mieheni jäi kiinni pettämisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sointu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
En jaksanut lukea koko ketjua mutta etkö tosiaan ole aikaisemmin tajunnut että jostakinhan sen miehen on sitä seksiä haettava jos ei vaimolta ole saanut 3 VUOTEEN. Yrittäkää nyt hyvät naiset ymmärtää että normaali terve ihminen tarvitsee seksiä. Ei ole todellakaan mikään ihme että mies on käynyt vieraissa.

Ääni tälle. Jos seksiä ei ole ollut parisuhteessa kolmeen vuoteen, niin kyllä silloin asioissa on jotain pahasti vinksallaan. Mies on pettämällä hakenut ratkaisua tilanteeseen, valitettavasti vaan se ratkaisu on ollut nyt erittäin väärä ja ei ollenkaan hyväksyttävä. Mutta joku ratkaisu kuitenkin.

Tarkoitus ei ole nyt syyllistää ap:tä mitenkään. Syytä silti nähdä oma osallisuutensa oman parisuhteensa tilaan, varsinkin jatkon kannalta ettei toistaisi omia virheitään. Parisuhteensa tilaan nimittäin jokainen on osallinen, vaikkei olisikaan mitenkään syyllinen tapahtumiin.

Kuten yllä kirjoitin:

Hö, vaikka olis kuin liitto ollu ilman seksiä, niin se ei oikeuta pettämiseen. Jos ongelma on ollu miehelle niin paha, niin silloin hänkin on pyrkiny hakemaan toisenlaista ratkaisua- parisuhdeterapiaa, mitä vaan. Ihan kun se olis aina yksin naisen vastuu ylläpitää seksin määrää suhteessa. Kyllä siihen epäkohtaan pitää miehenkin puuttua jos joku ei suju. Ei se anna miehelle oikeutta lähteä muita paneskelemaan.

Seksinhalu ei ole ainoa syy pettämiselle koskaan. Liitto ei ole kunnossa, jos pettämiseen mennään. Oli seksiä tai ei. Seksittömässä mutta hyvässä suhteessa keskustellaan avoimesti ongelmasta ja haetaan ratkaisua yhdessä. Seksittömässä ja huonossa suhteessa hommat menee helposti jos tuohon pettämiseen. Pettämistä ei tule hyväksyä sen takia, että ei ole ollu seksiä. Se on yhtä loukkaavaa puolisoa kohtaan oli heillä yhdessä seksiä tai ei.

Kummaa sakkia kun heti takerrutaan liiton seksiongelmaan ja syytellään kuin se olisi naisen vika ja naisen olisi pitänyt tajuta, mihin se johtaa. Ei oo kulkaa yksin naisen oglema, jos liitto on hyvä ja onnellinen. Se on silloin yhteinen ongelma johon haetaan ydessä ratkaisua ilman opettämisiä ja kolmansia osapuolia. JOs niin kuitenkin käy, on suhde kuralla muissakin kuin seksiasioissa.

En jaksanut lukea koko ketjua mutta etkö tosiaan ole aikaisemmin tajunnut että jostakinhan sen miehen on sitä seksiä haettava jos ei vaimolta ole saanut 3 VUOTEEN. Yrittäkää nyt hyvät naiset ymmärtää että normaali terve ihminen tarvitsee seksiä. Ei ole todellakaan mikään ihme että mies on käynyt vieraissa.

Ääni tälle. Jos seksiä ei ole ollut parisuhteessa kolmeen vuoteen, niin kyllä silloin asioissa on jotain pahasti vinksallaan. Mies on pettämällä hakenut ratkaisua tilanteeseen, valitettavasti vaan se ratkaisu on ollut nyt erittäin väärä ja ei ollenkaan hyväksyttävä. Mutta joku ratkaisu kuitenkin.

Tarkoitus ei ole nyt syyllistää ap:tä mitenkään. Syytä silti nähdä oma osallisuutensa oman parisuhteensa tilaan, varsinkin jatkon kannalta ettei toistaisi omia virheitään. Parisuhteensa tilaan nimittäin jokainen on osallinen, vaikkei olisikaan mitenkään syyllinen tapahtumiin.

Edelleenkin minusta ap:n kommentti siitä, että selvisipä syy 3 vuoden seksittömyyteen, viittaa siihen, että mies on tässä ollut se osapuoli, joka on pantannut. Olisiko ap:n pitänyt raiskata miehensä :D Ehkäpä olisi auttanut?

Alkuperäinen kirjoittaja ugh:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Jotenkin mulle on vaan vuosien saatossa tullut niin huono itsetunto että otan kaiken syyn itselleni,koska ulkonäköä ei minulle olla suotu sitten ollenkaan. Mies on onnistunut perustelemaan kaikki pettämisaikeensa aina siihen että se on minun syy kun en tarjoa mitään katseltavaa.
Hoidan yksin lapset...ja lapset kokevat että heillä on äiti,mutta isää ei. Esimerkiksi päiväkodista kysyttiin että onko meillä isä saman katon alla ollenkaan, kun poika piirtää perhekuviin äidin,siskot,lemmikit ja unipupun,mutta ei isää. Tytöllä huomattu sama.
Poika on joskus sanonut,että "mennään äiti jonnekin,missä saadaan olla näin vaan ilman isiä."
Pelottaa vaan se.että joudun yksin maksamaan kaiken,.kun nyt sentään saanut puolitettua asumismenot. Jos joudutaankin taivasalle laseten kanssa

Eikö toi jo kerro sulle kaiken tarpeellisen? Kyllä sä taloudellisesti pärjäät, vaikka niukempaa olisikin. Henkinen pärjääminen on sinulle ja lapsille aivan varmasti tärkeämpi asia!

Nimen omaan. Mihin sinä tuollaista miestä kaipaat??? KUkaan muukaan teidän perheessä ei kaipaa. Päin vastoin. Jos lapsilla on noin huono suhde isäänsä, on se karmaisevaa. Kerroit, että lapsesi ovat erityisluokalla. KOtiolot, vanhempien välinen suhde, suhde isään jne vaikuttaa kaikki kaikkeen. Lasten hyvinvointiinkin. Lapset oireilee jos asiat eivät ole hyvin. Haette jonkin kaupungin tai kunnan tuleman perheasunnon ja mieshän joutuu maksamaan sulle elarit. JOs hällä ei oo mistä maksaa, niin ne maksaa sitten kunta-kaupunki. Ihan taastusti pääsette jaloillenne aivan omalla sakilla. Totta kai alkuun kaikki on vähän tiukkaa ja ilman muuta se on iso askel ja kaikki vaikeaa, mutta löydät omat uudet tapasi toimia ja teillä taatusti tulee olemaan paljon mukavempaa kuin nyt, tuollaisessa ikävässä suhteessa, sylkykuppina ja kynnysmattona.

Niin no pojan ongelmat ei johdu tästä tilanteesta,se on tutkittu jo aikasemin,poika syntyi elottomana ja happivajeesta aiheutui nämä aivon vauriot.
Mutta siis taisinpa saada rohkeutta hakea sitä asuntoa. Tiukillahan me eletään jo nyt,mutta kyllä tälleenkin on pärjätty tähän asti

En tarkoittanut, että poikasi ongelmat olisivat tosiaan noin mustavalkoiset. Mutta uskon, että kotioloilla on aina vaikutusta lasten hyvinvointiin ja silloin kun lapseilla on hyvä ja turvallinen olla ja he näkevät läheistensäkin (sinun) olevan onnellisia, on heillä varmasti paljon paremmat mahdollisuudet kehittyä ja kasvaa. Eli vaikka lapsesi syyt ovat syvemmät, niin kyllä kaikka vaikuttaa kaikkeen, se kotikin.

Lapset varmasti ymmärtävät, kuinka huonosti sinua kohdellaan. Vaikkei olisikaan sitä fyysistäväkivaltaa, niin henkisesti tunnelma on jo rankka ja heidänkin astittavissa. Eivätkä pelkästään lapset tarvitse muutosta tilanteeseen, vaan sinä itse. Ajattelepa, millaista on kun olet yks kaks oman elämäsi herra. Se on hieno tunne. Sinä olet yks kaks se, joka ruoria pyörittää ilman tuollaista ilkeää ja synkkää miestä. Sinun ei enää tarvitsekaan kuunnella tuollaista ja vielä passata sovaajaasi, vaan sinä voi lastesi kanssa elää teidän yhteisillä sävelillä sinun luotsatessa laivaa. Sinun jalasten juttu voi olla maailman paras juttu kun taas sinun, miehesi ja lastenne muodpstama soppa on ikävä ja surullinen asia teille kaikille.

Tsemppiä!! Ole oman elämäsi herra. Et oikeasti tarvitse tuollaista äijää!!

Meillä tuo poika tuntuu katsovan ihmisten läpi ja näkee herkästi jos joku on surullinen. Hän on siis nyt 6vuotias,mutta jo vuosi sitten sanoi että "äiti ei ole onnellinen,kun mä kasvan isoksi,isi ei koskaan sano äitille kauniita asioita.Kun mä kasvan isoks mä ostan äitille kauniin korun ja sitten mä halaan äitiä"
Hassulta kuulosti mutta sanoma tuli perille.
Täytin muuten netissä jo asuntohakemuksen.Liitteet kun voi toimittaa myöhemmin.
Sain oikeesti potkua teiltä, miksi tosiaan olla täällä pilkattavana,ottakoon sen nuoren ja kiinteän tänne taloudenhoitajakseen. Ja tehkööt sen itsarin jolla uhannut tähän asti kun oen sanonut lähteväni.

Alkuperäinen kirjoittaja ++:

Kuten yllä kirjoitin:

Hö, vaikka olis kuin liitto ollu ilman seksiä, niin se ei oikeuta pettämiseen. Jos ongelma on ollu miehelle niin paha, niin silloin hänkin on pyrkiny hakemaan toisenlaista ratkaisua- parisuhdeterapiaa, mitä vaan. Ihan kun se olis aina yksin naisen vastuu ylläpitää seksin määrää suhteessa. Kyllä siihen epäkohtaan pitää miehenkin puuttua jos joku ei suju. Ei se anna miehelle oikeutta lähteä muita paneskelemaan.

Hä? Väitinkö minä jotain tuollaista?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On tietysti ikävää, että miehesi petti sinua, mutta on sinunkin syytä katsoa peiliin jos seksiä ei ole ollut 3 vuoteen!

Miksi? Mistä sinä nyt tiedät syyn seksittömyyteen? Entä jos syy on ollut miehen haluttomuus?

Jos syy on ollut naisen haluttomuus, eikö mies olisi voinut erota?

Joo, kovin on mies haluttomalta vaikuttanut...

Mistä sä tiedät? Ellet ole sitten se mies. Ja kuka taas sanoi, että mies on vaikuttanut haluttomalta seksiin kaiken kaikkiaan? Ehkä hän on haluton seksiin vaimonsa kanssa? EHKÄ yleensä kannattaisi pitää turpa kiinni kaikista peiliintuijotusneuvoista jos ei tiedä koko asiaa.

Kuten yllä kirjoitin:

No musta sanoit niin rivien välissä. Kirjoitit, että ei ole hyväksyttävää mutta joku ratkaisu kuitenkin. Aivan kuin se olisi jotenkin plussaa kun mies nyt on edes jonkun tarkaisun asiassa tehnyt vaikka ratkaisu olisikin väärä. Musta asia ei ole näin,. vaan ratkaisu on ollut törkeä ja väärä eikä siihen yhteyteen pitäisi liittää mitään puoleksi myötäileviä "mutta" lauseita. Jos on niin kullilleen uskollinen äijä, niin mäkee vaan. On niitä miehiä, joilla pettäminen ei ole koskaan ensimmäinen ratklaisu kun ogelmia parisuhteessa tulee.

Jotenkin mulle on vaan vuosien saatossa tullut niin huono itsetunto että otan kaiken syyn itselleni,koska ulkonäköä ei minulle olla suotu sitten ollenkaan. Mies on onnistunut perustelemaan kaikki pettämisaikeensa aina siihen että se on minun syy kun en tarjoa mitään katseltavaa.
Hoidan yksin lapset...ja lapset kokevat että heillä on äiti,mutta isää ei. Esimerkiksi päiväkodista kysyttiin että onko meillä isä saman katon alla ollenkaan, kun poika piirtää perhekuviin äidin,siskot,lemmikit ja unipupun,mutta ei isää. Tytöllä huomattu sama.
Poika on joskus sanonut,että "mennään äiti jonnekin,missä saadaan olla näin vaan ilman isiä."
Pelottaa vaan se.että joudun yksin maksamaan kaiken,.kun nyt sentään saanut puolitettua asumismenot. Jos joudutaankin taivasalle laseten kanssa

Eikö toi jo kerro sulle kaiken tarpeellisen? Kyllä sä taloudellisesti pärjäät, vaikka niukempaa olisikin. Henkinen pärjääminen on sinulle ja lapsille aivan varmasti tärkeämpi asia!

Nimen omaan. Mihin sinä tuollaista miestä kaipaat??? KUkaan muukaan teidän perheessä ei kaipaa. Päin vastoin. Jos lapsilla on noin huono suhde isäänsä, on se karmaisevaa. Kerroit, että lapsesi ovat erityisluokalla. KOtiolot, vanhempien välinen suhde, suhde isään jne vaikuttaa kaikki kaikkeen. Lasten hyvinvointiinkin. Lapset oireilee jos asiat eivät ole hyvin. Haette jonkin kaupungin tai kunnan tuleman perheasunnon ja mieshän joutuu maksamaan sulle elarit. JOs hällä ei oo mistä maksaa, niin ne maksaa sitten kunta-kaupunki. Ihan taastusti pääsette jaloillenne aivan omalla sakilla. Totta kai alkuun kaikki on vähän tiukkaa ja ilman muuta se on iso askel ja kaikki vaikeaa, mutta löydät omat uudet tapasi toimia ja teillä taatusti tulee olemaan paljon mukavempaa kuin nyt, tuollaisessa ikävässä suhteessa, sylkykuppina ja kynnysmattona.

Niin no pojan ongelmat ei johdu tästä tilanteesta,se on tutkittu jo aikasemin,poika syntyi elottomana ja happivajeesta aiheutui nämä aivon vauriot.
Mutta siis taisinpa saada rohkeutta hakea sitä asuntoa. Tiukillahan me eletään jo nyt,mutta kyllä tälleenkin on pärjätty tähän asti

En tarkoittanut, että poikasi ongelmat olisivat tosiaan noin mustavalkoiset. Mutta uskon, että kotioloilla on aina vaikutusta lasten hyvinvointiin ja silloin kun lapseilla on hyvä ja turvallinen olla ja he näkevät läheistensäkin (sinun) olevan onnellisia, on heillä varmasti paljon paremmat mahdollisuudet kehittyä ja kasvaa. Eli vaikka lapsesi syyt ovat syvemmät, niin kyllä kaikka vaikuttaa kaikkeen, se kotikin.

Lapset varmasti ymmärtävät, kuinka huonosti sinua kohdellaan. Vaikkei olisikaan sitä fyysistäväkivaltaa, niin henkisesti tunnelma on jo rankka ja heidänkin astittavissa. Eivätkä pelkästään lapset tarvitse muutosta tilanteeseen, vaan sinä itse. Ajattelepa, millaista on kun olet yks kaks oman elämäsi herra. Se on hieno tunne. Sinä olet yks kaks se, joka ruoria pyörittää ilman tuollaista ilkeää ja synkkää miestä. Sinun ei enää tarvitsekaan kuunnella tuollaista ja vielä passata sovaajaasi, vaan sinä voi lastesi kanssa elää teidän yhteisillä sävelillä sinun luotsatessa laivaa. Sinun jalasten juttu voi olla maailman paras juttu kun taas sinun, miehesi ja lastenne muodpstama soppa on ikävä ja surullinen asia teille kaikille.

Meillä tuo poika tuntuu katsovan ihmisten läpi ja näkee herkästi jos joku on surullinen. Hän on siis nyt 6vuotias,mutta jo vuosi sitten sanoi että "äiti ei ole onnellinen,kun mä kasvan isoksi,isi ei koskaan sano äitille kauniita asioita.Kun mä kasvan isoks mä ostan äitille kauniin korun ja sitten mä halaan äitiä"
Sain oikeesti potkua teiltä, miksi tosiaan olla täällä pilkattavana,ottakoon sen nuoren ja kiinteän tänne taloudenhoitajakseen. Ja tehkööt sen itsarin jolla uhannut tähän asti kun oen sanonut lähteväni.

Herkän ja niin ihanan oloinen tuo teidän poika. Tee hänet onnelliseksi, ja koko teidän oma poppoo. Tee itsesi onnelliseksi!! KUn olet saanut itsesi ja lapsesi pois tuosta sopasta ja olette yks kaks ilman tuollaista henkistä helvettiä, olet muuten kaikkea muuta kuin kynnysmatto. Olet rohkea nainen,joka on uskaltanut lähteä ja ottaa lapsensa. Ihminen, joka on löytänyt itsestään suunnatonta voimaa lähteä uuteen elämäntilanteeseen, niin vaikeaa ja raskasta kuin se onkin. Se on kuule paljon enemmän kuin mitä moni muu on tehnyt ja siinä pitäisi olla sulle itse tunnon kohotusta kerrakseen!! Pidän peukkuja, että saat teille asunnon ja että saat teidän elämänne parempaan järjestykseen kuin koskaan milloinkaan!!

Tykästyin kovasti Sonata Arctican LAst drop falls biisiin kun mies jäi kiinni pettämisestä mutta muka minua kuitenkin rakasti

When I'm looking in your eyes
Everything seems to fade away
After all these years we had do I know you now
Have I trusted blindly in your love, too many times

You said: "hey, my love, I'm sorry but we can't go on 'cause
I'm in love with someone else"
Tell me, what do you want me to say
When you treat me this way
Oh I love you, maybe
And I hope it goes away
Oh, how I want you daily
I know it's gonna stay

You are so self satisfied
Always ready for a ride
Double crossing, lousy cheat, love you anyway
You have warm and tender devils soul, you are so low

Kuten yllä kirjoitin:

No musta sanoit niin rivien välissä. Kirjoitit, että ei ole hyväksyttävää mutta joku ratkaisu kuitenkin. Aivan kuin se olisi jotenkin plussaa kun mies nyt on edes jonkun tarkaisun asiassa tehnyt vaikka ratkaisu olisikin väärä. Musta asia ei ole näin,. vaan ratkaisu on ollut törkeä ja väärä eikä siihen yhteyteen pitäisi liittää mitään puoleksi myötäileviä "mutta" lauseita. Jos on niin kullilleen uskollinen äijä, niin mäkee vaan. On niitä miehiä, joilla pettäminen ei ole koskaan ensimmäinen ratklaisu kun ogelmia parisuhteessa tulee.

Tästä ollaan samaa mieltä. Muuten ei tarvitse lukea rivien välistä ja tehdä liian pitkälle meneviä päätöksiä. Kyllä se minun asiani ihan niillä riveillä lukee.

Meilläpäin ei yhteenkään vuokrakämppään oteta lemmikeitä. Olen kyllä kysellyt. Tyttö vaihtoi juuri syksyllä koulua, joten kaupungin vuokrakämpät on ihan toisella puolella kaupunkia ja mä meen joskus aikaisin töihin, enkä pysty aina herättelemään tyttöä ja joutuu itse huolehtimaan aamutoimet.
Siitä kolmen vuoden selibaatista... Mulla oli sellainen käsitys, että miehellä ei seiso, koska oli silloin vuosia sitten ongelmia. En vaan halunnut painostaa, pyysin kyllä käymään lääkärissä ja yritinkin seksiä ehdotella. Enpä ois arvannut, että se on syy. Ilmeisesti oon ihan järkeä vailla oleva, vaikka joskus kyllä kyselinkin mieheltä, että onko sillä joku toinen. Vastaus oli aina ei.
Nyt mä en tiedä mitä teen, tulevaisuus pelottaa. Kaikki pelottaa. Ei tässä näin pitänyt käydä.
Miksi mies ei ole jo lähtenyt, kun suhdetta kestänyt noinkin kauan? Miksi se kuitenkin pitkittää tätä juttua? Kauanko tällaisesta saa sairaslomaa? Mä en jaksa yhtään tehdä töitäni nyt. Mihin mä otan ekana yhteyttä, kun alan selvittää avioeroa?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 36v:
Alkuperäinen kirjoittaja sointu:
Kolme viikkoa sitten ihmettelin, miks mies oli yhdellä työhuoneensa kaapilla. Katsoin illalla kaappiin ja löysin kännykän, joka oli äänettömällä. Katsoin viestit ja niitähän riitti.. Mies kertoi, että on ollut suhde toisen kanssa, mutta lopettaa sen heti. Viikon päästä ajoin yhdelle paikkakunnalle (mies matkatöissä) ja löysin nämä kaksi sieltä yhdessä. Naisella matkakassi mukanaan.. Olivat siis menossa miehen hotellihuoneeseen yöksi. Meillä ei seksiä ollut kolmeen vuoteen, joten tässähän se syy. Ilmeisesti ovat olleet yhdessä niin kauan. Nyt ymmärrän kalastusreissut, konserttireissut sun muut. Annoin miehelle aikaa elokuun loppuun sanoa, mitä tekee. Ei osaa päättää, kun meidän lapsi on niin tärkeä sille. Nyt käy edelleenkin soittelemassa, viestittelemässä kauppareissujen tms. yhteydessä. Kännykän käskin viedä heti pois meidän yhteisestä kodista eli se on autossa takana koko ajan yhdessä lokerossa, josta sen löysin.
Tämä elämä on yhtä kärsimystä, mies sanoo, ettei osaa päättää ja että ollaan nyt vain näin. Tiedän, et oon hullu, kun sitä tässä katselen..

Yritän olla kännissä kun luen näitä :headwall:

No mikä mättää?

Kyllä mun mielestä on aika isoa ongelmaa raahattu jo kolme vuotta mukana jos seksin poisjääminen parisuhteesta on ollut ihan ok. Vaikka mies olisi sanonut että seksi ei kiinnosta niin kyllähän asia olisi pitänyt selvittää eikä vaan antaa olla.

Enkä tarkoita että seksittömyys parisuhteessa olisi syy pettämiseen mutta ei paljoa ole suhteen kunto kiinnostanut.

Mulla tuli tippa linssiin kun luin tämän ja erityisesti tuon mitä 6 vuotias poika on sanonut (kun kasvaa isoksi ostaa äitille kauniin korun ja halaa äitiä) Ihana poika !!!
Miten on teillä asiat nyt? oletteko päässeet muuttamaan? VOIMIA!!!