mieheni tykkää thaitytöistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton

Vieras
Mieheni on sinkkumiehenä työskennellyt Thaimaassa.Silloin käytti myös maksullisia seksipalveluita, ja tiedän että hän tykkää thai naisten ulkonäöstä
Jos tulee joku taikku
nainen vastaan hän seuraa pitkään katsellaan , sanoo katsovansa että onko perhetyttö vai kärrynpyöräbaarityttö.Mies ei ole tietäkseni pettänyt mua.Nyt mies on lähdössä kuukaudeksi Thaimaahan työnkomenukselle ja pelkäään tietystimitä tapahtuu.Olen jutellut miehen kanssa ja hän sanoo ettei petä mut muttapelkään silti.Onko pelkooni aiheetonta miten tähän pitäisi suhtautua.Hyviä neuvoja olisi tarpeen.Minun mielestä hän olisi voinnut luopua Thaimaan keikasta kun tietää mitä asiasta ajattelen

Ainakaan sun pelko ei ole aiheetonta. Mä en itse tajua miks miehet lankeaa niin helpolla houkutuksiin siel Thaimaassa.. Onhan se pettävälle miehelle tietysti unelmien täyttymys, kun saa panna naista joka tekee kaiken yhtä kiltisti kuin hyvin koulutettu koira ja kiinnijäämisen riskiä ei vain ole! Ehkä sun kannattais ottaa härkää sarvista ja selittää miehelle suoralla suomenkielellä miten olet kokenut hänen viipyvät katseet näissä thaitytöissä ja millaisia pelkoja sinulle on tullut.
Onko mies yhtään pahoillaan työkomennuksesta vai enemmän innoissaan? Sekin kertoo jo PALJON.. :hug:

Mä en kyllä haluaisi pahottaa mieltäsi. Mutta onko sulla tietoo että kuinka moni juuri suomalainen mies on hakennu sieltä Thaimaasta, naista itselleen. Ne saavat seksiä ihan milloin vaan ja thaitytöt tekevät kaiken, et silleen. Mutta en halua yleistää,en missään tapauksessa :o
Mutta ole kiltti ja puhu miehesi kanssa KOKO jutusta, selvittäkää asia, kysele kaikea mitä haluat tietää hänestä ja niistä naisista.
niin voittehan puhua että miehesi vaihtaa työpaikkaa, mutta se ei kyllä varmasti tapahdu ihan heti,eikä yhdessä päivässä. Mutta hän voisi katsella Suomesta vaikka paikkaa, JOS mahdollista... Niin silloin sulla on varmasti myös kivempi olla, ja miehelläsi...
Tsemppiä sulle ja EN TODELLAKAAN halunnu mitenkään pahoittaa mieltäsi tai mitään....
:hug:

Siis miksi sun mies sinne Thaikkuihin lähtee, jos ei ole pakko?

Ei kyllä kunnioita yhtään sun mielipidettäs! Eikö asiasta ole todellakaan voinut sopia, ettei lähde, kun ei ole pakko.

Tulee väkisinkin mieleen, että ukon silmissä kiiluu juuri ne tytöt ja kaikki se, mitä salaa voi tehdä.

Pjaska kuvio teillä. Pistä ankarasti kampoihin ja hanki itelles sutinaa, niin saa ukkokin itse kärvistellä.

Anteeksi vain, mutta miehes kuulostaa melko epäkypsältä ja luotaantyöntävältä tyypiltä! :/ :\| :x :(

Jos mun mies tekis noin, niin kyllä olis niinsanotusti lukko vaihdettu kotioveen kun takas (tai jos) yrittäis..

En takuulla luottais, kun tietää vielä hänen mieltymykset.. On varmaan ihan :saint: sattumaa, että hän "joutui" komennukselle just sinne....just joo.

Tämä kirjoitus voisi olla mun paitsi että mies ei ole lähdössä mihinkään työkomenukselle.Mies oli jossain vaiheessa lähdössä kavereitten kanssa Thaimaahan "golfmatkalle " mutta pistin valitsemaan minut vai se matka ja minuthan se valitsi. Ymmäränhyvin ettei aina voi valita työkomennukset/ projektit mutta sun tunteitten takia ainakin voisi ymmärtää.Millainan tilanne sulla on voisitko/ perheesi lähteä sinne mukaan vai onko se ahdistavampi vaihtoehto ?Ehkä kannataisi todella pistää miestä miettimään mitä tämä teke liitollenne.Ja jos hän silti haluaa lähteä yksin eikä pyydä perhettä mukanaan niin silloin kyllä ainakin mun epäillykset heräisivät :hug:

Taas on akkalauma lietsomassa toisiaan pyhään raivoon.
Ajatelkaas itse että joutuisitte työn puolesta lähtemään vaikka Afrikkaan.
Miehenne olisi siinä luulossa musta mies viehättää teitä. Vaihtaisitteko tämän takia työpaikkaa kun ette voisi hoitaa miehenne luulon takia töitänne. Epäilen suuresti. Tästä alkaisi miehen syyllistäminen ja mollaaminen. "Kun se ei luota". Lisäksi naisen logiikan mukaan pitäisi vielä käydä kokeilemassa sitä mustaa mustaa miestä, kun siitä kerran valmiiksi epäillään.

Kuin suoraan suljetulta osastolta on tässä aiemman kirjoittajan neuvo että
kannattaa hankkia sutinoita että miestä oikein korventaisi.
Sehän sitä pahaa oloa ja ongelmia varmaan parantaisi.
Pitäisiköhän itse kokeilla kun vaimo ensi kerran lähtee jonnekin työmatkalle? Kertoisi sitten kun kärähtää että näin ne viisaat naiset siellä kaks plussassa neuvoi.

Itse Thaimaassa työn puolesta oleskelleena voin kyllä kertoa että siellä pärjää ilman thaityttöjä ihan hyvin.

Meidän suhteen aikana mies on 3 kertaa pettänyt muo thaimaalaisen kanssa :headwall: Mutta silti mentiin naimissin ja meille syntys pikku prinsessa...Nyt sit saan sitä lokaa niskaan vai mitä?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 15:14 onneton kirjoitti:
Mieheni on sinkkumiehenä työskennellyt Thaimaassa.Silloin käytti myös maksullisia seksipalveluita, ja tiedän että hän tykkää thai naisten ulkonäöstä
Jos tulee joku taikku
nainen vastaan hän seuraa pitkään katsellaan , sanoo katsovansa että onko perhetyttö vai kärrynpyöräbaarityttö.Mies ei ole tietäkseni pettänyt mua.Nyt mies on lähdössä kuukaudeksi Thaimaahan työnkomenukselle ja pelkäään tietystimitä tapahtuu.Olen jutellut miehen kanssa ja hän sanoo ettei petä mut muttapelkään silti.Onko pelkooni aiheetonta miten tähän pitäisi suhtautua.Hyviä neuvoja olisi tarpeen.Minun mielestä hän olisi voinnut luopua Thaimaan keikasta kun tietää mitä asiasta ajattelen

jos mies pettää, tekee hän sen missä vain. Parisuhde (tai ainakin omani)perustuu luottamukseen. jos en voisi mieheeni luottaa, en olisi hänen kanssaan.

jos sinua noin paljon kaivelee hänen työkomennuksensa, niin sanoppa miehelle, että haluat hänen irtisanoutuvan työstään, koska et luota hänen työpaikkaansa, joka pakottaa hänet sinulle vastenmieliselle työkomennukselle.

mikäli mies ei suostu niin hommaa itsesi mukaan ja lauko perässä joka paikkaan 24h ja osta hänelle silmälaput, ettei hän vain vahingossakaan näe muita naisia..tosin tuo ongelmahan hänellä on jo nyt ja vielä kotomaassakin...hmmm..mikset jätä häntä jo nyt, sillä ilmeisesti hän kuitenkin tahtoisi itselleen upean thaitytön,joka täyttäisi hänen toiveensa ja luottaisi hänen sanaansa 100%

eli kasva aikuiseksi ja puhu miehesi kanssa ja lopeta näillä sivuilla parkuminen, täältä et apua saa!!

jos et voi mieheesi luottaa, niin jätä hänet ja hommaa semmoinen jonka sanaan voit luottaa, muuta et voi tehdä asian eteen.

Saa sitä p.ersettä suomalaisiltakin näteiltä naisilta ihan ilmaiseksi jos haluaa,tuskin kukaan sinne pelkän toosan takia menee.Ja jos on pettäjäsorttia niin tekee sitä takuulla kotimaassakin eikä pelkästään ulkomailla.Että eiköhän kannata rauhoittua tässä asiassa ja keskustella miehesi kanssa kunnolla sen sijaan että kyselet täältä palstoilta"viisaita neuvoja"jotka saattavat sekoittaa päätäsi vielä enemmän.

jos mies pettää, tekee hän sen missä vain. Parisuhde (tai ainakin omani)perustuu luottamukseen. jos en voisi mieheeni luottaa, en olisi hänen kanssaan.

jos sinua noin paljon kaivelee hänen työkomennuksensa, niin sanoppa miehelle, että haluat hänen irtisanoutuvan työstään, koska et luota hänen työpaikkaansa, joka pakottaa hänet sinulle vastenmieliselle työkomennukselle.

mikäli mies ei suostu niin hommaa itsesi mukaan ja lauko perässä joka paikkaan 24h ja osta hänelle silmälaput, ettei hän vain vahingossakaan näe muita naisia..tosin tuo ongelmahan hänellä on jo nyt ja vielä kotomaassakin...hmmm..mikset jätä häntä jo nyt, sillä ilmeisesti hän kuitenkin tahtoisi itselleen upean thaitytön,joka täyttäisi hänen toiveensa ja luottaisi hänen sanaansa 100%

eli kasva aikuiseksi ja puhu miehesi kanssa ja lopeta näillä sivuilla parkuminen, täältä et apua saa!!

jos et voi mieheesi luottaa, niin jätä hänet ja hommaa semmoinen jonka sanaan voit luottaa, muuta et voi tehdä asian eteen.
Kyllä tästä asiasta on keskusteltu vaikka millä mitalla ja jos et ikinä ole kuullut tain nähnnyt niin täälläkin voi keskustella..kasva sinäkin aikuiseksi siis... \|O

ap: jos keskustelu ei auta, niin näytäppä hänelle tämä "keskustelu" ja katso miten hän siihen reagoi..jos ei pidä sinua ihan hulluna niin ehkä hän ymmärtää kantasi..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 13:08 Mie kirjoitti:
Meidän suhteen aikana mies on 3 kertaa pettänyt muo thaimaalaisen kanssa :headwall: Mutta silti mentiin naimissin ja meille syntys pikku prinsessa...Nyt sit saan sitä lokaa niskaan vai mitä?
[/quote

No itse en olisi tätä tehnnyt mutta itse olet valintasi tehnnyt..ja kyllä tällä palstalla aina lokaa niskaan tulee se on varmaa

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 22:41 vieras kirjoitti:
Mun mieheni ei ainakaan lähtisi! Tai sitten lähtisin mukaan ja menisin joka paikkaan yhdessä.

Ei toista ihmistä voi vahtia kellon ympäri, kyllä niitä paikkoja pettämiselle tulee jos toinen on siihen halukas. Eikä suhde voi kestää jos ei molemmin puolinen luottamus toimi.

Oma mieheni tekee reissutyötä myös, hulluksi tulisin jos koko ajan miettisin mitä matkoillaan touhuaa.

Mieheni tekee paljon työmatkoja , en yleensä niint paljonkaan mieti ja tiedän kyllä että mies voi törmätä thaityttöihin muuallakin .Jostain syystä tämä tai kkula reissu on minulle kamala paikka ja silloin kun pelkää jotain kovasti niin järki ei pelaa..Siis yritin vielä kerran jutella mieheeni kanssa, sanoin että kun tämä asia todella pelottaa minua ja hän ei huomioi asiaa vaan silti on lähdössä niiin katson että hän vaarantaa liittoamme.Mies totesi ettei hän vaan voi ymmärtää miten tämä asiaa voi minua näin pelottaa mutta lupasi yrittää projektin siirtoa, eli katsotaan miten tässä käy.Kiitos kaikille jotka kirjoittivat ASIALLISET kommentit

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 13:03 mies kirjoitti:
Taas on akkalauma lietsomassa toisiaan pyhään raivoon.
Ajatelkaas itse että joutuisitte työn puolesta lähtemään vaikka Afrikkaan.
Miehenne olisi siinä luulossa musta mies viehättää teitä. Vaihtaisitteko tämän takia työpaikkaa kun ette voisi hoitaa miehenne luulon takia töitänne. Epäilen suuresti. Tästä alkaisi miehen syyllistäminen ja mollaaminen. "Kun se ei luota". Lisäksi naisen logiikan mukaan pitäisi vielä käydä kokeilemassa sitä mustaa mustaa miestä, kun siitä kerran valmiiksi epäillään.

Kuin suoraan suljetulta osastolta on tässä aiemman kirjoittajan neuvo että
kannattaa hankkia sutinoita että miestä oikein korventaisi.
Sehän sitä pahaa oloa ja ongelmia varmaan parantaisi.
Pitäisiköhän itse kokeilla kun vaimo ensi kerran lähtee jonnekin työmatkalle? Kertoisi sitten kun kärähtää että näin ne viisaat naiset siellä kaks plussassa neuvoi.

Itse Thaimaassa työn puolesta oleskelleena voin kyllä kertoa että siellä pärjää ilman thaityttöjä ihan hyvin.

Thaimaa ja Afrikka on ihan erii maata, ja eri juttu ei nyt Thaimaata ja Afrikkaa voi verrata...Nainen Afrikkaan ja Mies Thaimaahan, ou jeee :kieh:

\
Ongelma mun kohdala onvarmasti se että mies suoraan on sanonnut etttä taikkunaiset viehettävat häntä seksuaalisesti ja se asia ei menee mun päästä pois, ja varmaan se että äxä petti mua...Ehkä mun tosiaan pitäisi lähteä sinne afrikkaan ;) terkkuja ap

Suomalainen nainen on vaimona ihan ok sellainen mullakin mutta kun haluan kunnon seksiä lähden taikkulaan ja nautin kunnolla..näin varmaan ap:mieskin aikoo...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 18:33 kunnon seksiä kirjoitti:
Suomalainen nainen on vaimona ihan ok sellainen mullakin mutta kun haluan kunnon seksiä lähden taikkulaan ja nautin kunnolla..näin varmaan ap:mieskin aikoo...

joo :headwall:

En ottaisi puolisokseni miestä joka olisi käynyt ( Thaimaassa) huorissa / katselisi silmät kiiluen thaityttöjä. Toki miehet nättejä naisia aina katselevat, mutta jos miehellä olisi kuvaamasi fiksaatio juuri thaityttöihin niin kyllä huolestuisin, miksei sitten aikoinaan ottanut sieltä vaimoa itselleen? Thaimaalaisia naisia vastaan mulla ei ole mitään, mutta tuskin thaiprostituoioduille ammatinvalinta on kutsumustehtävä, vaan olosuhteiden sanelema pakko.
Mutta mä olenkin konservatiivinen, kukin taaplaa tyylillään.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 23:54 vierass kirjoitti:
En ottaisi puolisokseni miestä joka olisi käynyt ( Thaimaassa) huorissa / katselisi silmät kiiluen thaityttöjä. Toki miehet nättejä naisia aina katselevat, mutta jos miehellä olisi kuvaamasi fiksaatio juuri thaityttöihin niin kyllä huolestuisin, miksei sitten aikoinaan ottanut sieltä vaimoa itselleen? Thaimaalaisia naisia vastaan mulla ei ole mitään, mutta tuskin thaiprostituoioduille ammatinvalinta on kutsumustehtävä, vaan olosuhteiden sanelema pakko.
Mutta mä olenkin konservatiivinen, kukin taaplaa tyylillään.
Näin mustavalkoista ei elämää ole.Se mitä mies sinkkuaikana tekee ei kuuluu avioliittoon se on miehen menneisyys...Mistäs tiedät..sunkin mies on voinnut käydä huorissa ei ole vaan kertonnut...
se että joku mies ei välttämättä haluaa thai nainen kumppaniksi on ymmärettävää.Lähipiiriini kuuluu thai naisea ja ne ovat mun mielestä todella itserakkaita olentoja..En itse ainakaan sellaista vaimoa haluaisi

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 12:33 aptaas kirjoitti:
\
Ongelma mun kohdala onvarmasti se että mies suoraan on sanonnut etttä taikkunaiset viehettävat häntä seksuaalisesti ja se asia ei menee mun päästä pois, ja varmaan se että äxä petti mua...Ehkä mun tosiaan pitäisi lähteä sinne afrikkaan ;) terkkuja ap

Afrikkaan - nyt mä tipuin kärryiltä, miten se maanosa tähän juttuun oikein liittyy?? Mä luulin et kyse on Thaimaasta?