J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kyllä jättäisin lapset siksi aikaa kahden sisälle kun hakisin sen paketin...
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja juu:HETKINEN NYT...Onkos miehes palkollisena jollakin toisella, eli ei omaa firmaa? Eikös silloin kyse ole jo siitä mitä hänen esimiehensä asiaan sanoo, ei kaikilta työpaikoilta noin vaan hipsitä kotiin kun muija pyytää. Tai ehkäpä miehesi on saatava tänään jotain valmiiksi ja jo päällä olevaa kiirettä sitten lisätään vielä kotoa käsin. Väkisinkin kävis muakin tökkiin.
Piipahdappa itse välillä töissä niin muistat että siellä on syystä työajatkin...
Mun miehellä on siellä ihan mielettömästi ylimääräisiä tunteja tehtynä, joten hän vois olla vaikka kaks päivää pois töistä jos sitä vaan huvittais.
No kyllähän mä mielelläni piipahtaisin töissä, mut sitte te valittaisitte että mä oon paska äiti kun oon laittanut 9kk muksun hoitoon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pera Aukko:Mikään ehdotus ei ap:lle köäy. Ainoa keino on se, että mies tulee kotiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Ja kun kaikki nyt missaa sen tärkeimmän jutun!!!!!! :kieh: Mun mies ei voi pientä v*tun palvelusta mulle tehdä enkä mä saa koskaan käydä edes kaupassa rauhassa. Ei se et miten se paketti saadaan sisälle.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Ja kun kaikki nyt missaa sen tärkeimmän jutun!!!!!! :kieh: Mun mies ei voi pientä v*tun palvelusta mulle tehdä enkä mä saa koskaan käydä edes kaupassa rauhassa. Ei se et miten se paketti saadaan sisälle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuleeko sulle se tanko nyt?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuleeko sulle se tanko nyt?![]()
Tulee :snotty:
Ja sit kun se on kasattu niin ei sitä varmastikaan haittaa että pikkasen lähti töistä aikaisemmin...
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miksette voi olla siellä pihalla lasten kanssa sen 20min, kunnes mies tulee töistä ja kantaa sun pakettis?
:attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Ja kun kaikki nyt missaa sen tärkeimmän jutun!!!!!! :kieh: Mun mies ei voi pientä v*tun palvelusta mulle tehdä enkä mä saa koskaan käydä edes kaupassa rauhassa. Ei se et miten se paketti saadaan sisälle.
Sori :ashamed: Ootko puhunu asiasta miehes kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mun mies ei voi pientä v*tun palvelusta mulle tehdä enkä mä saa koskaan käydä edes kaupassa rauhassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuleeko sulle se tanko nyt?![]()
Ja sit kun se on kasattu niin ei sitä varmastikaan haittaa että pikkasen lähti töistä aikaisemmin...
Alkuperäinen kirjoittaja Pera Aukko:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuleeko sulle se tanko nyt?![]()
Mihis sä ne lapset sitten lykkäät?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Ja kun kaikki nyt missaa sen tärkeimmän jutun!!!!!! :kieh: Mun mies ei voi pientä v*tun palvelusta mulle tehdä enkä mä saa koskaan käydä edes kaupassa rauhassa. Ei se et miten se paketti saadaan sisälle.
Sori :ashamed: Ootko puhunu asiasta miehes kanssa?
Joo oon, ja kyllä se tietää ja pyytää taas anteeks kun se tulee kotiinSe vaan tuppaa unohtamaan et mä tuun mökkihöperöksi täällä kun hän viettää työpäiväänsä superkivojen työkavereiden kanssa...
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kyllä jättäisin lapset siksi aikaa kahden sisälle kun hakisin sen paketin...
Juu hei mä en jätä 9kk muksua yksin kotiin minuutiksikaan.