tämä on hauska ketju! kaikella lämmöllä isejä (taipuuko noin?) kohtaan :heart:
kiva, kun yrittävät ja tsemppaavat!
kiva, kun yrittävät ja tsemppaavat!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Sori, mutta musta tää on ärsyttävä ketju. Koska miehellä ei ole tarpeeksi värisilmää, niin naureskellaan ja laitetaan vaatteet valmiiksi ihan kuin jollekin imbesillille. Tai ehkä teidän miehet ei loukkaannu, mua vaan itseäni ärsyttäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Sori, mutta musta tää on ärsyttävä ketju. Koska miehellä ei ole tarpeeksi värisilmää, niin naureskellaan ja laitetaan vaatteet valmiiksi ihan kuin jollekin imbesillille. Tai ehkä teidän miehet ei loukkaannu, mua vaan itseäni ärsyttäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja samma här:Alkuperäinen kirjoittaja Sossu:Onko muka kaikkien mihet tuollaisia???
Minä en ikinä laita mitään vaatteita valmiiksi. Kyllä miehellä on silmät päässä. Aina hyvin pukee ja vielä niin, että värit sopivat yhteen. Eikä ikinä tietenkään likaisia tai säähän epäsovia vaatteita.
Tykätään kumpikin kun vaatteiden värit sointuu yhteen. Mies on alusta asti ollut oma-aloitteinen vauvan hoidossa ja osaa hoitaa/pukea vauvan ihan yhtä hyvin kuin minäkin. Erilaiset tavat ja systeemit on heillä kahdella esim nukutuksessa kuin mulla, mutta kyllä vauva oppii hyvin monia eri tapoja.
samaa mieltä. Kyl munkin mies osaa pukea lapsen ihan hyvin ja hienosti.
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:No miksi jätätte kaappiin liian pieniä vaatteita? Keräys-, kirppari- tai kellaritavaraa ovat ne. Mies kun avaa työkalupakin, niin ei hän odota löytävänsä sieltä rikkinäistä jakoavainta. Se on jo aikaa sitten heitetty pois. Samaa käytännöllisyyttä hän odottaa vaatekaapilta, muttei saa naisten hamstrausinnon vuoksi.