Miehet, miehet (nihkeä suhtautuminen lapsiin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ja mä haluun vauvan..talon..koiran ja ne pirun hää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

ja mä haluun vauvan..talon..koiran ja ne pirun hää

Vieras
Kaverilla on jumalaton vauvakuume ja se sitä..no, ei anna kenekään olla kuulematta. Tänään miehen kaa asuntoja kattoessa sitten mies kys, et onks mulla vauvakuume kanssa. Syvä hiljasuus ja sit "ei kai sen kummempaa kuin muillakaan". Jotenkin musta tuntu, että mies tenttas mua, ei niin positiivisessa mielessä, et seuraako asunnon ostosta, et sit pitää saada se vauva jne. Mä luulen, että meillä syttyy ydinsota, kun aihe tulee esille, mä kun haluan kokoea oikean perheen, saada vauvan aviomiehen kanssa ja elää ja kasvattaa yhdessä lasta ja jotenkin mukauttaa siihen omat lapseni, jotka nykyisin elää isänsä kanssa (koska se on yhtä hyvä kun minä, paisti siivoamaan, lasten kanssa, mut siihen sillä on st pidempi pinna muissa asioissa).

Mikä hitto noilla ukoilla on, kun aihe "millon meille tulee vauva" saa ne hakee rinkan ja ilmottaa et tule ens vuonna aasian vaellukselta takasin?
Mä tahdon perustaa vauva-allergisistä kumppaneista kärsiville jonkun ryhmän, jos joku vaikka kertois mikä noita vaivaa??

Ai niin, ja suhteen alkaessa miehellä oli selkeä visio, että haluaa pari lasta tästä hetkestä katsottuna jo muutaman vuoden sisällä. Haluaisin jotenkin saattaa sen ymmärrykseen, etten minä kovin montaa vuotta ala odottamaan ja haluan sen 40v päiväni viettää niin, ettei taloudessa ole alle 10v lasta. Ja siihen aikaa ei ole montaa vuotta..

Olet ottanut itsellesi tasokkaamman ukon kuin mitä itse olet, ts. et ole tyytynyt yhtä rumaan tylsään ja köyhään mieheen kuin mitä itse olet naisena.

Tämä on ihan påivänselvä homma, että asia on näin. Nimittäin juuri kellään miehellä ei ole kammoa yhteistä kotia ja lapsia kohtaan. Sen sijaan tasokkailla miehillä on useinkin "sitoutumiskammoa", jos ovat jääneet loukkuun jonkun itseään paljon huonomman naisen kanssa (vrt. sinä ja miehesi).

No, voithan väkisin vääntää niin kauan, että saatte oman talon, lapset ja koiran. Valitettavasti sitä kovemmalta se sinusta sitten lopulta tuntuu, kun mies kyllästyy itseään noin paljon tasottomampaan naiseen ja ottaa rakastajattaren ja ehkä eronkin.

Tämä on täysin sinun syytäsi. Et tyytynyt tasoiseesi mieheen.

Alkuperäinen kirjoittaja fakta:
Olet ottanut itsellesi tasokkaamman ukon kuin mitä itse olet, ts. et ole tyytynyt yhtä rumaan tylsään ja köyhään mieheen kuin mitä itse olet naisena.

Tämä on ihan påivänselvä homma, että asia on näin. Nimittäin juuri kellään miehellä ei ole kammoa yhteistä kotia ja lapsia kohtaan. Sen sijaan tasokkailla miehillä on useinkin "sitoutumiskammoa", jos ovat jääneet loukkuun jonkun itseään paljon huonomman naisen kanssa (vrt. sinä ja miehesi).

No, voithan väkisin vääntää niin kauan, että saatte oman talon, lapset ja koiran. Valitettavasti sitä kovemmalta se sinusta sitten lopulta tuntuu, kun mies kyllästyy itseään noin paljon tasottomampaan naiseen ja ottaa rakastajattaren ja ehkä eronkin.

Tämä on täysin sinun syytäsi. Et tyytynyt tasoiseesi mieheen.

Mitä ihmettä sä oikeen selität?? Itse en ole ruma enkä köyhä ja mieheni kanssa ollaan samalla tasolla mutta hän ei vain halua lapsia.

Ei toi sun taustas vaikuttas? Entinen mies, lapset hänellä...Ehkä mies pelkääkin että jos lapsia hankitte, eräänä päivänä häntä odottaa exäsi tilanne? Ehkei hän kykene vaan luottamaan sinuun siinä kohtaa että pysyisit rinnalla "sen loppuelämän".

JA herran pieksut, sä olet nuori jos vielä alle 30 kympin. Älä sit tee lapsia enää jos kerta olet pian liian vanha ja se on syy miks et vois odottaa "toisen satsin" tekemistä tähän maailmaan. Nyt ne ruusulasit pois silmistä, perheidyllin suhteen. Mieti hetki mitä sulla on, eikä mitä vaan haluat ja haluat ja haluat...

Alkuperäinen kirjoittaja argh:
Ei toi sun taustas vaikuttas? Entinen mies, lapset hänellä...Ehkä mies pelkääkin että jos lapsia hankitte, eräänä päivänä häntä odottaa exäsi tilanne? Ehkei hän kykene vaan luottamaan sinuun siinä kohtaa että pysyisit rinnalla "sen loppuelämän".
JA herran pieksut, sä olet nuori jos vielä alle 30 kympin. Älä sit tee lapsia enää jos kerta olet pian liian vanha ja se on syy miks et vois odottaa "toisen satsin" tekemistä tähän maailmaan. Nyt ne ruusulasit pois silmistä, perheidyllin suhteen. Mieti hetki mitä sulla on, eikä mitä vaan haluat ja haluat ja haluat...

Kiitos tästä. Sai miettiin, että miks sitä on aina jotain vailla, eikä näe mitä itsellä jo on, ja ala nauttimaan siitä.

jaa-a mun kaveripiirissä on ennemminkin valloillaan miesten vauvakuume.. Miehet kun on muutaman vuoden vanhempia, jo 30v täyttäneitä ja naiset sit himpan alle 30v.

Alkuperäinen kirjoittaja niin tai näin:
jaa-a mun kaveripiirissä on ennemminkin valloillaan miesten vauvakuume.. Miehet kun on muutaman vuoden vanhempia, jo 30v täyttäneitä ja naiset sit himpan alle 30v.

mä niin tiän mistä sä puhut!
äijä ihan suorastaan kerjää perheenlisäystä, en ole kovin halukas osapuoli ikää on 25, yksi lapsi 6v äijä 29.
ja naimisiin se haluaan, eikä mulla ole mitään hinkua sinnekkään! voi olla ihmiset erillaisia

Yhteistyössä