Mielenkiintoista...UNISTA... joku "tietävä" paikalla???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
Hmmm, siis..

Mä näin viime yönä unta, et oon raskaana, mun mahakin oli jo aika iso.

Sit tänään mä näin exän ja sanoin sille mitä unta mä näin.

Se katto mua järkyttyneenä :o :| ja tokas: "mä näin kans viime yönä unta, et joku nainen oli mulle raskaana, mut siinä unessa ei selvinnyt kuka se nainen oli"

:o :o :o miten tää on mahdollista?

Hmm.. no minä näin 13 vuotiaana unen että pitelin vauvaa sylissä kastajaisissa, mutta tiesin että se ei ole minun oma vauva. Aamulla sanoin unesta äidille. Illalla äiti sitten paljasti että mulle on tulossa pikkuveli tai -sisko, raskaus vielä niin alussa ettei ollut tarkoitus vielä kertoa mutta oli sopiva hetki kun olin nähnyt sen unenkin. =)

Minä uskon aika paljo uniin.. muutama viikko sitten näin unta että mulla tippui kerta kaikkiaan kaikki hampaat suusta! Tiesin että se enteilee kuolemaa ja kerroinkin siitä miehelle.. ei mennyt kauaakaan kun kummitätini kuoli aivan yllättäen sairaskohtaukseen. Työikäinen terve nainen. :'(

Symbolisesti raskaus unessa tarkoittaa että jokin uusi ajanjakso/elämänvaihe on alkamassa.

En sitte tiiä miks te molemmat näitte samaa unta. Sattumaa tai sit sä oot kohta oikeesti paksuna =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pummi:
Symbolisesti raskaus unessa tarkoittaa että jokin uusi ajanjakso/elämänvaihe on alkamassa.

En sitte tiiä miks te molemmat näitte samaa unta. Sattumaa tai sit sä oot kohta oikeesti paksuna =)

Niin. Siis tota mäkin ihmettelen, ja vielä samana yönä. Mun ehkäsyn pitäis olla kunnossa :| :|

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:

Niin. Siis tota mäkin ihmettelen, ja vielä samana yönä. Mun ehkäsyn pitäis olla kunnossa :| :|

Jos te molemmat haaveilette lapsesta.. vaikka tietämättänne? =)

Alkuperäinen kirjoittaja Usvametsän neito:
Alkuperäinen kirjoittaja Usvametsän neito:
Jos te molemmat haaveilette lapsesta.. vaikka tietämättänne? =)

Ei oo pelkoo :snotty:

:/ kyllä se sitten merkkaa varmaan jotain symbolisesti. Jospa se olis jotain jännää!

Niin. Aikas paniikin pisti oikeesti päälle. Mä en halua lapsia enempää.

Nyt kun teitä tietäväisiä näyttää olevan paikalla, niin tungenpa lusikkani soppaan ja kysyn.

Mitä tarkoittais tällänen uni, että antaa jollekin rahaa takaisin (kassasta/lippaasta tms.) ja sitten huomaakin, ettei koko kassaa/lipasta tms. ollut edes siinä.
Ehkä hieman sekavasti selitetty, mutta niin oli kyllä se unikin. Aika pomppivainen tapaus.

Oletteko äskettäin eronnu? Sillpoinhan kummallakin on alkamassa uusi elämänvaihe.
Mä en usko suoriin enneuniin, mutta aliitajunta työstää unessa asioita, joita ei välttämättä tietoinen tajunta ole edes havainnut vielä titävänsä ja siksi usein asiat tuntuu siltä, että on nähny enneunen.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Oletteko äskettäin eronnu? Sillpoinhan kummallakin on alkamassa uusi elämänvaihe.
Mä en usko suoriin enneuniin, mutta aliitajunta työstää unessa asioita, joita ei välttämättä tietoinen tajunta ole edes havainnut vielä titävänsä ja siksi usein asiat tuntuu siltä, että on nähny enneunen.

Meiän erosta on jo pidemmän aikaa mut meil on seksisuhde, molemmat ollaan sinkkuja.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Meiän erosta on jo pidemmän aikaa mut meil on seksisuhde, molemmat ollaan sinkkuja.. :whistle:

Ehkä te molemmat odotatte ratkaisua tilanteeseen? Seksisuhde Ex-puolison kanssa tuntuu jossain mielensyövereissä ongelmalliselta ja odottaa ratkaisua, siis uuden aikakauden alkua.

Raskaus - Unen raskaus, odottaminen tuo unennäkijän elämään uusia asioita jotka ovat lähes poikkeuksetta positiivisia.

*muoks* mä en tajua miten on mahdollista nähdä samaa unta samana yönä :$

*muoks* mä en tajua miten on mahdollista nähdä samaa unta samana yönä :$

No sen seksisuhteen takia te kuitenkin varmaan myös juttelette asioista? Tiedätte siis toistenne elämästä ja tavallaan iso muutos toisen elämässä voi heijastua myös toiseen.
Läheisessä suhteessa elävien ihmisten alitajunta käsittelee samoja asioita, ei siinä ole mitään merkillistä mun mielestä:)

Yhteistyössä