mielestäni jotain niin törkeää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
ylihuomenna tulee vuosi siitä kun mies jätti meidät ja ero on pyörinyt kovasti mielessä. olen yhä niin ymmälläni miehen teoista.. tällä kertaa en siitä miten mies kohteli minua ja lapsia vaan siitä miten julkeasti mies käytti isääni hyväkseen. rakensimme taloa suhteemme viimeisen vuoden ja olin raskaana. isäni rakensi meidän taloamme. se mikä tässä minua pohdituttaa on se, miten mies oikeasti pystyi käyttämään toista niin hyväksi. mies oli siis hautonut eroa koko tämän viimeisen vuoden ajan, hänellä oli myös koko sen ajan suhde. isäni rakensi taloamme kaiken vapaa-aikansa, lyhensi työviikkoaan kotimme vuoksi ja lomat hän oli myös tontilla. mielestäni mies on laskelmoidusti käyttänyt isääni hyväkseen viimeisen yhteisen vuoden ajan.. heti kun kotimme oli valmis, mies ilmoitti suhteesta ja siitä että aikoo jatkaa elämää ystäväni kanssa ja että hän haluaa eron. mies tiesi ettei minulla olisi mitenkään varaa jäädä äitiyspäivärahalla uuteen omakotitaloon ja tiesi että isäni teki kaikki työt ilmaiseksi kun kuvitteli että talo tulee meidän kodiksemme. mielestäni se oli jotain niiiiiin törkeää.. on edelleen ja ihmettelen miten joku voi toimia noin! \|O \|O \|O

olet kokenut kovia, voin vain kuvitella miltä sinusta tuntuu, sillä itse erosin tai mies otti ja lähti tammikuussa,koko syksy oli vaikeaa oli tyly välttelevä, ei hoitanut lasta valitti minusta haukkui yms mitä nyt voi henkisesti toiselle tehdä. nyt kuukausia myöhemmin selvinnyt että hällä ollut puhelin? suhde naisen kanssa epäilen kyllä muuta ja naisen kertoman mukaan intiimisuhde ollut jo pitempään mies salasi asian täysin.nyt hällä jo uusi perhe ja siinä sivussa oma lapsi tulee mukana!! sanoo hän , nykyisin valehtelee kaikki käytännön asaitkin. luotto on mennyt täysin!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 19:35 minna kirjoitti:
olet kokenut kovia, voin vain kuvitella miltä sinusta tuntuu, sillä itse erosin tai mies otti ja lähti tammikuussa,koko syksy oli vaikeaa oli tyly välttelevä, ei hoitanut lasta valitti minusta haukkui yms mitä nyt voi henkisesti toiselle tehdä. nyt kuukausia myöhemmin selvinnyt että hällä ollut puhelin? suhde naisen kanssa epäilen kyllä muuta ja naisen kertoman mukaan intiimisuhde ollut jo pitempään mies salasi asian täysin.nyt hällä jo uusi perhe ja siinä sivussa oma lapsi tulee mukana!! sanoo hän , nykyisin valehtelee kaikki käytännön asaitkin. luotto on mennyt täysin!!!

eikö olekin kamala tunne kun saa tietää suhteesta.. sattuu niin et koskee myös fyysisesti! voimia myös sinulle :hug:

Mahtaa isääsikin harmittaa että hänen tekemänsä työ meni "hukkaan". Jotkut ihmiset vaan kertakaikkiaan ovat sellaisia törkeitä hyväksikäyttäjiä. Se tietysti wituttaa että on "antanut" itseään huijata. Kyllä siinä pitkään menee ennenkuin taas oppii luottamaan toiseen ihmiseen. Tsemiä.

ihan ekaks :hug: mun exä on vähän samaa kastia,tosin ei ollut suhdetta. Mutta käytti mun äitiä rahan takia hyväksi. Äitini teki kaikkensa että meidän avioliitto olisi ollut hyvä, ja auttoi rahallisesti tosi paljon. Itse olin kuusi vuotta kotona lasten kanssa, ja tänä aikana exäni ei kyennyt meitä elättämään, joten äitini auttoi aina tarvittaessa. Exä sai äitini ostamaan autoja(halpoja,mut kuitenki) maksamaan vuokrarästinsä pois et saatiin yhteinen kämppä, laskujen maksuun ja autojen korjaukseen äitini rahat keplasivat. Sit kuitenkaan ei tehnyt meidän liiton eteen mitään. Ja kaikkein paksuinta on se, että vielä kolme vuotta eron jälkeen on lainaamassa äidiltäni rahaa, ja hän hyväsydämisesti lainaa, vaikka tietää ettei saa kaikkea takaisin. Mä olen joutunut kieltämään sen lainaamisen. Eli mulla hieman eri tapaus, mut tiedän miltä tuntuu olla ollu hyväkskäyttäjän kanssa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 20:11 Sarmiina kirjoitti:
ihan ekaks :hug: mun exä on vähän samaa kastia,tosin ei ollut suhdetta. Mutta käytti mun äitiä rahan takia hyväksi. Äitini teki kaikkensa että meidän avioliitto olisi ollut hyvä, ja auttoi rahallisesti tosi paljon. Itse olin kuusi vuotta kotona lasten kanssa, ja tänä aikana exäni ei kyennyt meitä elättämään, joten äitini auttoi aina tarvittaessa. Exä sai äitini ostamaan autoja(halpoja,mut kuitenki) maksamaan vuokrarästinsä pois et saatiin yhteinen kämppä, laskujen maksuun ja autojen korjaukseen äitini rahat keplasivat. Sit kuitenkaan ei tehnyt meidän liiton eteen mitään. Ja kaikkein paksuinta on se, että vielä kolme vuotta eron jälkeen on lainaamassa äidiltäni rahaa, ja hän hyväsydämisesti lainaa, vaikka tietää ettei saa kaikkea takaisin. Mä olen joutunut kieltämään sen lainaamisen. Eli mulla hieman eri tapaus, mut tiedän miltä tuntuu olla ollu hyväkskäyttäjän kanssa.

törkeää toikin.. ja kehtaa viel käydä lainaileen vaikkette oo enää yhdessä!!?! että jollain on pokkaa.. :headwall:

Yhteistyössä