S
"siili"
Vieras
Auttakaa mua! 
Miten ihmeessä saan hänet pois ajatuksistani, koska me ei olla enää me..
Vuoden oltu jo puhumatta ja näkemättä toisiamme ja silti musta tuntuu pahalta.
Mä ikävöin häntä todella paljon! Meillä ei ole edes mahdollista sopia asioita, ei meidän välit olis koskaan samat kuin ennen.
Mä en edes puhu hänestä ja tästä ikävästä kellekkään. Mitä se auttaa?
Saisin vain vastauksia että "unohda se kusipää! satutat vaan ittees!" tai "minkä takia sä annat sen vielä kaiken jälkeen hallita sun ajatuksiakin?"
Niinpä.. Minkä takia? Kun en tiedä.. Tunnettiin todella monta vuotta ja niihin mahtui monta hyvää, kuin myös monta pahaa.. Mulla on nyt ollut helppo olla tän hiljaisuuden aikana. Hän on ollut vaativa ystävä, mutta silti rakas.
Mulle on sanottu että kyllä se mielessä pysyy kauan, mutta mikä on kauan?
Monta kertaa oon meinannut laittaa viestiä sille, ja poistanut. En mä voi, mitä se paikkais? Ei ainakaan meidän ystävyyttä. Teot ja sanat on tehty ja niistä kärsii vielä molemmat pitkään.
Anteeksi olen hänelle mielesssäni antanut, mutta miksei se auta?
Mä olen jopa itelleni vihainen kun annan hänen pyöriä mun ajatuksissa vieläkin.
Kuulostaa jopa siltä kuin jostain ex-miehestä juttelisin.. Ei, kysymys on vaan ja ainoastaan menetetystä ystävyydestä..
Miten ihmeessä saan hänet pois ajatuksistani, koska me ei olla enää me..
Vuoden oltu jo puhumatta ja näkemättä toisiamme ja silti musta tuntuu pahalta.
Mä ikävöin häntä todella paljon! Meillä ei ole edes mahdollista sopia asioita, ei meidän välit olis koskaan samat kuin ennen.
Mä en edes puhu hänestä ja tästä ikävästä kellekkään. Mitä se auttaa?
Saisin vain vastauksia että "unohda se kusipää! satutat vaan ittees!" tai "minkä takia sä annat sen vielä kaiken jälkeen hallita sun ajatuksiakin?"
Niinpä.. Minkä takia? Kun en tiedä.. Tunnettiin todella monta vuotta ja niihin mahtui monta hyvää, kuin myös monta pahaa.. Mulla on nyt ollut helppo olla tän hiljaisuuden aikana. Hän on ollut vaativa ystävä, mutta silti rakas.
Mulle on sanottu että kyllä se mielessä pysyy kauan, mutta mikä on kauan?
Monta kertaa oon meinannut laittaa viestiä sille, ja poistanut. En mä voi, mitä se paikkais? Ei ainakaan meidän ystävyyttä. Teot ja sanat on tehty ja niistä kärsii vielä molemmat pitkään.
Anteeksi olen hänelle mielesssäni antanut, mutta miksei se auta?
Mä olen jopa itelleni vihainen kun annan hänen pyöriä mun ajatuksissa vieläkin.
Kuulostaa jopa siltä kuin jostain ex-miehestä juttelisin.. Ei, kysymys on vaan ja ainoastaan menetetystä ystävyydestä..