Mielestäni on erittäin itsekästä, että vaarallisissa ammateissa työskentelevät perustavat perheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Entä ihmiset, jotka matkustavat paljon työkseen? Esim. mun tutkijamies matkustaa lähes joka viikko lentokoneella johonkin, samoin omaan työhön liittyy jonkin verran matkustamista. Lentäminenhän on tunnetusti aivan hurrrjan vaarallista. Pitäiskö meidänkin luopua lapsihaaveista?

En tiedä, ehkä ne spurgut, jotka eivät käy töissä ja asuvat siltojen alla...? Jos heidän adoptoimista tuettaisiin jotenkin?

Tää kyllä vois olla hyvä ratkaisu. Ja sitten, jos se spurguvanhempi kuoliskin, (mikä on tosin hyvin epätodennäköistä), niin ei se varmaan edes olis kovin traumaattista lapselle. Kun se spurgu-pera olis kuitenkin varmaan paskempi vanhempi lapselle, kun joku biologinen kiintymysmutsi.

[QUOTE="vieras";26664853]No listataan sitten vielä vaarallinen ammatti. Lentäjä. Viime vuosina on ollut Suomessakin paljon vakavia lento-onnettomuuksia.

Poliisi, rauhanturvaaja, lentäjä. Siinä ainakin ammatteja, jotka eivät perheellisille sovi. Mitähän vielä keksisi?[/QUOTE]

Siis mitä vakavia lento-onnettomuuksia on viime vuosina ollut Suomessa?

[QUOTE="vieras";26665357]Ehkä parasta olisi, jos ihminen ei liisääntyisi. Ihmisillä kun on aina se kuoleman mahdollisuus.[/QUOTE]

Se riittää, kun vain fiksut lisääntyvät.

[QUOTE="aloittaja";26664633]Esimerkiksi poliisi ja rauhanturvaaja. Molemmilla on vastassa aseiden kanssa heiluvia ihmisiä.[/QUOTE]

Niin. Mutta noin niin kuin prosentuaalisesti ja tilastollisesti enemmän kuolemantapauksia löytyy kyllä ihan muista ammattikunnista kuin rauhanturvaajista ja poliiseista.

Voi vitsi tästä listasta tulee vielä pitkä. Uusi kohta: pitää päästä mensan jäseneksi/ratkaista rubikin kuutio alle minuutissa. Sit on fiksu. Tätä en edes kysy raadilta, tää on niin itsestään selvää. Kyselijät ei oo fiksuja, HUOM HUOM!!!!

Entä ihmiset, jotka matkustavat paljon työkseen? Esim. mun tutkijamies matkustaa lähes joka viikko lentokoneella johonkin, samoin omaan työhön liittyy jonkin verran matkustamista. Lentäminenhän on tunnetusti aivan hurrrjan vaarallista. Pitäiskö meidänkin luopua lapsihaaveista?

Itse asiassa autolla matkustaminen on lentokone matkustamista vaarallisempaa.

[QUOTE="aloittaja";26665527]Se on sama, miten sitä ihmistä kouluttaa. Ihminen ei mahda aseelle ja sen luodille ilman asianmukaista suojausta mitään.[/QUOTE]

Kenellä se asianmukainen suojaus sitten on, jos ei poliisilla?

[QUOTE="aloittaja";26665527]Se on sama, miten sitä ihmistä kouluttaa. Ihminen ei mahda aseelle ja sen luodille ilman asianmukaista suojausta mitään.[/QUOTE]

Ei niin! Eli kukaan ei ole turvassa, me kaikki kuollaan!
Mä olen aivan varma, että jossain (luultavasti amerikassa), joku on aseella ja luodilla tappanut jonkun kirjastonhoitajatteren joksus. Eli ei niittenkään pitäis lisääntyä. Tai ainakin kaikilla perheellisillä pitäisi olla luotiliivit ja kypärä aina ja kaikkialla.

132785888984037219_vGZEfv6g_c.jpg

Yhteistyössä