Miehet katsovat minua vau-ilmeellä, vaikka hiukseni ovat kiinni :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihana tunne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja voi juma:
Juu niin minunkin vartaloa. 4 lasta ja vartalo kuin pikku tytöllä. pystytkö samaan? Juu voin käyttää 14 v. tyttöni vaatteita joka todella laiha

Todennäköisesti aika mauttoman näköistä kun aikuinen nainen pukeutuu teinitytön vaatteisiin :D

Mutta onneksi löytyy meitä tyylitietoisia jotka pukeudutaan tuulipukuihin. Kyllä mieltä lämmittää kun käydessäni sauvakävelyllä miehet kuolaavat perääni :heart:

On varmaan sellasia miehiä 100 prosentista 10 % jotka pitää pikkutyttö vartaloista naisella. Me istuttiin iltaa yks vkl kaverilla, kaveri jätkät siinä puhu naisista, yks sano että ei vilkasekkaan ylilaihan näköstä naista jolla ei mitään muotoa ole, toinen jatko perään.

Ja mä saan innokkaimpia hätistellä kimpustani, vaikka mulla on nytkin silmälasit päässä, tukka pesemättä ja miehen pitkät kalsarit jalassa.

Mä en edes uskalla laittautuneena astua ovesta pihalle, sehän olis ihan mahdotonta ihailua, en saisi hetken rauhaa. Oih..

Ja taas naiset näyttää todellisen älykkyytensä :) . Kilpaillaan ja väitellään siitä, ketä miehet katsoo eniten ja millainen naisen pitää olla. Voi voi, ja sitten samaan hengenvetoon ihmetellään, mistä ne syömishäiriöiset nuoret tulee. Miksi teille on niin tärkeää, että miehet katsoo? Tunnetteko miehiä, jotka väittelee ja kisailee ja riitelee, että millaisia miehiä naiset katsoo?

Mua ei juuri edes huomata. Eipä se sinänsä haittaa, ku oon tämmöne erakko, mut oishan se silti hauskaa ku joskus huomais et joku mies tykkää ulkonäöstä tai jotain semmosta... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nina:
Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:
Alkuperäinen kirjoittaja Nina:
Niin muakin, oikein vihelletty eikä ne miehet pahimmasta ole, ja aatelkaa mulla on YLIPAINOA 15 KILOA JA ISOT RINNAT. Miten ne voi jotkut katsoa mua hymyilleen, ei..

Yäk! Mä ainakin inhoan viheltelyä, oli viheltelijä sitten kuka tahansa ja täysin riippumatta siitä olenko viheltelyhetkellä vapaa vai varattu! :headwall:

Sanoinko että pidän siitä? Ei kukaan voi väittää etteikö se vähän päivää piristäisi vaikka varattu on, mutta ei kaikkien tarvi pitää.

Et sanonut mitään suuntaan tai toiseen!

Alkuperäinen kirjoittaja voi:
Ja taas naiset näyttää todellisen älykkyytensä :) . Kilpaillaan ja väitellään siitä, ketä miehet katsoo eniten ja millainen naisen pitää olla. Voi voi, ja sitten samaan hengenvetoon ihmetellään, mistä ne syömishäiriöiset nuoret tulee. Miksi teille on niin tärkeää, että miehet katsoo? Tunnetteko miehiä, jotka väittelee ja kisailee ja riitelee, että millaisia miehiä naiset katsoo?

Ison osan naisväen itsetunnosta rakentuu huomion määrälle. Ikävä fakta. :D Ollaan hyvännäkösiä vaan kun joku huomaa kuinka hyvännäkösiä ollaan. Vähän niinkun laittas kissan pahvilaatikkoon. Mistä sen tietää onko siellä mitään kun pahvilaatikko kiinni? Ei ole kissaa olemassakaan.

Ja joo, oon itte semmonen että menee mieli mustaksi jossei mies kehase sillon kun laittaudun nätiksi. Muista nyt niin väliä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä saan potkia sinnikkäimpiä kimpusta vaik meen jätesäkki päällä ja siwan pussi päässä kauppaan.

Huoh,. On tää niin vaikeeta joskus... mutta minkäs teet :D

Mä oon niiiiiiiin kade, tiätsä?! Itte oon joskus kokeillu biojätepusseja mutta ei mitään vaikutusta.

Alkuperäinen kirjoittaja voi:

etkö tunnista sarkasmia, mikä suurimmasta osasta vastauksista huokuu?

Oi hitsi vie, et sä ap oot sit ihqu! Mut kato ku ne miehet tykkää pitemmän päälle, että myöskin siellä ponskarin alla ois muutakin kuin söpö pikku pää...;)

Kuinkas monta avioliittoa, avosuhdetta jne on takana? Sinkkuelämäkö nyt on kenties menossa? Naapurin mieskään ei varmasti oikeasti rakasta sitä läskiä vaimoaan, jonka kanssa on ollut jo pari kymmentä vuotta naimisissa ja tehnyt useita lapsia? Se vaan reppana joutuu käytännön syistä asumaan perheensä kanssa ja huokailee ihanan ihqun ap:n perään, jolla ponskari söpösti keikkasee kun päätä kallistelee ja ihqusti hymyilee?

Säälin sua, ap! Todella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä saan potkia sinnikkäimpiä kimpusta vaik meen jätesäkki päällä ja siwan pussi päässä kauppaan.

Mä oon niiiiiiiin kade, tiätsä?! Itte oon joskus kokeillu biojätepusseja mutta ei mitään vaikutusta.

:laugh: :laugh:

Hullu! Ne pussithan on ihan miniminejä ja melkein läpinäkyviä! Ei ihme että miehet ajaa kolareita kun kävelet ohi!

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:

Hullu! Ne pussithan on ihan miniminejä ja melkein läpinäkyviä! Ei ihme että miehet ajaa kolareita kun kävelet ohi!

No kun mä oon tehny silleen että yksi pussi jalkoihin, yksi topiksi ja yksi päähän (nenän kohdalle hengitysaukko ). Onkohan se sitten niinku liikaa? Jos yrittäs venyttää yhden koko kropalle? Sano sä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap on varmasti maailman ihanin nainen!:
Oi hitsi vie, et sä ap oot sit ihqu! Mut kato ku ne miehet tykkää pitemmän päälle, että myöskin siellä ponskarin alla ois muutakin kuin söpö pikku pää...;)

Kuinkas monta avioliittoa, avosuhdetta jne on takana? Sinkkuelämäkö nyt on kenties menossa? Naapurin mieskään ei varmasti oikeasti rakasta sitä läskiä vaimoaan, jonka kanssa on ollut jo pari kymmentä vuotta naimisissa ja tehnyt useita lapsia? Se vaan reppana joutuu käytännön syistä asumaan perheensä kanssa ja huokailee ihanan ihqun ap:n perään, jolla ponskari söpösti keikkasee kun päätä kallistelee ja ihqusti hymyilee?

Säälin sua, ap! Todella.

Mua katzotaan aina WAUU-ilmeellä vaikka mulla on vaa seczyt haalarit päällä tai pimpzanreicäpuku. Oon tozi timmizzä kunnozza vaic oon 44 wee. Teinikroppa on ja silicoonit rinnoiz. Kuuden lapsen jälkeen monet sanoo et on ihme mut TäLLänen mä vaa oon.

Alkuperäinen kirjoittaja He:
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja voi juma:
Juu niin minunkin vartaloa. 4 lasta ja vartalo kuin pikku tytöllä. pystytkö samaan? Juu voin käyttää 14 v. tyttöni vaatteita joka todella laiha

Todennäköisesti aika mauttoman näköistä kun aikuinen nainen pukeutuu teinitytön vaatteisiin :D

Mutta onneksi löytyy meitä tyylitietoisia jotka pukeudutaan tuulipukuihin. Kyllä mieltä lämmittää kun käydessäni sauvakävelyllä miehet kuolaavat perääni :heart:

On varmaan sellasia miehiä 100 prosentista 10 % jotka pitää pikkutyttö vartaloista naisella. Me istuttiin iltaa yks vkl kaverilla, kaveri jätkät siinä puhu naisista, yks sano että ei vilkasekkaan ylilaihan näköstä naista jolla ei mitään muotoa ole, toinen jatko perään.

Katsos ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä. Yksi pitää poikamaisesta vartalosta ja toista kiehtoo suoraansanottuna läski. Ja sitten on makuja niiden väliltä.
Mauttoman tyylisiä löytyy joka vartalotyypeistä ja tyylilyyleistä. Ja mikä hassuinta varmasti jokaisella on ihailijansa. Ruminkin seinäruusu löytää jostain ihailijan. Ja eikös se ole oikeastaan aika söpöä :heart:

Ja mun mies saa hätistellä noita mun kosijoita ihan kotiovelta asti pois! :D
Kavereitaankin on joutunut karsimaan kun pelkää, että joku vielä kolkkaa sen, että saa minut.. Huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:
Mun mies ei ainakaan kato sua, se kattoo vaan mua :)

Tuollanen olisi kamalan ankeeta!

Onneks mun mies katsoo muitakin naisia kuin mua! Mä nimittäin katon kaikkia ihmisiä (sukupuolesta riippumatta) ja olisi tosi tylsää, jos tyrkkäisin miestä, että "tossa menee aika hemaiseva neito" ja mies vaan vastaisi siihen, että "mrrr ärrh, en kato kuka siinä menee - katon vain sua!".

Yhteistyössä