miehet ja yhteydenpito???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohdiskelija(N)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohdiskelija(N)

Vieras
kun on miehen kanssa ns. kevytsuhteessa, niin minkälaista tällaisen suhteen yhteydenpito pitäisi teidän mielestä olla?? ja lähinnä miehen suunnalta, eli pitäisikö odottaa soittoja/viestejä päivittäin, muutaman kerran viikossa, viikon välein??
mitä yleensäkin miehen yhteydenpidosta pitäisi ajatella??
naisethan nyt on aina soittelemassa ja vastailemassa viesteihin heti sen saatua, samaa ei kai voi vaatia/odottaa mieheltä...edes silloin kun mies on rakastunut!? (;

riippuu miehestä, itse vastaan aina soittoihin ja tekstareihin heti. Nainen, joka on ns. puoleensavetävä voi antaa jallittaa itseään, eikä vastaile aina. Hän saa sitten olla vastailematta. Pidän vastaamista kiinnostuksen osoittamisena.

Alkuperäinen kirjoittaja pohdiskelija(N):
kun on miehen kanssa ns. kevytsuhteessa, niin minkälaista tällaisen suhteen yhteydenpito pitäisi teidän mielestä olla?? ja lähinnä miehen suunnalta, eli pitäisikö odottaa soittoja/viestejä päivittäin, muutaman kerran viikossa, viikon välein??
Èikös niitä yhteydenottoja ilmene kun on jotakin aihetta ottaa yhteyttä? Odotatko aiheettomia yhteydenottoja?

mitä yleensäkin miehen yhteydenpidosta pitäisi ajatella??
No, vaikka silleen että sillä varmaan on jotain asiaa kun se ottaa yhteyttä. Ja silleen että sillä ei varmaankaan ole mitään asiaa kun se ei ota yhteyttä.

naisethan nyt on aina soittelemassa ja vastailemassa viesteihin heti sen saatua, samaa ei kai voi vaatia/odottaa mieheltä...edes silloin kun mies on rakastunut!? (;
Minä vastaan aina kaikkiin viesteihin, viivyttelemättä ja riippumatta siitä millainen suhde minulla viestittäjän kanssa on, tai olenko häneen rakastunut vai en.

Mutta vieroksun suuresti sitä että elämän tärkeintä asiaa hanskataan puhelimitse tai viestittelemällä, siksi en koskaan aloita etä- tai virtuaalikujertelua. Se tuntuu niin...halvalta/köykäiseltä/vähäiseltä, kuin vasemmalla kädellä hanskaamiselta.

"Säästän" kujertelun yhdessäolon hetkiin, ja kun olen rakastunut niin pidän kyllä omalta osaltani "huolen" siitä että niitä hetkiä on. Ja jos hänkin siitä samoin "huolehtii" niin ehkäpä hän sitten rakastaa minua ...tai ainakin on vähän kiinnostunut. Jos hänellä on aikaa vain viestitellä kanssani niin se kertoo sitten toisenlainen viestin.

On niinkin että viestittely ja myös puhelinkontakti ovat niin ...kliinisiä. Siinä kujertelun lomassa haluan nähdä hänen eleensä, ilmeensä ja katseena ja haluan nähdä miten hän reagoi minun eleisiini, ilmeisiini ja katseisiini. Haluan tuntea hänen koskektuksensa, ja kokea miten hän reagoi minun kosketukseeni. Kun on niinkin on että on kovin helppo kirjoltella että: "Rakastan sinua enemmän kuin ketään koskaan." Ja se on aivan yhtä helppo lukaista ja sitten sommitella replyä. Kun sama kommunikoidaan nokatusten niin sitten sillä on merkitystä, ja sen merkityksen voi ...aistia.

Yhteistyössä