ylihuomenna tulee vuosi siitä kun mies jätti meidät ja ero on pyörinyt kovasti mielessä. olen yhä niin ymmälläni miehen teoista.. tällä kertaa en siitä miten mies kohteli minua ja lapsia vaan siitä miten julkeasti mies käytti isääni hyväkseen. rakensimme taloa suhteemme viimeisen vuoden ja olin raskaana. isäni rakensi meidän taloamme. se mikä tässä minua pohdituttaa on se, miten mies oikeasti pystyi käyttämään toista niin hyväksi. mies oli siis hautonut eroa koko tämän viimeisen vuoden ajan, hänellä oli myös koko sen ajan suhde. isäni rakensi taloamme kaiken vapaa-aikansa, lyhensi työviikkoaan kotimme vuoksi ja lomat hän oli myös tontilla. mielestäni mies on laskelmoidusti käyttänyt isääni hyväkseen viimeisen yhteisen vuoden ajan.. heti kun kotimme oli valmis, mies ilmoitti suhteesta ja siitä että aikoo jatkaa elämää ystäväni kanssa ja että hän haluaa eron. mies tiesi ettei minulla olisi mitenkään varaa jäädä äitiyspäivärahalla uuteen omakotitaloon ja tiesi että isäni teki kaikki työt ilmaiseksi kun kuvitteli että talo tulee meidän kodiksemme. mielestäni se oli jotain niiiiiin törkeää.. on edelleen ja ihmettelen miten joku voi toimia noin! \|O \|O \|O