A
apuja
Vieras
Siis voi että ärsyttää tuo mies. Jotenkin vaan tuntuu että hän ei enää puhu minulle normaalisti vaan yleensä tiuskii, ärähtää tms. Sit jos kysyn jotain niin monesti on niin että saan muutaman kerran kysyä ennen kuin hän viitsii edes vastata ja sit se on just tyyliiin joku ärähdys tai tyhmiäkös kyselet -kommentti. Olen sanonut tästä hälle jo muutaman kerran että olisi ihan kiva jos hän puhuisi minulle normaalisti/suht nätisti, mut ei näy menevän jakeluun.
Sit kun hän tiuskii minulle, minua rupeaa ärsyttämään ja sit minäkin tiuskin jopa lapsille.
En tiedä mitä pitäisi tehdä, eilenkin kysyin häneltä kolme kertaa että aiotko vielä jatkaa tuota tiuskimista pitkäänkin niin hän ei ole vieläkään vastannut. Vaan tuumasi että ei tuollaiseen voi vastata että ei tuo ole mikään kysymys vaan jonkinlaista jäkättämistä.
Sit kun sanoin että minun ei tarvitste tuollaista tiuskimista kuunnella. Niin hän vaan siihen että mitäs aiot tehdä? sanoin että en tiedä niin hän vaan nauroi.
Siis raivostuttaa ihan suunnattomasti.
Kertokaa mitä minun pitäisi tehdä.
Sit kun hän tiuskii minulle, minua rupeaa ärsyttämään ja sit minäkin tiuskin jopa lapsille.
En tiedä mitä pitäisi tehdä, eilenkin kysyin häneltä kolme kertaa että aiotko vielä jatkaa tuota tiuskimista pitkäänkin niin hän ei ole vieläkään vastannut. Vaan tuumasi että ei tuollaiseen voi vastata että ei tuo ole mikään kysymys vaan jonkinlaista jäkättämistä.
Sit kun sanoin että minun ei tarvitste tuollaista tiuskimista kuunnella. Niin hän vaan siihen että mitäs aiot tehdä? sanoin että en tiedä niin hän vaan nauroi.
Siis raivostuttaa ihan suunnattomasti.
Kertokaa mitä minun pitäisi tehdä.