mieheni tykkää thaitytöistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 12:08 vieras maa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 13:03 mies kirjoitti:
Taas on akkalauma lietsomassa toisiaan pyhään raivoon.
Ajatelkaas itse että joutuisitte työn puolesta lähtemään vaikka Afrikkaan.
Miehenne olisi siinä luulossa musta mies viehättää teitä. Vaihtaisitteko tämän takia työpaikkaa kun ette voisi hoitaa miehenne luulon takia töitänne. Epäilen suuresti. Tästä alkaisi miehen syyllistäminen ja mollaaminen. "Kun se ei luota". Lisäksi naisen logiikan mukaan pitäisi vielä käydä kokeilemassa sitä mustaa mustaa miestä, kun siitä kerran valmiiksi epäillään.

Kuin suoraan suljetulta osastolta on tässä aiemman kirjoittajan neuvo että
kannattaa hankkia sutinoita että miestä oikein korventaisi.
Sehän sitä pahaa oloa ja ongelmia varmaan parantaisi.
Pitäisiköhän itse kokeilla kun vaimo ensi kerran lähtee jonnekin työmatkalle? Kertoisi sitten kun kärähtää että näin ne viisaat naiset siellä kaks plussassa neuvoi.

Itse Thaimaassa työn puolesta oleskelleena voin kyllä kertoa että siellä pärjää ilman thaityttöjä ihan hyvin.

Thaimaa ja Afrikka on ihan erii maata, ja eri juttu ei nyt Thaimaata ja Afrikkaa voi verrata...Nainen Afrikkaan ja Mies Thaimaahan, ou jeee :kieh:
tästä oli kyse ;)

Mites tässä sitten kävi??

Tiedän tapauksen, jossa nainen ei antanut miehelleen periksi, että tämä lähtee kuukaudeksi thaimaahan (olivat juuri menneet kihloihin). Erohan siinä tuli... (kumpikaan ei periaatteesta halunnut antaa periksi).

Jos haluaa pettää, sen voi tehdä Suomessakin ja ei kai kukaan voi väittää thai-tyttöjä rumaksi? Nättejä ne minustakin on.
Mulle olis ihan sama onko kemennus Kirkkoniemeen vai Nanaplazalle, kuukaudenkomennukselle lähtö vaatii jokatapuksessa pitkää keskustelua, lähinnä pohdintaa siitä, miten asiat saadaan järjestettyä niin, että koko perhe pääsee matkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
kuukaudenkomennukselle lähtö vaatii jokatapuksessa pitkää keskustelua, lähinnä pohdintaa siitä, miten asiat saadaan järjestettyä niin, että koko perhe pääsee matkaan.

Ei kai nyt kuukauden komennus nyt mitään toimenpiteitä tarvitse perheen suhteen. Kyllähän oon pariskuntia ja perheitä, jotka tulee mainiosti toimeen puolikin vuotta erossa, ilman minkäänlaisia ongelmia parisuhteessa. En kyllä näkis mitään syytä lähteä miehen mukaan niin lyhyen ajan vuoksi ja varsinkaan sekoittaisi lasteni arkirutiineja.

Alkuperäinen kirjoittaja Luua:
kuukaudenkomennukselle lähtö vaatii jokatapuksessa pitkää keskustelua, lähinnä pohdintaa siitä, miten asiat saadaan järjestettyä niin, että koko perhe pääsee matkaan.

Ei kai nyt kuukauden komennus nyt mitään toimenpiteitä tarvitse perheen suhteen. Kyllähän oon pariskuntia ja perheitä, jotka tulee mainiosti toimeen puolikin vuotta erossa, ilman minkäänlaisia ongelmia parisuhteessa. En kyllä näkis mitään syytä lähteä miehen mukaan niin lyhyen ajan vuoksi ja varsinkaan sekoittaisi lasteni arkirutiineja.

No eiköhän ne perheen arkirutiinit aika isosti muutu jo sillä, jos toinen vanhemmista puuttuu. Muuttuuhan ne lasten arkirutiinit lomamatkoillakin.
Joku perhe voi hyvinkin päätyä tulokseen, että on okolla kuukausi poissa, mutta omalla kohdalla kyllä perhe olisi varmasti ainakin osan aikaa mukana.

No eiköhän ne perheen arkirutiinit aika isosti muutu jo sillä, jos toinen vanhemmista puuttuu. Muuttuuhan ne lasten arkirutiinit lomamatkoillakin.
Muista en tiedä, mutta meillä lomamatkat kestää yleensä viikosta kahteen.

Mutta että lapsi on kuukauden koulusta tai tarhasta pois on minusta liian iso muutos pienen lapsen elämässä. Vain sen vuoksi, että mies on ulkomailla komennuksella.

Tottahan nyt miehen puolen vuoden komennuksilla tulee muutama parin viikon "loma" tehtyä. Pointtini kuitenkin oli, etten kuukauden erossa olosta alkaisi mitään suurempia järjestelyjä tai vakavampia keskusteluja järjestelemään.

Tämä nyt poikkesi ap aiheesta pahan kerran. Eli en vertaisi omia ajatuksiani asiasta tällä tavalla ap:n tilanteeseen.

:attn: Edelleen kiinnostunut miten asiassa kävi!