelleni miten minua oli tanssitettu ja
yhden hitaan aikana olin tuntenut ison kalun alavatsaa vasten.
Kun tämän huomasin, niin olin kiusallani painautunut miestä vasten
ja tunsin kun kalu alkoi koveta.
Mieheni kalu nousi kivikovaksi ja kävi ihan kuumana.
Mieheni rakasteli villisti ja pyysi kertomaan lisääkin.
Mieli leikkimme on kun kuiskimme toisillemme "tuhmia".
Mieheni katsoisi vierestä, kun imen ja hoitelen isoa vierasta kalua kiihkoissani. Kiihkeä uros panisi minua rajusti isolla aisallaan ja miten hyvältä vieras kalu tuntuisi.
Tämä on meille kivaa, intohimoista ja kiihottavaa leikkiä juuri näin.

Alkuperäinen kirjoittaja lolxdasdasdfasd:
kerroit tälläistä, mutta mikä oli jutun pointti???

Joo, tosiaan unohtui itse kysymys:)
Halauaisin tietää...olemmeko harvinainen tällaista leikkiä leikkivä pari vai onko muitakin pareja?

Alkuperäinen kirjoittaja kivaaon:
Mieheni haave olisi, että ottaisin vieraan miehen mukaamme sänkyyn. Hän on pitkään puhunut tästä asiasta ja täytyy myöntää että
ajatus kiehtoo ja tuntuu kiihottavalta.
Olin äskettäin ulkona kevereiden kanssa ja kun tulin kotiin ajattelin että kiusaan kultaani. Kerroin miehelleni miten minua oli tanssitettu ja
yhden hitaan aikana olin tuntenut ison kalun alavatsaa vasten.
Kun tämän huomasin, niin olin kiusallani painautunut miestä vasten
ja tunsin kun kalu alkoi koveta.
Mieheni kalu nousi kivikovaksi ja kävi ihan kuumana.
Mieheni rakasteli villisti ja pyysi kertomaan lisääkin.
Mieli leikkimme on kun kuiskimme toisillemme "tuhmia".
Mieheni katsoisi vierestä, kun imen ja hoitelen isoa vierasta kalua kiihkoissani. Kiihkeä uros panisi minua rajusti isolla aisallaan ja miten hyvältä vieras kalu tuntuisi.
Tämä on meille kivaa, intohimoista ja kiihottavaa leikkiä juuri näin.

Ukkosi on piilohomo.

Meillä kuiskaillaan...ei vaan puhutaan rakastellessa näitä myös.Ja minulla kyllä on haaveena se toinen mies sinne sänkyyn.Mutta kun olen niin peevelin kranttu, ettei kuka vaan kelpaa ja asumme aika pienellä paikkakunnallakin. =( Mutta mukava siitä on haaveilla, noin seksileikeissä se kiihottaa miestänikin. =) En ole edes kysynyt josko oikeesti joskus...antaa olla haaveena vaan...

Fantasiat antavat potkua seksiin.Silti toteuttamisen suhteen kannattaa harkita toisenkin kerran.Miten arvostaa vaimoaan tai miestään kimppaseksin jälkeen.Tuleeko morkkista,hyvä suhde kariutuu.Joillekin ihmisille ei tule mitään häikkää He nauttivat siitä.Kivahan olisi kokeilla sitä ja tätä mutta......?

Meillä on melkein samanlainen fantasialeikki, mutta siinä ei tämä vieras mies tule mukaamme sänkyyn, vaan vaimo käy välillä saamassa jättikalua juuri esim tuon tanssiravintolajutun tapaan.

Alkuperäinen kirjoittaja sohvis:
Iso kalu tuntuu olevan tapetilla.Miten jos ison kalun omistaja ei olekaan mieleinen,haluaako nainen silti seksiä pelkästään ison kalun takia?

Varmasti haluaa, silloin kun on kyse vain ja ainoastaan seksistä

Kuinkas seuraavanlaisessa tapauksessa?Isokaluinen,hieltä haisevä iso ihrakasa,läskit roikkuvat joka puolella.Vieläkö haluttaa?Iso kalu töröttää ihrojen seassa.Miten on?

Alkuperäinen kirjoittaja hyshys:
tuota tapahtuu ihan oikeestikin. tiedän nimittäin erään tosi isokaluisen miehen joka käy naimassa toisten vaimoja.

Niitä löytyy, mutta harvassa. Yhdellä entisellä duunikaverilla on aivan valtava kulli ( velttona ).
En tiedä, mihin se venyy juhlakunnossa, mutta jos se vaikka vaan kovene noihin mittoihin, niin se on järkyttävä pillunviruttaja.
Sen eka vaimo jätti sen, kun sille selvisi, kuinka paljon pienikaluisten vaimoja se oli avittanut nautintoon.
Nyt sillä on uusi emäntä, joka vahtii sitä kuin haukka 24/7 menetelmällä. Kaikki pikkujoulut sun muut on kielletty, nimittäin humalapäissään sillä ei pysy millään se vehje housuissa.
Omalle vaimolle ne ole uskaltanut kertoa siitä hirmusta, koska se olis menoa sitten se.

Se kertoi entisestä elämästään, kun vielä sai käydä pippaloissa, että yhteissaunassa tuli aivan hiljaista, kun hän meni sisään. Olihan sillä se kullin koko noussut päähän, mutta kenellä se ei noilla mitoilla nousis?
Saunan jälkeen oli kikattajia vieressä niin, että rumempia sai pois hätistää. Kokoajan joku yritti pyyhkeen alle. Se on kuin joku talismaani, että kun hetkenkin saa pitää kädessä, niin ... taivas auki.
Nimetön puhelinsoitto sen sitten loppujen lopuksi käräytti niistä pikkurouvien tuskan helpotuksista.

Yhteistyössä