Mieheni on ihan liian hyvä minulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Olen nykyään hämmästynyt minkälainen herrasmies siitä yhtäkkiä on 37-vuotiaana tullut (tosin itse kaipaan sitten tietty sitä poikamaisuutta takaisin, ei nainen osaa ikinä olla tyytyväinen:D) kaiken sen yrittämisen lisäksi ja ahkeran kotona puuhailun ohella siltä livahtaa uskomattomia kohteliaisuuksia välillä. Eilen alkoi kertoa naureskellen kuinka oli käynyt äitinsä ja isänsä luona ja siellä oli pääsiäisen kunniaksi katseltu vanhoja videotallenteita ja kuinka hauskoja ne sitten olivat olleetkaan, kuinka se ja se näytti nuorelta, kuinka nykyään aikuisia olevat oli lapsia, kuinka se ja se oli silloin vielä laiha ja hoikka. Minusta mainitsi, 'Ja sulla oli se vaaleansininen mekko päällä'.. Kysyin, että 'No miten minä olen muuttunut?' 'Et mitenkään, sinä olet vieläkin ihan samannäköinen' No aivan kauheeta soopaahan tuo on, olen sen videon itsekin joskus nähnyt ja tiedän mistä mekosta puhui, mutta ai miten hiveli naisen itsetuntoa:heart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";23654145]Liian hyvä? Minusta tuommonen on ihan normaalia.[/QUOTE]

Olipas hapan kommentti. Musta olis ainakin ihanaa jos mun mies tuollaista sanois. Ja jos se on normaalia sinulle,niin se ei välttämättä ole sitä kaikille :)

Oma mieheni on samoja ikiä ja olen itse huomannut hänessä nyt muutaman vuoden aikana tapahtuneen samantyyppistä muutosta. Hän huomioi pienissä jutuissa, jotka eivät sinällään ole isoja asioita, mutta tulee hyvä mieli, kun toinen on pistänyt merkille ja ajatellut. Samoin kehuja saan useammin kuin ennen (ei nyt hirveän usein edelleenkään..) ja muutenkin asenne on muuttunut arvostavampaan suuntaan. Ollaan tyytyväisiä, kun on näin hyvät miehet meillä :)

Oi toi on vaan niin ihanaa. Itsekin muistutan vähän väliä itselleni, että toista pitää kehua ja huomioida kaikin tavoin. =)

Mä häkellyin yks päivä kun mies kehui miten hyvin osasin olla lapselle eräässä tilanteessa. Sanoi vielä päälle että hän ei olisi ikinä osannut tehdä niin. Se kyllä lämmitti, kuten aina kaikki erityiset yllättävät kohteliaisuudet.

mä ajattelen myös omastani noin. varsinkin nyt kun olen ollut tosi väsynyt, niin arvostan häntä kovasti! En edes aina halua sanoa mitään toisille, kun olen vaan niin onnellinen. Ja en kyllä mielestäni ikinä valita miehestäni esim täällä, enkä live-elämässä.

No minusta tuntuu nyt tällä hetkellä, että on liian hyvä minulle, tämä tilanne kun on minulle ihan uutta. Olen sitä paitsi lähiaikoina mutissut kaikenmoista vanhoista miehistä, koska itse en pidä vanhenemisesta ja minua tympii aina välillä ystäviemme elämänvaiheet tässä kohtaa kun itse olisin kovasti menossa nykyään ja kuitenkin tunnen itseni vielä nuoreksi. Siksi on niin kiva sitten toisaalta huomata miten mies 'vanhetessaan' muuttuu aika lailla miellyttävämmäksi. Itse en ole tällä hetkellä varma ollenkaan osaako nainen muuttua vanhetessaan ollenkaan sellaiseksi mikä miestä miellyttää? Mutta ainakin kommenteista päätellen hänen mielenkiintonsa kohde on vielä minä!

Yhteistyössä