mieheni jäi kiinni pettämisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sointu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sointu

Vieras
Kolme viikkoa sitten ihmettelin, miks mies oli yhdellä työhuoneensa kaapilla. Katsoin illalla kaappiin ja löysin kännykän, joka oli äänettömällä. Katsoin viestit ja niitähän riitti.. Mies kertoi, että on ollut suhde toisen kanssa, mutta lopettaa sen heti. Viikon päästä ajoin yhdelle paikkakunnalle (mies matkatöissä) ja löysin nämä kaksi sieltä yhdessä. Naisella matkakassi mukanaan.. Olivat siis menossa miehen hotellihuoneeseen yöksi. Meillä ei seksiä ollut kolmeen vuoteen, joten tässähän se syy. Ilmeisesti ovat olleet yhdessä niin kauan. Nyt ymmärrän kalastusreissut, konserttireissut sun muut. Annoin miehelle aikaa elokuun loppuun sanoa, mitä tekee. Ei osaa päättää, kun meidän lapsi on niin tärkeä sille. Nyt käy edelleenkin soittelemassa, viestittelemässä kauppareissujen tms. yhteydessä. Kännykän käskin viedä heti pois meidän yhteisestä kodista eli se on autossa takana koko ajan yhdessä lokerossa, josta sen löysin.
Tämä elämä on yhtä kärsimystä, mies sanoo, ettei osaa päättää ja että ollaan nyt vain näin. Tiedän, et oon hullu, kun sitä tässä katselen..

Et sä hullu ole, heikoilla vaan.
En osaa muuta neuvoa antaa kuin että päästä irti vaikka tuntuisi että järjen vie, se voi päättyä eroon tai sitten siihen että menettäessään sinut ihan oikeasti miehen silmät aukeavat.

miksi sä et voi sanoa miehelle mitä sä haluat?
miksi täytyy odottaa pettäjän päätöstä?

Itse en alistuisi moiseen, vaikka joillekin tuo tyyli sopii parhaiten.

Mä oon ollut sokissa nää viikot, mut nyt mä oon alkanut sanomaan, et laitetaan talo myyntiin ja erotaan. Mies ehkä sitä pelästyi. Ollaan kyllä pljon puhuttu asiasta. On vissiin hyvä olla kotona ja viettää kiihkeän yön kerran viikossa toisen kanssa. Olisin jo lähtenyt tytön kanssa, mut meil on alle vuoden ik. kissa, joka on tytölle tärkeä. Eikä vuokrakämppiin oteta lemmikeitä. Onko pakko odottaa, että talo saadaan myytyä ? Siihen voi mennä monta kuukautta, ennen kuin pystyn ostamaan uuden asunnon. Mä tuun hulluksi, mustasukkainen mä jo oon. Pyysin miestä lähtemään, sanoi, että mihin menisi. Pyysin menemään vaikka sen naisensa luo. Ei lähtenyt. Sanoo, että hänkin mittii tätä tilannetta nyt rauhassa..

Mä olisin jo lähtenyt!! Tuossa tilanteessa ei kissakaan paljon painaisi, minua kun ei petetä kun tasan kerran!! Kissan voi kyllä sumplia sitte myöhemmin teidän mukaan taas, kunhan saatte kämpän johon se voi tulla.
Voimia ja jaksuhalaus!! :hug:

Mulla on sellanen kokemus pettävistä miehistä, että se kun kerran menee, niin se menee aina. Tää on aika valitettavaa. Vaikka puolisosta näkee kilsan päähän, et se sais luultavasti jopa vaarallisen kohtauksen, petetään silti.

Katsele rauhassa, äkkinäiset tempaukset usein menee mäntyihin.

me asutaan vuokralla ja meillä on koira ja 2 kissaa. Että ainakin kaupungin vuokrakämppiin saa eläimiä tuoda. Ja kyllä jotku yksityisetkin vuokranantajat hyväksyy eläimet. laita vaikka paikallislehteen ilmoitus jossa kerrot että on myös kissa

Alkuperäinen kirjoittaja tessun tassu:
Miten te saatte ne miehenne kävelemään? Mä oon halunnut yhdestä eroon jo monta vuotta, mut se ei vaan lähde.

lähe ite. Kyllä nyt ukosta eroon pääsee, jos tosissaan haluu.
Mä kans yritin exää savustaa, mutta se paska ei suostunut lähtee kun halus vaan yrittää josko vielä ja josko vielä....menin ite ja hain eroa ja kämpän...ei tarvinnut kun se hakemus viedä niin tajusi että oon tosissani, niinpä sain kämpän ite, ja lähdin. ENKÄ OO KATUNUT HETKEEKÄÄN =)

Sisko teki noin ja pääsi miehestä eroon, mutta tämä omakotitalo on mun ja miehen pitäs muuttaa siitä pois. Ei suostu lähtemään itse. |O Apua en keneltäkään saa, kun ei ole ystäviä.

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Miten te saatte ne miehenne kävelemään? Mä oon halunnut yhdestä eroon jo monta vuotta, mut se ei vaan lähde.

Mä kans yritin exää savustaa, mutta se paska ei suostunut lähtee kun halus vaan yrittää josko vielä ja josko vielä....menin ite ja hain eroa ja kämpän...ei tarvinnut kun se hakemus viedä niin tajusi että oon tosissani, niinpä sain kämpän ite, ja lähdin. ENKÄ OO KATUNUT HETKEEKÄÄN =)

Sisko teki noin ja pääsi miehestä eroon, mutta tämä omakotitalo on mun ja miehen pitäs muuttaa siitä pois. Ei suostu lähtemään itse. |O Apua en keneltäkään saa, kun ei ole ystäviä.

Johan on tilanne tämäkin. En miekään mihinkään omasta talostani lähtis. Mutta onhan siihenkin joku keino, millä sen äijän siitä pois saa. Varmaan joku täälläkin osaisi kertoa... Voimia siullekkin

Mikäli olet naimissa, hae avioero. Avioeron voimaan tultua voit hankkia miehelle laillisesti häädön tai sitten voit pakata miehen kamat ja vaihtaa lukot kun mies on poissa kotoa. Mikäli olette avoliitossa, voit toimia heti. Näin siis mikäli omistat talon yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja vuokralainen:
Alkuperäinen kirjoittaja ikävä kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja sointu:
Eikä vuokrakämppiin oteta lemmikeitä.

Tuo on vain hyvä syy pitkittää ratkaisun tekemistä.

Mä taas en tiedä yhtään vuokra asuntoa mihin ei sais ottaa lemmikeitä. Enpä oo koskaan kuullutkaan ettei sais.

Asun tälläkin hetkellä vuokratalossa jossa on vähintään yksi koira joka toisessa kämpässä ja monissa lisäksi kissa tai pari =) moni mun ystätävä asuu myös vuokralla ja kyllä niissä lemmikkejä saa pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Mikäli olet naimissa, hae avioero. Avioeron voimaan tultua voit hankkia miehelle laillisesti häädön tai sitten voit pakata miehen kamat ja vaihtaa lukot kun mies on poissa kotoa. Mikäli olette avoliitossa, voit toimia heti. Näin siis mikäli omistat talon yksin.

Omistan, mutta mies ei lähde, kun sillä ei ole paikkaa minne mennä, eikä ystäviäkään.