mieheni haluaa kimppaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja brigette
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Okei, olkoon sitten provo koko juttu, koska ette useimmat pysty ymmärtämään, että on myös muuta elämää kuin mitä teidän omista ikkunoista näkyy! Pari fiksua vastausta olen saanut tästä ketjusta ja se sitten riittäköön. Ehkä ihmisten on helppo anonyymisti purkaa omia turhautumiaan täällä palstoilla.Ikävää että monilla on niin nuivaa tuo elämä.

Ai monilla on nuivaa tuo elämä? Ei millään pahalla, mutta sinun elämäsi vaikuttaa monin verroin nuivemmalta kuin minun.

Minun mieheni ei halua kimppaa, ei petä minua (en ainakaan usko), ei päätä pukeutumisestani, ei soittele kavereilleni, eikä ole ylimustasukkainen. Hän rakastaa, arvostaa ja kunnioittaa minua tasavertaisena ihmisenä. LISÄKSI hän on hyvännököinen, hyvätuloinen, vie syömään, antaa kivoja lahjoja ja on äitini mielestä lottovoitto.

Täällä on monia, joiden mielestä sinun miehesi ei oikein kuullosta lottovoitolta. Itsehän sinä olet meille taustatiedot antanut... Mutta jos kerran olet niin onnellinen hänen kanssaan niin onnea sitten vaan.

No hyvä on, et kelpuuta niitä neuvoja, joissa sinua kehotetaan jättämään tämä mies.

Niinpä sitten. Mitkä ovat vaihtoehtosi? Mies vaatii tätä kimppaseksiä. Jos et siihen suostu, menetät miehen. Hän on sanonut niin, ja sitä sinun on kyllä syytä uskoa.

Joten suostu. Voihan olla, että se on kivaa. Saat pitää miehen ja kaikki tämän rahatkin. En tiedä, voitko olla täydellisen onnellinen, mutta siitä ei olekaan kyse, vaan tämän miehen pitämisestä.

Toinen vaihtoehto on, että et suostu kimppaan, ja jollain kurin saat miehen kuitenkin pysymään kanssasi. Kukaan meistä ei osa nevoa sinua, miten sinun on käyttäydyttävä ja mitä puhuttava miehehlle, että näin kävisi, koska emme tunne miestäsi. Sinulla siihen pitäisi keinot olla. Tämän vaihtoehdon varjopuoli on se, että mies harjoittaa joka tapauksessa seksiä jonkun muun naisen kanssa, kenties tämän ystävättäresi tai sitten jonkun muun. Kenties he yhdessä hakevat jonkun kolmannen osapuolen yhteisiin leikkeihinsä, jos he molemmat ovat niin kovasti kimppaseksin kannattajia.

Sellaista vaihtoehtoa ei ole, että mies pysyttelisi uskollisena sinulle ja vain sinun kanssasi. Voit tietenkin uskotella itsellesi niin, mutta totta se ei ole. Kimppaseksiä kannattavat ja vaativat miehet eivät ole niitä uskollisuuden perikuvia.

Tässäpä nämä. Summa summarum: Olet törmännyt ihanaan mieheen, jonka kanssa hauat olla ja elää. Miehessä on hyvät puolensa ja sitten myös huonot puolet, mutta sinun on hyväksyttävä hänet sellaisenaan. Et voi häntä muuttaa. Rakkaus on raju asia, jokus sillä on aika kova hintakin. Tätä onneasi et nyt sitten ilmaiseksi saanut, mutta et voi syyttää ketään muuta kuin itseäsi.

Itse neuvoisin sinua olemaan menemättä mihinkään ryhmäseksileikkeihin mukaan ja jättämään tämän miehen, koska vain sillä tavalla pelastat mielenterveytesi ja tulevaisuutesi, mutta tämähän nyt oli vain minun neuvoni. Olen muuten jo 55-vuotias, ja minulla oli myös nuorena tyttönä tällainen tilanne. Kiitän nykyään Luojaani ja itseäni, että joku järki minusta löytyi tuolloin, enkä lähtenyt siihen mukaan. En haluaisi, että kenelläkän ihmisellä olisi minuun nähden sellainen valta, että voisi muistuttaa minua menneistä hölmöilyistä, kukaties käyttää tätä tietoa jopa hyväkseen tai muuten vain ylipäänsä olla tietoinen tyhmyyksistäni. Olkoonkin, että olisi itse ollut siinä mukana.

Äitisi mielestä mies siis on lottovoitto. Niin, mitähän mieltä äitisi tosiaan olisi tästä miehestä, jos tietäisi kaiken?

luottaa mieheesi? Minä en uskaltaisi ikinä täysin luottaa mieheen, jolla tietäisin olleen useita salasuhteita edellisen avioliiton aikana. Ja tosiaan jo vuoden yhdessäolon jälkeen vonkaa kimppaseksiä? Ei kuulosta siltä, että mies jaksaisi "normaalia" seksielämää kenenkään kanssa kovin kauaa. Ja kohta (jos ei jo nyt) on varmaankin uudet salasuhteet pelissä, vaikka sinä nyt miehen kimppakivalla pitäisitkin. Sinuna miettisin onko miehen kanssa yhteiselämä kimppaseksin arvoista. Minusta ei olisi, mutta jokainen toki tekee omat ratkaisunsa, joissa ei ihmissuhteasioissa yleensä tunnu järjellä ja älykkyydellä olevan mitään tekemistä. Monesti tuntuu, että muuten mitä älykkäimmät naiset kestävät ihan karmeita miehiä. Ihme juttu sekin!