Jo heidän pelkkä olemassaolonsa riittää ärsyttämään mua. Ärsyttää, että tiedän yhden ihmisen olevan olemassa. Ärsyttää, kun hän on komia ja hyväkäytöksinen. Ärsyttää, kun mä ole viittä vaille valmis laittamaan hänelle viestin.
:headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Laita! Go girl go!
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Laita! Go girl go!
Mä kuitenkin vain mokaan itteni. :snotty: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Laita! Go girl go!
No etkä mokaa
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Laita! Go girl go!
No etkä mokaa
Mistä sä sen tiedät.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On se ärsyttävää. Ja ne ärsyyntyy vielä lisää kun akat koko ajan häiritsee ja sitten lopuksi muuttavat ne miehet ärsyttäväksi sioiksi palstoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja hah hah:"en tarvitse miestä mihinkään, miehet on syvältä, en halua miestä nurkkiini" taas viipottaa menemään..
Alkuperäinen kirjoittaja hah hah:"en tarvitse miestä mihinkään, miehet on syvältä, en halua miestä nurkkiini" taas viipottaa menemään..
Huono itsetunto sulla on, ei miehissä (yleistettynä) mitään huonoo ole
Alkuperäinen kirjoittaja hah hah:että sulla on huono itsetunto ja sen analyysin tein tuosta: "en viitsi soittaa koska kuitenkin mokaan"-osiostasi. Joka kyllä tuli ihan sun omalta näppikseltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On se ärsyttävää. Ja ne ärsyyntyy vielä lisää kun akat koko ajan häiritsee ja sitten lopuksi muuttavat ne miehet ärsyttäväksi sioiksi palstoilla.
Miten mä voin koko ajan häiritä jos en ole hänelle viestiä edes laittanut.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hah hah:että sulla on huono itsetunto ja sen analyysin tein tuosta: "en viitsi soittaa koska kuitenkin mokaan"-osiostasi. Joka kyllä tuli ihan sun omalta näppikseltä.