mieheni haluaa kimppaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja brigette
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

brigette

Vieras
Rakastan miestäni valtavasti-ei,enemmän kuin valtavasti.Ystävieni mielestä hän on sovinistisika,mutta hänessä on paljon herkkyyttäkin.Olemme olleet vuoden yhdessä.Meillä on ikäeroa 28v eli minä olen 21v ja hän sitten vanhempi.

Nyt olen itkenyt silmät päästäni,kun eräs kaverini flirttaa hänelle koko ajan ja humalassa he olivat sitten sopineet kimppaseksistä,jos minä suostuisin.Ilmoitin etten todellakaan suostu ja mieheni otti sen raskaasti.

Nyt ollaan siinä pisteessä että mieheni sanoo jättävänsä minut ja vaihtavansa kaveriini,jos olen näin ahdasmielinen! En halua tulla jätetyksi-rakastan häntä!!!En kestä.Mutta en myöskään haluaisi mennä kolmestaan sänkyynkään.

Mitä teen?Onko kellään ollut vastaavaa?

Äläkä suostu mistään hinnasta, vaikka tulisit jätetyksi, sillä tämä mies ei sinua todellakaan rakasta. Avaa ovi moiselle iljetykselle ja potkupersuuksille. Ja koska olet noin nuori, niin en epäile hetkeäkään ettetkö löytäisi itsellesi miestä, joka kunnioittaa ja rakastaa sinua niinkuin miehen kuuluukin. Kaikkea kaunista ja hyvää sinun kesääsi:)

Siis oletko sinä 21 ja miehesi 49? Sori vaan mutta huhhuh. Isäsi ikäinen? Huhhuh. ei voi muuta sanoa, ja sivuhuomautuksena, en ihmettele tuollaisia ehdotuksia tuon ikäiseltä mieheltä joka seurustelee parikymppisen kanssa.

Vaikka rakastatkin häntä valtavasti, ei sinun trvitse, eikä pitäisi (?) suostua moiseen! Jos on mennäkseen, anna mennä.

Kooitos vastauksista.Valitettavasti tilanne on tosi,ei provo.Älykkyyteni halveeraminen ei kyllä ollut asiallista.Olen todellakin ihan fiksu ihminen ja opiskelen alaa,jota on erittäin vaikea päästä opiskelemaan.

Mitä tulee ikäeroon,emme varmaankaan ole ainoat joilla on ikäeroa.Olemme saaneet toki vastat ties mihin ihmettelyihin,mutta tänne en tullut hakemaan juuri siitä aiheeat kommenttia.

Edellenkin olen sekaisin tästä...Varmaankin kaverini odottaa vesi kielellä päästäkseen nappaamaan rakkaan mieheni.Saatan joutua suostumaan jonkinlaiseen kompromissiin säilyttääkseni ihmissuhteeni,joka on muilta osin varsin antoisa.En vain ymmärrä mikä mieheeni nyt on mennyt ja miksi kaverini tekee minulle näin? Ennen olimme paljonkin yhdessä,mutta nykyisin olen vähentänyt yhteydenpitoa minimiin.Mieheni ja kaverini vain soittelevat toisilleen ja jos sanon sen häiritsevän minua,he haukkuvat minua vainoharhaiseksi ja yliregoivaksi omistuksenhaluiseksi pikkusieluksi.

Jään vielä odottamaan lisää kommentteja,jos jostain tulisi valonpilkahdus...

Aikansa siis kestää ennenkuin huomaat, että mies pitää sinua vain pilkkanaan. Luulen miehesi ja tyttökaverisi jo kokeilleen monta kertaa seksiä keskenään, ei miehesi muuten vonkaisi ryhmäseksiä.

Olisin sinun sijassasi tosi loukkaantunut kun mies uhkaa jättää sentakia ettet suostu kimppakivaan. Eikö sinulla ole minkäänlaista omanarvontunnetta kun et ole häntä jo heittänyt pellolle.

Kerroit ettei älyssäsi ole mitään vikaa, mutta kyllä minäkin pidän sinua vähän yksinkertaisena, kun katselet tuollaista miestä! Tosi härski ja loukkaava mies! Kun kasvat aikuiseksi, muista nämä varoituksemme! Etkö ole seurustellut aiemmin kenenkään kanssa kun annat kohdella itseäsi noin? Ei kukaan rakastava mies uhkaa erolla jos ei suostu tuollaiseen, ei yleensä kunnon mies tuollaista ehdotakaan.

Saas nähdä koska tulet järkiisi!

Voi olla, että menen provoon, mutta:

Mieti nyt hyvä nainen miten annat kohdella itseäsi! Dumppaa nyt se pervo isukki ja äkkiä. Hän ei rakasta sinua, sori. Se sattuu mutta pääset kyllä siitä yli.

Mitä sanoisit 14-vuotiaalle tytölle, joka itkee poikaystävän uhkaavan jättää jos hän ei mene sänkyyn?

Mahtaako mies rakastaa sinua todella, jos hän on valmis jättämään sinut, jos et suostu kimppaseksiin? Ylipäätään millainen on suhde, jossa vasta vuoden yhdessäolon jälkeen mies on jo niin kyllästynyt seksiin sinun kanssasi, että hän on valmis heittämään sinut pellolle? Olen varma, että mies kehuu ulkonäköäsi ja seksikkyyttäsi ja suhteenne on ollut hyvin seksiä täynnä oleva, eikö niin?

En epäile älykkyyttäsi, mutta epäilen, että olet rakkauden sokaisema, jolloin olet valmis tekemään mitä vain ansaitaksesi miehesi rakkauden. JOs annat miehen painostaa sinua, niin menetät itsekunnioituksesi ja pikkuhiljaa miehen painostaminen vaikuttaa siten, että rakkautesi hupenee ja haihtuu vähitellen pois, kunnes huomaat, että hoet rakkautta tavan vuoksi, eikä jäljellä olekaan enää mitään.

Mitä saat mieheltä? Miten se ilmenee, että mies tukee sinua vaikeissa asioissa? Entä erimielisyystilanteet: teettekö kuten mies sanoo vai onko muissakin asioissa niin, että mies määrää? Mietipä näitä ilman rakkauden vaaleanpunaisia laseja ihan ulkopuolisen silmin. Kannattaa ehkä kysyä myös mieheltä, miksi hänen aiemmat suhteensa ovat kaatuneet. Onko hän ylipäätään kyennyt vakaviin parisuhteisiin, joissa kumpikin osapuoli on ollut onnellinen? Jos miehellä on vain kimppu lyhyitä suhteita, niin vikaa voi tosiaankin olla miehessä ja siinä, että hän ei kykene tasa-arvoon.

"Pidä pääsi" kirjoitti hyvin ja sai ajattelemaan.

Mieheni oli naimisissa aiemmin,mutta hänellä oli ollut salasuhteita.Vaimo oli kotona lasten kanssa.Mies ei ole paljoa puhunut miten tasa-arvo heillä toimi,mutta voi olla ettei kummoisestikaan.Hänestä on olemassa naisten ja miesten työt eli hän ei esim.siivoa.Ruokalautaset hän jättää kuin ravintolassa minun siivottavakseni.Olen ollut asioihin aivan tyytyväinen koska tykkään siivota,hieroa mieheni hartioita ja pestä selkää.Hän kyllä avaa ovet minulle ja joskus kantaa kauppakassit.Mutta nyt on alkanut tämän kimppajutun takia ärsyttää vähän kaikki.

Mieheni mielestä olen kaunia ja nii olen omastakin mielestä.Minua kyllä loukkaa miksi en sitten riitä hänelle.Olen ajatellut,että ehkä vanhemmiten alkaa kaivata kaikenlaista extraa seksiin,onko näin?Itse en aipaa,vaan olisin erinomaisen tyytyväinen meidän kahden seksiin siitäkin huolimatta että että mihelläni on joskus erektiovaikeuksia.Hän on vakuuttanut ettei se johdu minusta,mutta nyt olen tullut epävarmaksi.Jos se johtuukin,sillä hän haluaa kimppakivaa?Entä ellen riitä?Haluaisn siinä tapauksessa ehkä suostua kimppaan,jotta saisin mieheni täydellisen tyytyväiseksi.Sitä kai jokainen parisuhteessa elävä nainen haluaa,eikö?Että mies olisi onnellinen...

En ole mikään ruma,vaan kaikenikäiset miehet katsovat perääni,kun liikun kadulla.Ravintolassa jos olemme,monet miehet osoittavat kiinnostustaan.Tykkään pukeutua naisellisesti ja käyttää korkokenkiä ja lisäksi minulla on huomiota herättävän pitkät hiukset.Mieheni vaikuttaa samalla ylpeältä minusta ja samalla jotenkin vihaiselta,kun muut miehet käyvät heittämässä juttua tai hakemassa tanssiin.En todellakaan tanssi toisten kanssa enkä ala jutella eli en anna aihetta mustasukkaisuuteen.Mistä tässä voi olla kysymys?Hän haluaa viedä minua julkisille paikoille ja joskus oikein pyytää laittamaan "sen hameen jossa olet aivan syötävä" ym,mutta sitten hän alkaa murjottaa kun mieht huomioivat ja ilta menee pilalle.Hän myös saattaa juoda liikaa ja alkaa "huoritella",vaikka olen ollut täysin hillitty.

Jos todella olet hyvännäköinen, etsi äkkiä uusi mies itsellesi!

Miten voitkin alentua tuollaisen miehen kanssa suhteeseen. Olen ollut kohta nelkyt vuotta naimisissa, eikä miehelleni ole tullut mieleenkään mikään kimpakiva, en ole kuullut naisystäviltänikään että heidän miehensä sellaista vaatisi.

Miehesi salasuhteetkin jo paljastavat millainen hän on, luuletko hänen olevan sinulle uskollinen? Kysy siltä naisystävältäsi ovat jo paneskelleet!

Jos suhteenne jatkuu, jaksatko aina korjata ison miehen lautasia ja siivota hänen jälkiään jos hän ei tee mitään? Onko hän muuten mustalainen? Heillähän mies ei tee mitään.

Kirjoituksistasi päätellen olet lapsellinen ja vähän höynäytettävä, yksinkertainen tyttönen, etkä äidinkielellisesti ole ainakaan lahjakas...

Oletko ajatellut millaista tulevaisuus olisi tämän miehen kanssa; lapset tehtyään hän lentäisi kukasta kukkaan, sinä jäisit kotia siivoamaan ja lapsia hoitamaan...ajattele vähän missä liemessä olisit, on niitä kunnon miehiäkin, jos kerran sinulla ulkonäköäkin riittää...

keksittyä koko juttu. 21-vuotias ja noin tyhmä...?

Ja tosta älykkyydestä vielä. Voiko olla älykäs sellainen ihminen, jolla ei ole kirjallista esitystaitoa. Ärsyttää aina nämä kakarat, jotka ei osaa laittaa sitä välilyöntiä lauseiden väliin.

Jos miehesi haluaa jo nyt kimppaseksiä vasta vuoden yhdessäolon jälkeen, niin mitäköhän hän haluaa taas vuoden päästä? Pitääkö sitten olla jo kolmaskin nainen kuvioissa? Kysyykö mies ikinä, että mitä sinä seksistä haluat? Antaako mies sinulle kunnon nautinnollista seksiä ihan pyytämättä (esim. nuolentaa, sormetusta, hidasta hyväilyä) ainakin joskus, jolloin sinä pystyt keskittymään omaan nautintoosi ja omaan orgasmiisi?

Teillä on ikäeroa niin paljon, että jos miehellä on jo nyt erektiovaikeuksia, niin ne pahenevat iän myötä. Erektiovaikeuksien myötä miehelläsi tulee olemaan vaikeampaa, koska hänelle seksi näyttää olevan elämässä tärkein asia, joten mitä sitten, kun "lempiharrastusta" ei pääsekään harrastamaan.

Oletko varma, että haluat toimia miehesi kotiorjana, jossa sinun tehtävänäsi on siivota, laittaa ruokaa, tyydyttää hänen tarpeensa ja ylipäätään tehdä asioita juuri niin kuin mies haluaa? Entä jos sinä väsytkin kodinhoitoon ja pyytäisit, että mies tekisi ne sinun puolestasi?

Sinulla, kuten muilla vastaavassa tilanteessa olevilla nuorilla naisilla on se vika, että teillä on kova miellyttämisen halu ja sen vuoksi haluatte olla miehelle mieliksi, vaikka se olisikin omaa haluamista vastaan. Moni mies haluaisi elää kodissa, jossa on täysi palvelu, jossa ei tarvitse siivota, ei kokata eikä ylipäätään tarvitse tehdä yhtään mitään, jollei halua. Juuri siksi monet iäkkäämmät miehet haluavat nuoren naisen tai ulkomaalaisen, jotka eivät osaa tai uskalla sanoa vastaan asioissa. Tuollainen itsekäs sovinistisika ei kykene elämään omanikäisen suomalaisnaisen kanssa, koska vanhempi nainen on jo oppinut kantapään kautta pitämään huolta myös siitä, että suhde on myös naista tyydyttävä.

Jos nyt suostut tuon erektiöhäiriöisen miehesi pyyntöön, niin tämä on vasta alkua. Hänellä on tärkeää säilyttää edes jonkinlainen potenssi ja keinot pitää koko ajan koventua, että edes jonkinlaisen seisokin saa aikaiseksi. Kohta ei riitä edes teidän kolmen kimppakiva, vaan uutta on tiedossa. Sinuna en mistään hinnasta jäisi katsomaan tuota vanhenevaa miestä. Miehesi on elänyt jo parhaat miehuusvuotensa ja yrittää 5-kymppiä lähestyessään vielä uskotella itselleen olevansa adonis. Ihmettelen rajusti miksi te nuoret naiset annatte vanhan elostelijan teitä johdatella. Sinun tyttökaverisi on myöskin mennyt miehesi ansaan ja hänenkin päänsä on pyörällä. Teidän suhteessa ei ole kyse mistään rakkaussuhteesta, vaan puhtaasi hyväksikäytöstä. Olet miehellesi täydellinen palvelija, kotiorja ja kohta myös seksiorja. Sinun sijassa en edes pitkällä tikulla saattaisi koskea noin vanhaan ja sovinistiseen mieheen. Kumpa joku tuttava, äiti tai joku muu luotettava henkilö puhuisi sinulle järkeä. Minulla aivan pahaa tekee, kun luin kirjoituksiasi.

Toivon sinulle kaikkea hyvää, ansaitsee parempaa. Älä ihmeessä pilaa elämääsi vanhan miehen kanssa, joka ei edes osaa olla sinusta kiitollinen.

Alkuperäinen kirjoittaja brigette:
"Pidä pääsi" kirjoitti hyvin ja sai ajattelemaan.

En ole mikään ruma,vaan kaikenikäiset miehet katsovat perääni,kun liikun kadulla.Ravintolassa jos olemme,monet miehet osoittavat kiinnostustaan.Tykkään pukeutua naisellisesti ja käyttää korkokenkiä ja lisäksi minulla on huomiota herättävän pitkät hiukset.Mistä tässä voi olla kysymys?Hän haluaa viedä minua julkisille paikoille ja joskus oikein pyytää laittamaan "sen hameen jossa olet aivan syötävä" ym,mutta sitten hän alkaa murjottaa kun mieht huomioivat ja ilta menee pilalle.Hän myös saattaa juoda liikaa ja alkaa "huoritella",vaikka olen ollut täysin hillitty.

Oikeasti, mieti nyt vähän. Juttusi perusteella vaikutat muiden miesten mielestä huoralta. 21v kaunis nainen lyhyessä hameessa ja korkokengissä + 49v mies yhdessä ravintolassa.

Aika katkeralta vaikuttaa, että jos haluaa olla miehelleen hyvä, on automaattisesti "huora" tai liiallinen miellyttäjä.Voi olla että vanhemmat naiset ovat vähän kateita, sillä kuitenkin mieheni on hyvätuloinen ja ikäisekseen erittäin komea mies, jota myös naiset katselevat ja yrittävät iskeäkin.

Kimppaseksistä ei ole pariin päivään puhuttu, ehkä se unhoittuu tässä ajan mittaan...Olen ajatellut, että ilmeisesti en suostu siihen.Haluan ainakin katsoa onko mies ihan tosissaan.Ehkä hän hakee jotai rajoja.

Minua ei ole pakotettu suhteeseen eikä maksettu. Olen siinä vapaasta tahdosta ja taisi monilla jäädä huomaamatta kommenttini että suhteemme on varsin antoisa.Pitäisikö olla joku kynitty tukkainen verkkarimuija riidanhaluisine luonteineen että olisi hyvä teidän mielestä?Etteikö nainen saisi käyttää lyhyttä hametta,jos on kauniit ruskettuneet sääret? Mielipuolista!

Ja mitä äitini mielipiteeseen tulee, hänestä mieheni on todellinen lottovoitto!!

On se kumma että julkisuudessakin on isolla ikäerolla vaikka ketä pareja eikä se ole yhtään hirveää!!!

Täällä ei ole kyllä kukaan ollut katkera sinun miesvalinnastasi. Kaikki ovat olleet sinun puolellasi ja yrittäneet herätellä sinua tuolta pilvilinnoista, joita ei oikeasti näytä olevan. Jos et halunnut rehellisiä mielipiteitä "ongelmastasi", miksi sitten kysyit?

Mutta jos olet onnellinen tuollaisen miehen kanssa, jota itse (ainakaan kuvailujesi perusteella) en koskisi pitkällä tikullakaan, niin hieno homma. Pidä siitä tiukasti kiinni, ettei muiden tarvitse erehtyä moiseen.

ps. En ole vanha, en katkera, vaan onnellinen 23-vuotias, jolla on ihana mies, jota rakastan ja joka rakastaa minua ilman alistamista ja uhkailuja.

Kerropa äidillesi, että miehesi haluaa kimppaseksiä sinun ja ystäväsi kanssa. Jos mies on vielä sittenkin äitisi mielestä lottovoitto kaikinpuolin, kehottaisin teidän koko perhettä menemään hoitoon... tai myöntämään itsellenne, että olet "maksettu" nainen. Mainitsit kuitenkin niin monta kertaa, että mies on _hyvätuloinen_. Mitäs tekemistä niillä tuloilla on rakkauden kanssa?

Kyllä tulot tuovat turvaa ihmiselle. Mieluummin rikas ja rakas kuin köyhä ja rakas, jos muuten on tasapeli, vai kehtaako joku sinisin silmin olla muuta mieltä? Onhan se mukavaa, että voi matkustella ja käydä ulkona syömässä ja saada kauniita lahjoja, joihin minulla opiskelijana ei olisi muuten varaa, mutta rakkaus on silti aitoa. Jos mieheni rahat häviäisivät taivaan tuuliin, rakastaisin häntä silti.

Alkuperäinen kirjoittaja brigette:
Kooitos vastauksista.Valitettavasti tilanne on tosi,ei provo.Älykkyyteni halveeraminen ei kyllä ollut asiallista.Olen todellakin ihan fiksu ihminen ja opiskelen alaa,jota on erittäin vaikea päästä opiskelemaan.

Mitä tulee ikäeroon,emme varmaankaan ole ainoat joilla on ikäeroa.Olemme saaneet toki vastat ties mihin ihmettelyihin,mutta tänne en tullut hakemaan juuri siitä aiheeat kommenttia.

Edellenkin olen sekaisin tästä...Varmaankin kaverini odottaa vesi kielellä päästäkseen nappaamaan rakkaan mieheni.Saatan joutua suostumaan jonkinlaiseen kompromissiin säilyttääkseni ihmissuhteeni,joka on muilta osin varsin antoisa.En vain ymmärrä mikä mieheeni nyt on mennyt ja miksi kaverini tekee minulle näin? Ennen olimme paljonkin yhdessä,mutta nykyisin olen vähentänyt yhteydenpitoa minimiin.Mieheni ja kaverini vain soittelevat toisilleen ja jos sanon sen häiritsevän minua,he haukkuvat minua vainoharhaiseksi ja yliregoivaksi omistuksenhaluiseksi pikkusieluksi.

Tämä sinun vastauksesi kertoo juuri sen, että olet läpeensä tyhmä. Ei kenenkään fiksun ja älykkään ihmisen tarvitse alkaa puolustelemaan itseään, että "kyllä minä olen älykäs ja olen päässyt lukemaankin oikein". Äly on synnynnäinen lahja, koulunkäyntiin ei tarvita älyä, vain sinniä ja viitsivällisyyttä. Jos opiskelu vaatisi älyä, Suomessahan olisi valtavasti älykkäitä ihmisiä ja näin ei ole. Jokainen idiootti pääsee esim.ylioppilaaksi joka vain viitsii lukea. Jos on riittävän rahanahne ja pyrkyri, niin kyllä sitä lukee vaikka miksi itsensä. Luulenpa, että tuo sinun juttu on provo. "Rakastava" mies jättää sinut heti jos et ala naimaan kolmestaan, heh heh olipa vitsi. Jos niin on, niin eihän se känttyrä välitä sinusta muuta kuin v*tun verran.