Miehet on sitten ärsyttäviä

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Jo heidän pelkkä olemassaolonsa riittää ärsyttämään mua. Ärsyttää, että tiedän yhden ihmisen olevan olemassa. Ärsyttää, kun hän on komia ja hyväkäytöksinen. Ärsyttää, kun mä ole viittä vaille valmis laittamaan hänelle viestin. :laugh: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Laita! Go girl go!

Mä kuitenkin vain mokaan itteni. :snotty: :kieh:

No etkä mokaa

Mistä sä sen tiedät. :D

Mulla on tollanen sillon tällön toimiva kristallipallo - lottonumeroita se ei o vielä näyttäny
:/

"en tarvitse miestä mihinkään, miehet on syvältä, en halua miestä nurkkiini" taas viipottaa menemään..
Huono itsetunto sulla on, ei miehissä (yleistettynä) mitään huonoo ole

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On se ärsyttävää. Ja ne ärsyyntyy vielä lisää kun akat koko ajan häiritsee ja sitten lopuksi muuttavat ne miehet ärsyttäväksi sioiksi palstoilla.

Miten mä voin koko ajan häiritä jos en ole hänelle viestiä edes laittanut. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hah hah:
"en tarvitse miestä mihinkään, miehet on syvältä, en halua miestä nurkkiini" taas viipottaa menemään..
Huono itsetunto sulla on, ei miehissä (yleistettynä) mitään huonoo ole

Niin missään mä en ole kirjoittanut, etten ikinä alkaisi parisuhteeseen. :whistle: Mun ittetunnossa ei ole mitään vikaa jos ei aina jaksa miehet napata. Joidenkin kun ei tarvitte pöngittää omaa oloaan miesten kautta. :whistle:

Että aivan turhaan laitat sanoja mun näppikselle. B)

että sulla on huono itsetunto ja sen analyysin tein tuosta: "en viitsi soittaa koska kuitenkin mokaan"-osiostasi. Joka kyllä tuli ihan sun omalta näppikseltä.

Eikä ole eikä tullut, sulla meni nyt ohi ja lujaa :D

Lyödäänkö vetoa että näin tulee vastaus? :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On se ärsyttävää. Ja ne ärsyyntyy vielä lisää kun akat koko ajan häiritsee ja sitten lopuksi muuttavat ne miehet ärsyttäväksi sioiksi palstoilla.

Miten mä voin koko ajan häiritä jos en ole hänelle viestiä edes laittanut. :D

No se oli vain tällainen ajatuskulku, joka tuli mieleen keskustelujen kulusta.
Alkavat näin ja loppuvat sillä jokapäiväisellä palstan mieliaiheella.

että sulla on huono itsetunto ja sen analyysin tein tuosta: "en viitsi soittaa koska kuitenkin mokaan"-osiostasi. Joka kyllä tuli ihan sun omalta näppikseltä.

Enhän mä ole kenellekään soittamassakaan. :whistle: :laugh:

Aivan oikiasti eikö joillakin saatanan paskahousuilla ole mitään muuta tekemistä kuin vittuilla mulle????? Tunkekaa päänne sinne mihin aurinko ei paista. SAATANA!!!!!!!!!!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall:

Yhteistyössä