M
mama
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:Alkuperäinen kirjoittaja apua:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja maisa:Mä oon kyllä sitä mieltä että aikuiselta ei pitäis mitään kieltää! Mies itse tekee päätökset haluaako juhlia, hinkata tai pettää. Jos sen erikseen kieltää, se houkuttaa enemmän. Mies pettää vaikka kauppareissullaan, jos sikseen tulee. Pitää vaan luottaa, jos ei pysty, ei ehkä kannata jatkaakaan.
Kyllä pitää sääntöjä olla.
Ei parisuhteessa sääntöjä laadita! Kyllä luottamusta pitää sen verran olla, ettei tarvitse erikseen aikuiselta kieltää esim. lähtemästä "erään" ihmisen kanssa samoihin juhliin tms.
EI OLE TOTTA ETTÄ JOKU ON TÄTÄ MIELTÄ!
KYLLÄ! Jos sanoisin miehelleni, ettet saa lähteä sinne ja sinne, meidän liitto olisi takuuvarmasti ohi! Pätee myös toisinpäin. Teemme, mitä tarpeelliseksi koemme ja haluamme, toista kunnioittaen. Sen verran täytyy toista kunnioittaa, ettei suhteesee aseta tälläisiä sääntöjä. Täytyy luottaa toisen valintoihin. Jos menee ja tekee jotain epämääräistä, en haluakaan tietää, se ei voi satuttaa.
Ja teillä on taustalla mitä, liitto ilman ap:n kaltaisia vastoinkäymisiä? Sitten ymmärrän että sääntöjä ei tarvita erikseen. Mutta ymmärrätkö sinä että jos jotain epämiellyttävää tapahtuu, asiat muuttuvat. Ymmärrätkö?