Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja puolesta:On se ihme että jos joku haluaa kertoa täällä että on onnellinen parisuhteessa koska siihen ei kuulu asioihin joita tällä palstalla on paljon ollut lähiaikoina niin teillä pitää heti alkaa parjaamaan. Eikö teillä kenelläkään parjaajista ole onnellinen parisuhde vai mikä siellä päänupissa vaivaa??
Eikä tarvi takertua pieniin sanavirheisiin!!!!! kuten naisten numerot kännyssä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieraskorea:Mutta kun se vaan on niin että, vaikka kaikki tuntuis olevan niin äärettömän hyvin, niin silti toinen saattaa haksahtaa.. Eikä se aina tarkota seksiä se haksahtaminen. Kyllä henkinen pettäminen on pahempaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen nainen:Hän ei syyttele minua pettämisestä tai tee ylitöitä iltaisin. Hän kunnioittaa ja arvostaa minua, hoitaa lapsia lähes yhtä paljon kuin minä. Hä ei käytä alkoholia liikaa, ei katoa koskaan ryyppyreissuillaan "kavereiden sohville nukkumaan" humalaansa. En löydä häntä telttareissulta alasti toisen naisen syleilystä. Hän ei kaahaa migreenissa vaarantaen koko perheen hengen, hän antaa minulle omaa aikaa, eikä minun tarvitse raahata lapsia joka paikkaan mukanani. Hän on AIKUINEN ihminen rinnallani.
Kyllä onnellisiakin parisuhteita on olemassa vaikka tällä palstalla se tuntuu olevan katoava luonnonvara.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen nainen:Hän ei syyttele minua pettämisestä tai tee ylitöitä iltaisin. Hän kunnioittaa ja arvostaa minua, hoitaa lapsia lähes yhtä paljon kuin minä. Hä ei käytä alkoholia liikaa, ei katoa koskaan ryyppyreissuillaan "kavereiden sohville nukkumaan" humalaansa. En löydä häntä telttareissulta alasti toisen naisen syleilystä. Hän ei kaahaa migreenissa vaarantaen koko perheen hengen, hän antaa minulle omaa aikaa, eikä minun tarvitse raahata lapsia joka paikkaan mukanani. Hän on AIKUINEN ihminen rinnallani.
Kyllä onnellisiakin parisuhteita on olemassa vaikka tällä palstalla se tuntuu olevan katoava luonnonvara.