mieheni jäi kiinni pettämisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sointu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
johan Sun on tarttenut huomata ettei teillä oo kaikki ollenkaan hyvin kun ei tuota seksiä ole ollut. miksette oo tehneet mitään sen asian eteen? kuinka olet itte pärjännyt ilman seksiä?

oon ollut tuossa tilanteessa exn kanssa kahdesti, ja sitten vaan tuli mitta täyteen ja tein itte ratkaisun. vaikeaa sitä on tehdä ennenkuin on saavuttanut sen tietyn pisteen että voi laskea irti. sitten helpottaa. vielä se aurinko paistaa Sinunkin elämään, usko pois!

Sinuna selvittäisin onko teillä mahdollisuutta päästä tosta yli. Miehet ei tunnetusti voi elää ilman seksiä. Onko seksittömyys ollut yhteinen päätös vai haluttomuutta jomman kumman puolelta.

En jaksanut lukea koko ketjua mutta etkö tosiaan ole aikaisemmin tajunnut että jostakinhan sen miehen on sitä seksiä haettava jos ei vaimolta ole saanut 3 VUOTEEN. Yrittäkää nyt hyvät naiset ymmärtää että normaali terve ihminen tarvitsee seksiä. Ei ole todellakaan mikään ihme että mies on käynyt vieraissa.

Nyt yritätte saada suhteen ja seksielämänne toimimaan.Menkää vaikka ammattiauttajalle jos ette kahdestaan saa asioita sovittua.

Alkuperäinen kirjoittaja tessun tassu:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Sisko teki noin ja pääsi miehestä eroon, mutta tämä omakotitalo on mun ja miehen pitäs muuttaa siitä pois. Ei suostu lähtemään itse. |O Apua en keneltäkään saa, kun ei ole ystäviä.

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Miten te saatte ne miehenne kävelemään? Mä oon halunnut yhdestä eroon jo monta vuotta, mut se ei vaan lähde.

lähe ite. Kyllä nyt ukosta eroon pääsee, jos tosissaan haluu.
Mä kans yritin exää savustaa, mutta se paska ei suostunut lähtee kun halus vaan yrittää josko vielä ja josko vielä....menin ite ja hain eroa ja kämpän...ei tarvinnut kun se hakemus viedä niin tajusi että oon tosissani, niinpä sain kämpän ite, ja lähdin. ENKÄ OO KATUNUT HETKEEKÄÄN =)

Mikäli olet naimissa, hae avioero. Avioeron voimaan tultua voit hankkia miehelle laillisesti häädön tai sitten voit pakata miehen kamat ja vaihtaa lukot kun mies on poissa kotoa. Mikäli olette avoliitossa, voit toimia heti. Näin siis mikäli omistat talon yksin.

Omistan, mutta mies ei lähde, kun sillä ei ole paikkaa minne mennä, eikä ystäviäkään.

Tekosyitä,tekosyitä. Se ei ole sinun ongelmasi mihin mies menee. Eiköhän se toisen elättäjän löydä nopeasti. Ei muuta kun poliisit paikalle ja ukko ulos!

Meillä on sama tilanne. Talo on molempien nimissä,ei olla asuttu tässä vielä kahta vuotta... Mies petti viime syksynä ja haukkui mut niin pahasti etten ole yli siitä päässyt.

Kertokaahan viisaammat,miten mä pärjäisin yksin neljän lapsen kanssa. Yksi eskarissa ja nuorin pieni vauva. Muuttaisinko paikkakunnalta ent.kotikaupunkiin jossa saisin mahd.apua lastenhoitoon välillä,vai jäänkö tänne,jossa en tunne muita kuin lapseni opettajat. Lapseni on erityisluokalla ja vastaavaa luokkaa ei ole suomenmaassa toista.
Tiedän eläväni lopun elämääni ilman miestä,olen oikeasti ruma...ja siihen kaikki muutkin suhteeni ovat kaatuneet. Mieskin kun pettti niin totesi minun olevan niin ruma että halusi saada välillä jotain kaunista ja kiinteää.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
En jaksanut lukea koko ketjua mutta etkö tosiaan ole aikaisemmin tajunnut että jostakinhan sen miehen on sitä seksiä haettava jos ei vaimolta ole saanut 3 VUOTEEN. Yrittäkää nyt hyvät naiset ymmärtää että normaali terve ihminen tarvitsee seksiä. Ei ole todellakaan mikään ihme että mies on käynyt vieraissa.

Nyt yritätte saada suhteen ja seksielämänne toimimaan.Menkää vaikka ammattiauttajalle jos ette kahdestaan saa asioita sovittua.

Käsitin että mies ei ole halunnut sitä seksiä ap:n kanssa kolmeen vuoteen ja nyt selvis sitten se syykin,en tiedä,voin hyvin olla väärässäkin.

Hö, vaikka olis kuin liitto ollu ilman seksiä, niin se ei oikeuta pettämiseen. Jos ongelma on ollu miehelle niin paha, niin silloin hänkin on pyrkiny hakemaan toisenlaista ratkaisua- parisuhdeterapiaa, mitä vaan. Ihan kun se olis aina yksin naisen vastuu ylläpitää seksin määrää suhteessa. Kyllä siihen epäkohtaan pitää miehenkin puuttua jos joku ei suju. Ei se anna miehelle oikeutta lähteä muita paneskelemaan.

Seksinhalu ei ole ainoa syy pettämiselle koskaan. Liitto ei ole kunnossa, jos pettämiseen mennään. Oli seksiä tai ei. Seksittömässä mutta hyvässä suhteessa keskustellaan avoimesti ongelmasta ja haetaan ratkaisua yhdessä. Seksittömässä ja huonossa suhteessa hommat menee helposti jos tuohon pettämiseen. Pettämistä ei tule hyväksyä sen takia, että ei ole ollu seksiä. Se on yhtä loukkaavaa puolisoa kohtaan oli heillä yhdessä seksiä tai ei.

Kummaa sakkia kun heti takerrutaan liiton seksiongelmaan ja syytellään kuin se olisi naisen vika ja naisen olisi pitänyt tajuta, mihin se johtaa. Ei oo kulkaa yksin naisen oglema, jos liitto on hyvä ja onnellinen. Se on silloin yhteinen ongelma johon haetaan ydessä ratkaisua ilman opettämisiä ja kolmansia osapuolia. JOs niin kuitenkin käy, on suhde kuralla muissakin kuin seksiasioissa.

Sulle ap. Älä ole kynnysmatto. Heitä ei koskaan arvosteta. Ei ole oikein, että miehesi palaa rinnallesi, koska pelkää menettävänsä tyttärensä. Silloin hän ei ole rinnallasi oikeista syistä. Hän tyytyy sinuun ja uhraa parisuhdeonnensa toisen naisen kanssa tyttörenne takia. Ei sinun takia. Jos miehesi pitäisi toista naista hetken hairahduksena, ei hänen tarvitsisi miettiä. Ei, jos hän olisi edelleen täysin rakastunut sinuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Meillä on sama tilanne. Talo on molempien nimissä,ei olla asuttu tässä vielä kahta vuotta... Mies petti viime syksynä ja haukkui mut niin pahasti etten ole yli siitä päässyt.

Kertokaahan viisaammat,miten mä pärjäisin yksin neljän lapsen kanssa. Yksi eskarissa ja nuorin pieni vauva. Muuttaisinko paikkakunnalta ent.kotikaupunkiin jossa saisin mahd.apua lastenhoitoon välillä,vai jäänkö tänne,jossa en tunne muita kuin lapseni opettajat. Lapseni on erityisluokalla ja vastaavaa luokkaa ei ole suomenmaassa toista.
Tiedän eläväni lopun elämääni ilman miestä,olen oikeasti ruma...ja siihen kaikki muutkin suhteeni ovat kaatuneet. Mieskin kun pettti niin totesi minun olevan niin ruma että halusi saada välillä jotain kaunista ja kiinteää.

Sulla on niin väärä mies. Älä alennu tollaiseen. On kuule varmasti miehiä, joille sisin ratkaisee, sellaisia jotka eivät kohtele puolisooaan noin törkeesti. Toisaalta, ei ole kurjaa olla yksinkään. Voit olla oman elämäsi herra nlyrittelemättä ketään. Miksi valita kaikki tuo epäkunnioitus, loukkaava käytös, arvottomuus kun voit elää vapaasti ilman tuota lokaa ja paskaa minkä kanssa nyt elät. Ei varmasti ole lapsillakaan kaksista kun liitto noin epäonnellinen. Lapset ymmärtävät paljon enemmän kuin aikuiset haluaisivat koskaan uskoa heidän ymmärtävän.

Alkuperäinen kirjoittaja ugh:

Sulla on niin väärä mies. Älä alennu tollaiseen. On kuule varmasti miehiä, joille sisin ratkaisee, sellaisia jotka eivät kohtele puolisooaan noin törkeesti. Toisaalta, ei ole kurjaa olla yksinkään. Voit olla oman elämäsi herra nlyrittelemättä ketään. Miksi valita kaikki tuo epäkunnioitus, loukkaava käytös, arvottomuus kun voit elää vapaasti ilman tuota lokaa ja paskaa minkä kanssa nyt elät. Ei varmasti ole lapsillakaan kaksista kun liitto noin epäonnellinen. Lapset ymmärtävät paljon enemmän kuin aikuiset haluaisivat koskaan uskoa heidän ymmärtävän.

Jotenkin mulle on vaan vuosien saatossa tullut niin huono itsetunto että otan kaiken syyn itselleni,koska ulkonäköä ei minulle olla suotu sitten ollenkaan. Mies on onnistunut perustelemaan kaikki pettämisaikeensa aina siihen että se on minun syy kun en tarjoa mitään katseltavaa.
Hoidan yksin lapset...ja lapset kokevat että heillä on äiti,mutta isää ei. Esimerkiksi päiväkodista kysyttiin että onko meillä isä saman katon alla ollenkaan, kun poika piirtää perhekuviin äidin,siskot,lemmikit ja unipupun,mutta ei isää. Tytöllä huomattu sama.
Poika on joskus sanonut,että "mennään äiti jonnekin,missä saadaan olla näin vaan ilman isiä."
Pelottaa vaan se.että joudun yksin maksamaan kaiken,.kun nyt sentään saanut puolitettua asumismenot. Jos joudutaankin taivasalle laseten kanssa

Jotenkin mulle on vaan vuosien saatossa tullut niin huono itsetunto että otan kaiken syyn itselleni,koska ulkonäköä ei minulle olla suotu sitten ollenkaan. Mies on onnistunut perustelemaan kaikki pettämisaikeensa aina siihen että se on minun syy kun en tarjoa mitään katseltavaa.
Hoidan yksin lapset...ja lapset kokevat että heillä on äiti,mutta isää ei. Esimerkiksi päiväkodista kysyttiin että onko meillä isä saman katon alla ollenkaan, kun poika piirtää perhekuviin äidin,siskot,lemmikit ja unipupun,mutta ei isää. Tytöllä huomattu sama.
Poika on joskus sanonut,että "mennään äiti jonnekin,missä saadaan olla näin vaan ilman isiä."
Pelottaa vaan se.että joudun yksin maksamaan kaiken,.kun nyt sentään saanut puolitettua asumismenot. Jos joudutaankin taivasalle laseten kanssa

Eikö toi jo kerro sulle kaiken tarpeellisen? Kyllä sä taloudellisesti pärjäät, vaikka niukempaa olisikin. Henkinen pärjääminen on sinulle ja lapsille aivan varmasti tärkeämpi asia!

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:

Eikö toi jo kerro sulle kaiken tarpeellisen? Kyllä sä taloudellisesti pärjäät, vaikka niukempaa olisikin. Henkinen pärjääminen on sinulle ja lapsille aivan varmasti tärkeämpi asia!

Nimen omaan. Mihin sinä tuollaista miestä kaipaat??? KUkaan muukaan teidän perheessä ei kaipaa. Päin vastoin. Jos lapsilla on noin huono suhde isäänsä, on se karmaisevaa. Kerroit, että lapsesi ovat erityisluokalla. KOtiolot, vanhempien välinen suhde, suhde isään jne vaikuttaa kaikki kaikkeen. Lasten hyvinvointiinkin. Lapset oireilee jos asiat eivät ole hyvin. Haette jonkin kaupungin tai kunnan tuleman perheasunnon ja mieshän joutuu maksamaan sulle elarit. JOs hällä ei oo mistä maksaa, niin ne maksaa sitten kunta-kaupunki. Ihan taastusti pääsette jaloillenne aivan omalla sakilla. Totta kai alkuun kaikki on vähän tiukkaa ja ilman muuta se on iso askel ja kaikki vaikeaa, mutta löydät omat uudet tapasi toimia ja teillä taatusti tulee olemaan paljon mukavempaa kuin nyt, tuollaisessa ikävässä suhteessa, sylkykuppina ja kynnysmattona.

Nimen omaan. Mihin sinä tuollaista miestä kaipaat??? KUkaan muukaan teidän perheessä ei kaipaa. Päin vastoin. Jos lapsilla on noin huono suhde isäänsä, on se karmaisevaa. Kerroit, että lapsesi ovat erityisluokalla. KOtiolot, vanhempien välinen suhde, suhde isään jne vaikuttaa kaikki kaikkeen. Lasten hyvinvointiinkin. Lapset oireilee jos asiat eivät ole hyvin. Haette jonkin kaupungin tai kunnan tuleman perheasunnon ja mieshän joutuu maksamaan sulle elarit. JOs hällä ei oo mistä maksaa, niin ne maksaa sitten kunta-kaupunki. Ihan taastusti pääsette jaloillenne aivan omalla sakilla. Totta kai alkuun kaikki on vähän tiukkaa ja ilman muuta se on iso askel ja kaikki vaikeaa, mutta löydät omat uudet tapasi toimia ja teillä taatusti tulee olemaan paljon mukavempaa kuin nyt, tuollaisessa ikävässä suhteessa, sylkykuppina ja kynnysmattona.

Niin no pojan ongelmat ei johdu tästä tilanteesta,se on tutkittu jo aikasemin,poika syntyi elottomana ja happivajeesta aiheutui nämä aivon vauriot.
Mutta siis taisinpa saada rohkeutta hakea sitä asuntoa. Tiukillahan me eletään jo nyt,mutta kyllä tälleenkin on pärjätty tähän asti

Sisko teki noin ja pääsi miehestä eroon, mutta tämä omakotitalo on mun ja miehen pitäs muuttaa siitä pois. Ei suostu lähtemään itse. |O Apua en keneltäkään saa, kun ei ole ystäviä.

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Miten te saatte ne miehenne kävelemään? Mä oon halunnut yhdestä eroon jo monta vuotta, mut se ei vaan lähde.

lähe ite. Kyllä nyt ukosta eroon pääsee, jos tosissaan haluu.
Mä kans yritin exää savustaa, mutta se paska ei suostunut lähtee kun halus vaan yrittää josko vielä ja josko vielä....menin ite ja hain eroa ja kämpän...ei tarvinnut kun se hakemus viedä niin tajusi että oon tosissani, niinpä sain kämpän ite, ja lähdin. ENKÄ OO KATUNUT HETKEEKÄÄN =)

Ellei muuta,niin pyydä poliisit apuun.

Miksihän on alkujaasn alkanut kanssasi olla ja tehnyt lapsia jos olet niin ruma, aika outoa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On tietysti ikävää, että miehesi petti sinua, mutta on sinunkin syytä katsoa peiliin jos seksiä ei ole ollut 3 vuoteen!

Miksi? Mistä sinä nyt tiedät syyn seksittömyyteen? Entä jos syy on ollut miehen haluttomuus?

Jos syy on ollut naisen haluttomuus, eikö mies olisi voinut erota?

On tietysti ikävää, että miehesi petti sinua, mutta on sinunkin syytä katsoa peiliin jos seksiä ei ole ollut 3 vuoteen!

Miksi? Mistä sinä nyt tiedät syyn seksittömyyteen? Entä jos syy on ollut miehen haluttomuus?

Jos syy on ollut naisen haluttomuus, eikö mies olisi voinut erota?

Joo, kovin on mies haluttomalta vaikuttanut...

Voi että sinua! Tiesitkö, että kauneus lähtee ITSESTÄ ja hyvästä itsetunnosta? Tottakai kuvittelet olevasi ruma, jos kuuntelet mieheltäsi tuollaista sontaa! Jotkut miehet tekevät tuota ihan vaan juuri sen takia, että itseluottamuksesi olisi nollassa ja hän voi käyttäytyä miten vaan! Nyt helvetti näytät sille paskalle, että sinä olet Nainen isolla ännällä! Et suostu enää kynnysmatoksi ja heität koko paskan pihalle! Hän on tehnyt kanssasi neljä lasta! Et voi olla yhdentekevä.

Tuo mollaaminen ja pettäminen on miehesi tapa saada sinut tuntemaan itsesi arvottomaksi! Et vaan suostu tuollaiseen enää! Jos ei muuten auta niin voin tulla mustana ja voit pistää yv:tä niin neuvon kyllä eteenpäin!

Niin no pojan ongelmat ei johdu tästä tilanteesta,se on tutkittu jo aikasemin,poika syntyi elottomana ja happivajeesta aiheutui nämä aivon vauriot.
Mutta siis taisinpa saada rohkeutta hakea sitä asuntoa. Tiukillahan me eletään jo nyt,mutta kyllä tälleenkin on pärjätty tähän asti

En tarkoittanut, että poikasi ongelmat olisivat tosiaan noin mustavalkoiset. Mutta uskon, että kotioloilla on aina vaikutusta lasten hyvinvointiin ja silloin kun lapseilla on hyvä ja turvallinen olla ja he näkevät läheistensäkin (sinun) olevan onnellisia, on heillä varmasti paljon paremmat mahdollisuudet kehittyä ja kasvaa. Eli vaikka lapsesi syyt ovat syvemmät, niin kyllä kaikka vaikuttaa kaikkeen, se kotikin.

Lapset varmasti ymmärtävät, kuinka huonosti sinua kohdellaan. Vaikkei olisikaan sitä fyysistäväkivaltaa, niin henkisesti tunnelma on jo rankka ja heidänkin astittavissa. Eivätkä pelkästään lapset tarvitse muutosta tilanteeseen, vaan sinä itse. Ajattelepa, millaista on kun olet yks kaks oman elämäsi herra. Se on hieno tunne. Sinä olet yks kaks se, joka ruoria pyörittää ilman tuollaista ilkeää ja synkkää miestä. Sinun ei enää tarvitsekaan kuunnella tuollaista ja vielä passata sovaajaasi, vaan sinä voi lastesi kanssa elää teidän yhteisillä sävelillä sinun luotsatessa laivaa. Sinun jalasten juttu voi olla maailman paras juttu kun taas sinun, miehesi ja lastenne muodpstama soppa on ikävä ja surullinen asia teille kaikille.

Tsemppiä!! Ole oman elämäsi herra. Et oikeasti tarvitse tuollaista äijää!!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Ääni tälle. Jos seksiä ei ole ollut parisuhteessa kolmeen vuoteen, niin kyllä silloin asioissa on jotain pahasti vinksallaan. Mies on pettämällä hakenut ratkaisua tilanteeseen, valitettavasti vaan se ratkaisu on ollut nyt erittäin väärä ja ei ollenkaan hyväksyttävä. Mutta joku ratkaisu kuitenkin.

Tarkoitus ei ole nyt syyllistää ap:tä mitenkään. Syytä silti nähdä oma osallisuutensa oman parisuhteensa tilaan, varsinkin jatkon kannalta ettei toistaisi omia virheitään. Parisuhteensa tilaan nimittäin jokainen on osallinen, vaikkei olisikaan mitenkään syyllinen tapahtumiin.