Mielenkiintoista lukea, että miten siivottomana poliisit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ob
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ob

Vieras
olivat Auerin huushollia pitäneet ja että hänen elämäntilanteessaan olisi tapahtunut notkahdus.

Näkisivätpä pollarit meitsin huushollin. Ei sekään aina ole tiptop kunnossa, mutta kun ei siivoaminen kiinnosta, niin ei kiinnosta ja ei se silti tarkoita,
että elämäntilanteeni olisi menossa huonompaan suuntaan.

Minä haluan mieluummin tehdä jotain muuta mielenkiintoista kuin siivota. Esim; olla lapseni kanssa.

Meilläkin on usein tämmöinen kaaos alkaen eteisestä, että eteisessä on kaikenlaista rakennustarviketta laatikoissa + maalipönttöjä, ei kuitenkaan sikinsokin vain yhdessä kohdassa. Lattialla maalipönttöjen vieressä on kasa talvileikkitavaroita, vien vinttiin kun kerkeä - jaksan. Vintin rapun alaosa on kanssa kaikenlaista sekalaista roinaa ja rompetta. Naulakko on täynnä kaikenlaista ulkokampetta, vaikka meitä asuu talossa vain 3 henkeä + hattuhyllyllä on kanssa sekalainen seurakunta tavaraa.

Keittiön joka työpöydällä on jotain pientä tavaraa tai ruokatavaraa jne.
Usein tiskipöydällä on kasa likaisia astioita + tiskikoneessa lauma puhtaita astioita.

Kodinhoitohuoneessa vallitsee kanssa aikamoinen sekametelisoppa, johtuen siitä, että sinne ei vain olla keretty - vieläkään - tekemään kaikkia kaapistoja valmiiksi ja siksi tavaroita on lattioilla, tosin ei keskellä lattiaa vaan seinustoilla.

Olohuoneessa on kanssa usein melkoinen härdelli, siellä on pöydillä ja lattioilla kaikenlaista lapsen tavaraa. Lapsen omassa huoneessakin tuo kaaos jatkuu yhtä kamalana - joskus patistan lapsen raivaamaan huoneensa, mutta kun se on hetken päästä taas kuin pommin jäljiltä, niin ei sitä usein jaksa komentaa "että siivoahan nyt huoneesi!!".

Makkari on kanssa on melkoinen kaaos. Vaatelaatikoita lattioilla + lipastotasoilla erinäinen kasa kirjoja. Sängyn vieressä läjä lehtiä + likaisia sukkia.

Vierashuone samoin toimii kanssa melkeimpä varastotilana. Tällä viikolla tuon huoneen sentään setvin vähän "siistimmän" näköiseksi.

Vaatehuone on kanssa melkoinen paikka, hyvä kun sisälle mahtuu olemaan.

tossa jutussa muuten sanottiin että Auer piti yllä firmansa kautta jotain nettisivustoja, jotka oli suunnattu äideille. Tietääkö kukaan mikä saitti se on ollut?

ja mä luulen että jos poliisit saittuis meille huonona päivänä, niin kyllä täälläkin kuvailtu kaaos olisi ihan mahdollista :P

Mutta eikö siellä ollut se pointti että tyhjiä dödöpurkkeja oli kerääntynyt paljon, ja wcpaperirullia. Oli väärässä paikassa ja huomattava määrä.

ei meilläkään siistiä aina ole, kun joskus pyykkäyspäivien jälkeen tulee kylään niin voi nähdä röykkiöittäin vaatteita epäsiisteissä kasoissa, mutta ei meillä "hamstrata" tyhjiä tavaroita kuitenkaan.

ihmettelin samaa, kun luki ettei ollut normaali koti ja vain sen takia että kasa tavaraa siellä täällä ja ketsuppipulloja keittiössä kasa sekä likaisia pyykkejä paljon! Voi elämä! Jos vaikka olivat esim. keränneet niitä pulloja johonkin käyttötarkotukseen...

Tulisivatpa meidän luo kattoon isoa likapyykkikasaa ynnä muuta sotkua, huhhuijaa, ei varmaan ole normaali koti meilläkään sitte.

Pisti mulla oikein ärsyttään nuo poliisien kommentit (siis ottamatta mitään kantaa nyt itse asiaan ja syyttömyyksiin ja syyllisyyksiin)... Vai tavallisuudesta poikkeava kodinhoitohuone, kun on likaisia pyykkejä isossa kasassa. Jep, jep, tervetuloa meille vaan katsomaan... Ja epämääräisiä tavarakasoja ympäri asuntoa... Aina pahenee... Ja hyvin voisin kuvitella, että meillä lojuisi joskus pari ketsuppipurkkia tyhjänä keittiössä, jos on vaikka tyhjentynyt samoihin aikoihin, samoin noita WC-paperihylsyjä on nurkat pullollaan, kun lapset keräilee niitä.

Siis on meilläkin välillä siistiä ja puhtoista, mutta siivouspäivien välillä ei todellakaan. Kaipa on sitten epänormaali koti meilläkin, toivottavasti ei tule koskaan poliisit syynääämään.

Mun mielestä siinä erityisesti painotettiin sitä että oli tyhjiä dödöpurkkeja, ketsuppipurkkeja, vessapaperirullia jne. Ei niitä tavallisissa kodeissa suuria määriä tyhjinä loju

No kyllä se yleensä jonkin asteisesta notkahduksesta kertoo jos käpässä rotat paskoo lattioille :(
Jos ihminen joka tekee kotona jotakin pientä sivubisnestä kuten tämä nainen niin luulisi todellakin että on aikaa siivoilla eikä istua kokoajan netissä.
Itse istun juuri lastenohjelmien aikaa jos kämpässä ei muuta tekemistä löydy,pyykkejä tiskejä tms.

No jutuista päätellen aika monen teistä kodit on just tommosessa kunnossa. en voi käsittää, miten normaali terve ihminen päästää kämpänsä hirveeseen kaaokseen. Meillä ainakin lapset osaa siivota leikkinsä ja perusjärjestys pysyy hyvin yllä kun jokainen tekee osansa. Imurointi 2 X viikossa ja koti on aina siisti ja viihtyisä. Ei siihen oikeasti tarvi edes niin paljoo vaivaa nähdä.

Yhteistyössä