Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Uteliaisuuttani kusaisen sulta että mitä se sun persekarvoja tai niiden puutetta kaivaa jos joku tykkää naida läskiä lehmää? jos sa tykkäät naida heinäseivästä niin se on sun asias ja läskien nautojen naiminen niistä tykkäävien asia? vai eikö?Alkuperäinen kirjoittaja juuri näin;28513390:Silläkö on lihava nainen? Se on sitten ensimmäinen, löytyykö toista? Kuinka monta sataa päinvastaista esimerkkiä haluat?![]()
Miksi joidenki on niin vaikia tajuta, että makuja on yhtä monta ku on miehiäki? Ei kaikki mitenkään voi tykätä just samasta.
Alkuperäinen kirjoittaja juuri näin;28513400:Huoh... Keskimäärin, siis KESKIMÄÄRIN ihmiset tykkäävät normaalipainoista ihmisistä. Myös naiset siis KESKIMÄÄRIN tykkäävät enemmän normaalipainoisista miehistä kuin lihavista. Isot tissit ovat ok, mutta jos niiden hintana on huomattavan ylipainoinen nainen, niin KESKIMÄÄRIN useimmat miehet valitsevat pienemmät tissit normaalipainoisessa kropassa. Siis ne, joilla on varaa valita.
Alkuperäinen kirjoittaja juuri näin;28513360:Onko nyt siis näin, että kukaan mies ei voi pitää hoikemmista naisista, kun kerran sinunkaan miehesi ei pidä? Vai onko sittenkin niin, että keskimäärin miehet nyt vaan pitävät normaalipainoisista naisista ihan siitä riippumatta, mistä sinun ukkosi pitää tai ei pidä?
Alkuperäinen kirjoittaja juuri näin;28513410:Ja näinkö on joku sanonut? Että kaikki tykkäävät samasta? Kyse on koko ajan ollut siitä, että KESKIMÄÄRIN niin miehet kuin naisetkin tykkäävät enemmän normaalipainoisista ihmisistä. Ja suurin osa sellaisista, joilla on varaa valita, myös valitsevat normaalipainoisen kumppanin. Mikä helvetti tässä on niin vaikeaa?
Uteliaisuuttani kusaisen sulta että mitä se sun persekarvoja tai niiden puutetta kaivaa jos joku tykkää naida läskiä lehmää? jos sa tykkäät naida heinäseivästä niin se on sun asias ja läskien nautojen naiminen niistä tykkäävien asia? vai eikö?
heinäseivas on se normaalipainoinen minun kielessäni, etkö tajunnut?Alkuperäinen kirjoittaja juuri näin;28513422:Minäpä kysäisen myöskin uteliaisuuttani sinulta, että mitä helvettiä sinä sitten teet tässä keskustelussa, jos sinun persekarvojasi ei kuumota ollenkaan se, että suurin osa niin miehistä kuin naisistakin tykkää enemmän normaalipainoisista ihmisistä? Ei siis heinäseipäistä, vaan NORMAALIPAINOISISTA ihmisistä.
Ajatella, että neki joilla on varaa valita saattavat valita sen pyöreämmän naisen. Vaikka sun maailmas sellaanen ei muka oo mahdollista.![]()
heinäseivas on se normaalipainoinen minun kielessäni, etkö tajunnut?
Ei mua itseäni häiritse vaikka olenkin heinäseiväs nykyään.Miksi sulla on niin outo kieli? Tai siis, ei se ole kovin kivasti sanottu, heinäseiväs.
Ei mua itseäni häiritse vaikka olenkin heinäseiväs nykyään.
Alkuperäinen kirjoittaja juuri näin;28513436:Mää kuolen... KESKIMÄÄRIN eli suurin osa ei todellakaan tee noin. Sinun ukkosi ei siis aivan välttämättä ole luuseri, joka ei muita ole saanut (toki voi se ollakin, mistäs me se tiedetään), vaan kuuluu vähemmistöön. ONKO TÄMÄ NYT RIITTÄVÄN SELKEÄSTI SANOTTU?
olenko vittu sanonu sua yhtään miksikään? sitä minäkin.Mä voin sanoa, että mulle on ihan sama mistä kenenkin ukko tykkää, mutta jos sä rupeet mua heinäseipääksi sanomaan, niin todellakin haittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja juuri näin;28513460:No ihan varmaan joo ja lehmätkin lentää. Ainakin netissä.![]()