K
Kokemuksen ääni
Vieras
Nalkuttakaa vaan raskauttanne tekosyynä käyttäen... nopeasti sen ukkokulta väsyy ja löytää miellyttävämpää seuraa jonka kanssa ollessaan ei tarvitse tuntea olevansa kynnysmatto!!!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei minä:Usein sitä käytetään hormoneita syynä/tekosyynä.
Minä en ainakaan suostu alistumaan hormoneille. En todellakaan halua myöntää, että hormonit kontrolloivat minua. Olen se isompi ja osaan järkeistää asioitakin. En todellakaan vetoa esim. olleeni "vailla täyttä ymmärrystä"... syy, jolla voi selvitä murhastakin helpommalla... :0
Alkuperäinen kirjoittaja Ei minä:Usein sitä käytetään hormoneita syynä/tekosyynä.
Minä en ainakaan suostu alistumaan hormoneille. En todellakaan halua myöntää, että hormonit kontrolloivat minua. Olen se isompi ja osaan järkeistää asioitakin. En todellakaan vetoa esim. olleeni "vailla täyttä ymmärrystä"... syy, jolla voi selvitä murhastakin helpommalla... :0
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen liisi:Alkuperäinen kirjoittaja Ei minä:Usein sitä käytetään hormoneita syynä/tekosyynä.
heh, muakin nauratti. ihan kuin ihminen ja sen hormonit olis kaksi erillista asiaa! kuulepas, hormonit saatelee sunkin elamaa ja persoonallisuuttasi erittain suuressa maarin, myonsit sen tai et.