J
ja mä haluun vauvan..talon..koiran ja ne pirun hää
Vieras
Kaverilla on jumalaton vauvakuume ja se sitä..no, ei anna kenekään olla kuulematta. Tänään miehen kaa asuntoja kattoessa sitten mies kys, et onks mulla vauvakuume kanssa. Syvä hiljasuus ja sit "ei kai sen kummempaa kuin muillakaan". Jotenkin musta tuntu, että mies tenttas mua, ei niin positiivisessa mielessä, et seuraako asunnon ostosta, et sit pitää saada se vauva jne. Mä luulen, että meillä syttyy ydinsota, kun aihe tulee esille, mä kun haluan kokoea oikean perheen, saada vauvan aviomiehen kanssa ja elää ja kasvattaa yhdessä lasta ja jotenkin mukauttaa siihen omat lapseni, jotka nykyisin elää isänsä kanssa (koska se on yhtä hyvä kun minä, paisti siivoamaan, lasten kanssa, mut siihen sillä on st pidempi pinna muissa asioissa).
Mikä hitto noilla ukoilla on, kun aihe "millon meille tulee vauva" saa ne hakee rinkan ja ilmottaa et tule ens vuonna aasian vaellukselta takasin?
Mä tahdon perustaa vauva-allergisistä kumppaneista kärsiville jonkun ryhmän, jos joku vaikka kertois mikä noita vaivaa??
Ai niin, ja suhteen alkaessa miehellä oli selkeä visio, että haluaa pari lasta tästä hetkestä katsottuna jo muutaman vuoden sisällä. Haluaisin jotenkin saattaa sen ymmärrykseen, etten minä kovin montaa vuotta ala odottamaan ja haluan sen 40v päiväni viettää niin, ettei taloudessa ole alle 10v lasta. Ja siihen aikaa ei ole montaa vuotta..
Mikä hitto noilla ukoilla on, kun aihe "millon meille tulee vauva" saa ne hakee rinkan ja ilmottaa et tule ens vuonna aasian vaellukselta takasin?
Mä tahdon perustaa vauva-allergisistä kumppaneista kärsiville jonkun ryhmän, jos joku vaikka kertois mikä noita vaivaa??
Ai niin, ja suhteen alkaessa miehellä oli selkeä visio, että haluaa pari lasta tästä hetkestä katsottuna jo muutaman vuoden sisällä. Haluaisin jotenkin saattaa sen ymmärrykseen, etten minä kovin montaa vuotta ala odottamaan ja haluan sen 40v päiväni viettää niin, ettei taloudessa ole alle 10v lasta. Ja siihen aikaa ei ole montaa vuotta..