K
kriisi!
Vieras
tämä on tätä tavallista, pitää vaan purkautua jonnekin: eli kun kiireinen elämäntilanne, remontti, yritys alkumetreillä, uhmaikäinen puolitoistavuotias, ja itse raskaana viikolla 24... eli just se että itellä mielialat heittelee, ja millon mitäkin "tarpeita", esim huono olo tulee jos ei saa ruokaa, ja sitten valitan, että kun olis pakko saada pian ruokaa mutta kun ei jaksa tehdä, ja miestä ärsyttää kun valitan niin typeristä asioista. minä yritän kerjätä huomiotakin(jota mies ei kerkeä antamaan, ajatukset projekteissa kokoajan, ymmärrettävästi)sillä että valitan vaivoistani, ja sitten valitan entistä enemmän, pettyneenä, kun en saa mitään huomiota tai hellyyttä vaikka olisi miten kipeä selkä tai supistelisi tms... monta päivää nyt jo ollu niin kireä tunnelma, kun minä olen pahalla tuulella kokoajan, ja loukkaannun kokoajan uudestaan, kun "mies ei muutu miksikään". sanoin asiasta tänään kun mies kommentoi että "no, eikö päivät muutu yhtään paremmiksi?", ja mies sanoi vain että samahan se on ihan molemmin puolin, hän joutuu kokoajan kärsimään minua, ja yrittämään aina vaan painaa villasella... siis että jotenkin olaan niin eri aaltopituudella tässä asiassa. miestä ärsyttää, että nainen saisi jotain erioikeuksia vain sen takia että on nainen, siis että esim naisen oikkuja ymmärrettäisiin hormonien vuoksi ym, se on hänen mielestään epätasa-arvoa, että miehet ei saa olla kiukkusia, heti nainen hyökkää ja on suunnilleen syyttämässä perheväkivallasta tms.. kommentoikaa, oli pakko purkautua jonnekin, kun kellekään tutulle en viitsi sanoa, kun miehen mielestä se on epäreilua, kun ne tutut eivät kuitenkaan näe tätä arkea, ja saavat hänestä aivan väärän käsityksen jos valita oloani jollekin... noussut kauhea haloo, kun olen joskus erehtynyt äidilleni valittamaan sitä miten sitä ei saa hellyyttä ja ymmärrystä, ja äiti aloitti paasauksen, että miehen pitää ymmärtää naista ja laittaa omat tarpeet sivuun jne...mieheni oli aika suivaantunut....