Miehet katsovat minua vau-ilmeellä, vaikka hiukseni ovat kiinni :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihana tunne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Läski=aikuinen
Pyöreä=aikuinen
Hoikka=pikkutyttö?

Jos hän tarkoitti teinityttöä eikä mitään 4-vuotiasta.

Älkää nyt hyvät naiset alkako taas tapella. Ap oli iloisen yllättynyt, ei sen pitäisi teitä muita loukata.

Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oonko mä nyt jotenkin pöljä tai yksinkertainen, kun en tajua miten tuo "vaikka hiukseni ovat kiinni" liittyy miesten katseisiin? Kyllä ne yleensä jotain muuta katsoo, kuin hiuksia. :D

no en mäkään :o
Jos ap:lla on korkeet saparot :xmas: :laugh:

Tai hyvin kuohkea etutukkatötterö. :)

Alkuperäinen kirjoittaja pk:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Läski=aikuinen
Pyöreä=aikuinen
Hoikka=pikkutyttö?

Jos hän tarkoitti teinityttöä eikä mitään 4-vuotiasta.

Älkää nyt hyvät naiset alkako taas tapella. Ap oli iloisen yllättynyt, ei sen pitäisi teitä muita loukata.

Ei se mua ainakaan loukkaa, kivaahan se on itsestäkin jos joskus huomaa että on herättänyt kenties positiivisessa mielessä vastakkaisen sukupuolen huomiota.

Joka muuta väittää niin valehtelee :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oonko mä nyt jotenkin pöljä tai yksinkertainen, kun en tajua miten tuo "vaikka hiukseni ovat kiinni" liittyy miesten katseisiin? Kyllä ne yleensä jotain muuta katsoo, kuin hiuksia. :D

Joo, TOIVOTTAVASTI ainakin!

Mun fleda prkl! Se on liian ohut olemaan pitkä ja liian kuriton olemaan lyhyt!

:headwall:

kerään katseita. mut ne meidän prisman vanhat ukot tuijottaa kaikkia sieltä penkeiltään. joskus oon tuijottanut takasin, mutta silti ne tuijottaa. onko se sit sitä wau-ilmettä? hyi S*T*NA!

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja voi juma:
Juu niin minunkin vartaloa. 4 lasta ja vartalo kuin pikku tytöllä. pystytkö samaan? Juu voin käyttää 14 v. tyttöni vaatteita joka todella laiha

Todennäköisesti aika mauttoman näköistä kun aikuinen nainen pukeutuu teinitytön vaatteisiin :D

Mutta onneksi löytyy meitä tyylitietoisia jotka pukeudutaan tuulipukuihin. Kyllä mieltä lämmittää kun käydessäni sauvakävelyllä miehet kuolaavat perääni :heart:

Hauska aloitus mutta vielä hauskempia ovat kommentit. Jos tämän olisi tehnyt joku lihavampi joka kiloistaan ylpeänä hehkuttaa että miehet katsoo, olisi vastaukset tyyliin: :flower: :flower:
Hyvä hyvä! Niin sitä pitää ja varmasti olet kaunis.

:D

Muakin kattovat miehet kuin aamuaurinkoa, silmät sirrillä ihailusta ja syli avoinna.

Vai oliskohan se sittenkin siitä etten pysy pystyssä kahtakaan askelta kun maa jäässä.

Ei, taitaa se olla sittenkin vaa mun loisto joka puskee pilkkihaalarinki läpi.

Mua kanssa ihmetyttää, että mikä pointti tossa nyt on että miehet katsoo VAIKKA hiukset on kiinni. Kyllähän tukan saa kauniisti kiinni ja moni nainen on tosi hemaiseva kun tukka on kauniisti laitettu. Vai onko ap saanut ennen vau-katseita miehiltä vain siksi, että hiukset on auki?

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mua kanssa ihmetyttää, että mikä pointti tossa nyt on että miehet katsoo VAIKKA hiukset on kiinni. Kyllähän tukan saa kauniisti kiinni ja moni nainen on tosi hemaiseva kun tukka on kauniisti laitettu. Vai onko ap saanut ennen vau-katseita miehiltä vain siksi, että hiukset on auki?

Sä oot aina hemaisevan seksikäs :p :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

Hiukset on kiinni hyvät syystä, että niska näkyy. Tai ainakin mä ajattelen, etten ole silloin ollenkaan huonoimmillani. En mä laita edes tukkaa kiinni, jos en viitsi laittaa sitä nätisti. :D Joten en mäkäään ihan sitä pointtia tajunnut.

Mä oon varmaan niin tyhmä, etten tajua edes kattella ihmisiä, että kattooko ne vaiko ei.
Ja se johtuu siitä, ettei mua vaan yksinkertasesti kiinnosta. Kotoota löytyy mies ja kattelen mielummin sen "vau" ilmeitä, kun tuikituntemattomien. Ja nyt kun lapsen kanssa mennään, niin en edes halua että limaset ukot (eikä edes nuoret pojan kollit) kattelevat perääni.

Alkuperäinen kirjoittaja Nina:
Niin muakin, oikein vihelletty eikä ne miehet pahimmasta ole, ja aatelkaa mulla on YLIPAINOA 15 KILOA JA ISOT RINNAT. Miten ne voi jotkut katsoa mua hymyilleen, ei..

Yäk! Mä ainakin inhoan viheltelyä, oli viheltelijä sitten kuka tahansa ja täysin riippumatta siitä olenko viheltelyhetkellä vapaa vai varattu! :headwall:

Millanen on Wau -katse? Ihan oikeesti haluan tietää. Mua kyllä miehet katsoo, mutta kyllä mäkin katon melkein kaikkia vastaantulijoita, on ne sitten ketä tai minkänäköisiä vaan...Yleensä on niinpäin, että jotenkin omituisen näköisiä kyylää pitempään, kuin joitakin huoliteltuja ja ns. kauniita

Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:
Niin muakin, oikein vihelletty eikä ne miehet pahimmasta ole, ja aatelkaa mulla on YLIPAINOA 15 KILOA JA ISOT RINNAT. Miten ne voi jotkut katsoa mua hymyilleen, ei..

Yäk! Mä ainakin inhoan viheltelyä, oli viheltelijä sitten kuka tahansa ja täysin riippumatta siitä olenko viheltelyhetkellä vapaa vai varattu! :headwall:

Sanoinko että pidän siitä? Ei kukaan voi väittää etteikö se vähän päivää piristäisi vaikka varattu on, mutta ei kaikkien tarvi pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:

Joo, pahinta ovat autossa tööttääjät. Meinaa saada sydärin! En väitä että olisi mulle kovin yleinen ongelma :D

Yhteistyössä