Mieheni ja siskoni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Hei.

Minua häiritsee mieheni ja siskoni liian lämpöiset välit. Saattavat katsella televisiota sohvalla kaulakkain ja muutenkin halaavat tosi usein. Lisäksi he käyvät joskus kahdestaan baarissa.

Itse olen aikoinani patistanut heitä tutustumaan paremmin ja nyt tämä alkaa häiritä minua. Teenkö väärin jos otan asian puheeksi?

[QUOTE="maija";26348724]eipä se niin tavatonta ole. ex-mieheni paneskeli molempia siskojana, toiselta siskoista sain seksitaudinkin. nyt kaikki 3 ovat poissa elämästäni,luojan kiitos![/QUOTE]

Onneks mun mies ei tee tollasta. JA turha sanoa.. "kaikki tekee!"

muistissa vielä mun siskon mies joka yritti mua kun olin 17v. sisko ja miehensä olivat ollet tuolloin 6v yhdessä. halusin kertoa siskolle mutta mun vanhemmat kielsivät kertomasta, outoa kyllä. jätin sitten kertomatta. no erosivat sitten 20 yhtesen vuoden jälkeen miehen uskottomuuden vuoksi.

No taas näitä mun tarinoita että tiedänpä tapauksen..Mut mut, tiedänpä tapauksen jossa miehellä on siskoksien kanssa lapsia. isosiskon kaa yksi ja nuorempaan siskoon vaihto ja heillä kaksi lasta, eronneet hekin kun mies palas takas isosikon luo... Mut ne lapset on siis serkuksia ja sisaruksia. Toooosi kivaa varmaan kaikki kyläilyt ja lasten viikonloppuvaihdot.. Että pidäs vähä silmällä niitä..:p

Sain taannoin kuulla kiinnostavan tarinan mummoltani. Isoveljeni isä oli alunperin seurustellut tätini kanssa, mutta äitini ilmeisesti oli sitten pokannut kyseisen jossain välissä. Siitä oli kuulemma kova tappelukin tullut, tätini oli yrittänyt tuupata äitini rappusista yms :D Nykyisin äitini tosiaan sai lapsen kyseiselle, isoveljeni, ja sekä äitini että tätini miettivät, mitä koskaan näkivät kyseisessä miehessä :D Ah tuota nuoruutta.

Yhteistyössä