Vitsi että maailma ois tylsä paikka kun vaan kirjaston tädit ja it-insinöörit saisi lisääntyä...
Mitae? Onko kirjastotätien ja insinöörien lapsissa jotain vikaa :stick:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vitsi että maailma ois tylsä paikka kun vaan kirjaston tädit ja it-insinöörit saisi lisääntyä...
Rakennustyömailla sattuu merkittävästi enemmän kuolemaan johtamia tapaturmia kuin poliiseilla ja rauhanturvaajilla.
Raksamiehet, älkää perustako perhettä.
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26664859:Mitae? Onko kirjastotätien ja insinöörien lapsissa jotain vikaa :stick:
Ei toki ja jopa mä saisin laittaa pullaa uuniin. Mutta oishan se aika rajoittunutta, eikö?
Okei, ei siis vaarallisia ammatteja eikä erittäin varmasti periytyviä sairauksia. Tuleeko tähän listaan vielä muuta? Itse ehdottaisin vielä lisättäväksi vaaralliset harrastukset (vain pitsin nypläys ja shakki on hyväksyttäviä) eiei-listalle.
Mä olen lukenut, että tilastollisesti eniten ihmisiä kuolee kotonaan. Joten kaikki jotka asuvat kodissa eivätkä esim pahvilaatikossa tai läheisessä yömajassa... pliis, älkää lisääntykö!! :attn:
Rauhanturvaaja ei ole ammatti, vaan tyypillisesti 6-12 kk kestävä (ulkomaan) komennus.
Ulkomuistista: 2000-luvulla rauhanturvaajia on kuollut 'vihollistoiminnan' seurauksena kaksi ja sotilastarkkailijoita yksi. Yksi RT-mies on kuollut sairaskohtaukseen palveluksessa.
Ammattilentäjiä on Suomessa tällä vuosituhannella työssä kuollut muistaakseni kaksi, lisäksi muutama ammattiin tähdännyt oppilas ja olisiko yksi lennonopettaja.
Poliisien määriä en nyt muista, mutta puhutaan tällä vuosituhannella alle viidestä. Rakennusmiehiä menee saman verran jo yhdessä kesässä eli tosi vaarallisia ammatteja mainitsit.