Mielen myllerrystä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Saana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Saana"

Vieras
Aattelin nyt avautua tänne, kun en muutakaan keksi. Olen ollut parisuhteessa jo pitkän aikaa mieheni kanssa. Nyt kuitenkin viimeisen parin vuoden aikana olen alkanut pohtia omaa seksuaalisuuttani ja tuntuu siltä, että olisin vain mennyt automaattisesti heteromuottiin enkä edes ole ajatellut asiaa sen enempää. Mutta nytpä olen ajatellut asiaa ja tullut siihen tulokseen, että olen bi. En tiedä miten tällaisen asian voi kertoa miehelle. Tai edes että tarviiko sellasta kertoa. Tuntuu vaan, että johonkin pitää purkaa, kun muuten tuntuu että tukehtuu tähän oloon. Toisaalta, nyt mulla on myös sellainen olo, että haluaisin päästä kokeilemaan tyttöjen välistä kivaa, mutta eipä sellasta nyt varmaan enää vakaassa parisuhteessa voi lähteä tekemään. En tiedä mitä tekisin. Onko kukaan muu nyt tai joskus ollut samanlaisessa tilanteessa? Ois kiva vaihtaa vaikka enemmänkin ajatuksia jonkun saman kokeneen kanssa. Voin antaa s-postini, jos joku haluaa jutella enemmän.

"Toisaalta, nyt mulla on myös sellainen olo, että haluaisin päästä kokeilemaan tyttöjen välistä kivaa, mutta eipä sellasta nyt varmaan enää vakaassa parisuhteessa voi lähteä tekemään."

Tuossa yllä mielestäni totean, että en sellaista voi näin parisuhteessa lähteä tekemään.. Joten en siis haikaile lupaa pettää miestäni. En kyllä toisaalta tiedä mitä haluan. Toisaalta jos sellaista tulisi esille, mitä en jostain syystä voi miehelleni tarjota, voisin antaa luvan kokeilla sitä jonkun muun kanssa.

Seksuaalsella suuntautuneisuudella ei ole mitään tekemistä pettämisen kanssa. Ei kukaan saa kaikkea mitä haluaa. Seksuaalisia haluja voi olla millaisia tahansa ja ne ovat hyväksyttäviä, mutta ei niistä välttämättä tarvitse kumppanillekaan kertoa. Kuvitellaanpa että joku on bisse. Hän voi rakastaa ja seurustella kumman sukupuolen kanssa tahansa. Hänellä ei ole mitään pakkoa harrastaa seksiä molempien sukupuolten kanssa, vaan yksi sukupuoli ja yksi kumppani riittää. Toki voi kokea että jotain on jäänyt kokematta, jos on vakaassa parisuhteessa ja huomaa haluavansa muita, eikä ole kokeillut aiemmin sellaista mitä nyt haluaisi..

Yhteistyössä