Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Pera Aukko:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuleeko sulle se tanko nyt?![]()
Tulee :snotty:
Ja sit kun se on kasattu niin ei sitä varmastikaan haittaa että pikkasen lähti töistä aikaisemmin...
Mihis sä ne lapset sitten lykkäät?
Miten niin? Mihin muksut pitäis sillo lykätä ja mihin?
eli teillä muksut kattoo vieressä kun äiti tankotanssii ja isä hivelee itseään siinä samalla?tätä meinaan ehkä herra von peräaukko ajoi takaa
![]()
Hahah, tiesiks et kyseessä on ihan urheilulaji jota pystyy harrastamaan ilman tommosia pervoiluja.
tiesin, koska ystäväni harrastaa sitä
mutta päättelin noin sen vuoksi mitä ite kirjotit aluksi: "että sit kun se on kasattu niin ei sitä varmastikaan haittaa että pikkasen lähti töistä aikaisemmin..."
Niin no mä vitsinä muotoilin noin, tarkoitin kyl sitä et miten iloinen se loppujen lopuks on kun näkee mut onnellisena ja innostuneena :xmas:
ahaa... no minä taas katoin herra von peräaukon profiilin ja löysin sieltä semmosia ketjuja joiden perusteella päättelin hänen olevan herra ja hänen tarkoittavan nimenomaan toisenlaista tankotanssiaja siihen siis vastasin
![]()
Nainen mä oon