Mielestäni olen tylsän näköinen ja oloinen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näkymätön?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näkymätön?

Vieras
Haluaisin jotain muutosta itsessäni ja muutenkin jotain piristystä ja säpinää elämään. Mutta mitäpä sitä keksii kahden lapsen äitinä jolla on tylsä mies joka ei halua tehdä kanssani mitään yhdessä. Vietän jopa enemmän aikaa veljeni kanssa. Varmaan ne jotka ei tunne meitä hyvin luulee että ollaan joku pariskunta. Olis joskus kivaa jos sais miehen lähtemään mun kanssa jonnekkin. Me ei tehdä enää mitään yhdessä ei oikeastaan edes paljon keskustellakaan. Nykyään on jopa kiusallista olla miehen seurassa.

Mene kampaajalle, osta uusi paita ja hankin säpinää. Kesät täynnä tapahtumia ym. Jos mies ei halua mukaan niin sitten yksin tai jonkun muun kanssa.

Ikävähän se on ettei puoliso halua. Meillä on sama tilanne. Olen yrittänyt vuosikaudet ja on tuo nykyisin välillä onneksi lähtenytkin. Toisaalta ollaan kuitenkin yhdesssä oltu 18 vuotta eikä ikinä olla yhdessä edes missään lomamatkalla käyty eikä baarissa. Ravintolaan syömäänkin mennään minun aloitteesta. Kävelylenkille ei suostu koskaan.

Mitä siis sanoo, jos ehdotat jotain? Onko kiinni rahasta vai kokeeko mies, että on ennemmin koko perheen kesken vai miten?

Sanoo ettei millään ehdi "kun olis niin paljon kaikenlaista tätä hommaa, en kyllä millään ehdi etkö voi mennä jonkun toisen kanssa(viittaa siis johonki kaveriin tai sisarukseeni)" Harvoin vietetään aikaa koko perhe yhdessä oikeastaan vaan sillon jos mennään johonki kylään tai jos kesällä tehdään joku huvipuistoreissu lasten takia. Mies kyllä ottaa usein lapset mukaan seuraansa ihan vapaaehtoisesti.

Meillä taas mies haluaisi tehdä kanssani vaikka mitä, mutta on niin tylsää ja raskasta seuraa, että mieluummin teen kaikki jutut yksin. Aluksi mua harmitti, mutta nyt olen hyväksynyt asian.

Otsikko ei yhtään vastannut sisältöä, meinasin jo tulla vastaamaan omasta nuutuneesta olemuksestani ja hieman myöhässä iskeneestä kolmenkympin kriisistä. Omaan tylsään näköön ja oloon voi jo ihan pikkujutuilla saada piristystä, mut tässähän kiikastaakin paikallaan junnaavasta parisuhteesta. Se pitää lähteä vaan toteuttamaan jotain älyvapaata toisen kanssa. Ja jos olet jo etukäteen tuominnut koko ajatuksen, tuskin sinulla kovin hauskaa tulee olemaankaan (miehestä puhumattakaan).

Yhteistyössä