mieheni petti minua eilen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en jaksa enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ällöttävä:
Mitäs se Timppa täällä kukkoilee, ei susta tee hyvää isää se, että sinä täällä palstalla pyörit. Ole ennemmin sekin aika lastesi kanssa.

Ja kaikki huonot äidit palstailee...? :whistle: Voi hyvä isä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten niin hyväuskoisia? Säkö olet sitä mieltä, että jos pettää niin ero? Etkö oikeasti ole tietoinen, ettei kaikki ole niin ehdottomia?

Jos "vaikeutena" on pysyä uskollisena parisuhteessa niin eiköhän se ero ole paras vaihtoehto? Tai ainahan se ihminen voi parantaa tapansa... :laugh:

nainen petti mua... kaks pikkusta muksua nuorempi n 3.kk olisin antanut anteeksi mut nainen ei halunnut "palata" yhteen ja siitä asti olen ollut yh kahdelle lapselle.
nainen jätti samal lapsetkin ja tosiaan nuorempi oli sen 3.kk ja tästä on melkein 2v

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Miten niin hyväuskoisia? Säkö olet sitä mieltä, että jos pettää niin ero? Etkö oikeasti ole tietoinen, ettei kaikki ole niin ehdottomia?

Jos "vaikeutena" on pysyä uskollisena parisuhteessa niin eiköhän se ero ole paras vaihtoehto? Tai ainahan se ihminen voi parantaa tapansa... :laugh:

Tätä minäkin.
Jos yksi ei riitä,miksi olla parisuhteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Ei välttämättä, ei se käyttämällä kulu. Kaikki ei ole niin tiukkapipoisia kuin sinä. Seksi ja rakkaus voi hyvinkin olla kaksi ihan eri asiaa.

tuota, onko baarissa fritsun imemis kilpailuun osallistuminen pettämistä... :o
mie oon aina aatellu että paneminen on pettämistä, ja tietty henkisen yhteyden ja hellyyden hakeminen muualta... en tiedä, ehkä olen niin outo että en katsoisi tilannetta niin huonoksi.. tosin, enpä mie kyl välttämättä pettämisen takia pihallekkaan laittais.. riipuisi tilanteesta ja syystä..

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
tuota, onko baarissa fritsun imemis kilpailuun osallistuminen pettämistä... :o
mie oon aina aatellu että paneminen on pettämistä, ja tietty henkisen yhteyden ja hellyyden hakeminen muualta... en tiedä, ehkä olen niin outo että en katsoisi tilannetta niin huonoksi.. tosin, enpä mie kyl välttämättä pettämisen takia pihallekkaan laittais.. riipuisi tilanteesta ja syystä..

sä suhtautuisit siis täysin rauhallisesti jos miehes baarissa kännissä imis vieraan naisen kaulaa? okei... joo kyllä meitä ihmisiä on erilaisia =)

Just, että ukko heittäytyy marttyyriksi "mulla on niin paha mieli, imin julkisella paikalla toisen naisen kaulaa ja se mun, mä en voi tulla kun olen nyt niiiiin rikki, mutta oikeestaan tää on sun syytä koska sä kahlitset mua niin että oli ihan pakko mennä imeskelemään..."

JOOO-O. Sillä on uus muija/haluaa vapautta ja saa sen parhaiten sua syyllistämällä ja uhriksi heittäytymällä, ei tarvi omaa omatuntoaan rasittaa sillä että jättää raskaana olevan naisensa!

Mieheni petti minua humalapäissään vieraassa kaupungissa minun ollessani raskaana. Ei hässinyt, mutta nuoleskeli ja hiplaili vierasta eukkoa baarissa. Itse kertoi minulle ja asiasta yli päästiin. Nyt hän on mitä parhain isä lapselleen, eikä hetkeäkään kaduta, että annoin anteeksi. Ihmiset tekevät virheitä, varsinkin kännissä. Harva ihminen on niin täydellinen, ettei koskaan voisi mitään pahaa tehdä.

Kannattaa miettiä, onko oikeasti syytä nakata miestä moisen takia pihalle vaikka täällä niin kärkkäästi siihen kehoitetaankin....

Yhteistyössä