Mielipide: Alle 3v lapselle päivähoito on parempi ratkaisu kuin kotihoito, jos äiti on vaan koko päivän netissä eikä lastensa kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
vaikka joskus hetken käyn tässä koneella niin parempi noilla on kotona kuin hoidossa :)

Tarkoitin, että jos on päivän aikana oikeasti liikaa koneella eikä ehdi olla tarpeeksi lasten kanssa.

No paljonko yksilöllistä hoivaa pienet saavat ylisuurissa päiväkodeissa? Meteli ja jatkuva meno ovat stressaavia pienille, epidemiat kiertää jne...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
vaikka joskus hetken käyn tässä koneella niin parempi noilla on kotona kuin hoidossa :)

Tarkoitin, että jos on päivän aikana oikeasti liikaa koneella eikä ehdi olla tarpeeksi lasten kanssa.

No paljonko yksilöllistä hoivaa pienet saavat ylisuurissa päiväkodeissa? Meteli ja jatkuva meno ovat stressaavia pienille, epidemiat kiertää jne...

Parempi sekin kuin olla kotona nettiaddikti-äidin kanssa. Tarhassa on paljon tekemistä, muita lapsia ja ainakin ne 3 hoitajaa. On myös olemassa pph.

vaikka kone olisi koko päivän päällä ja sitä tulisi vartin välein vilkaistua, niin silti olen sitä mieltä että äiti on äiti. voihan se pitää lasta sylissä samalla kun on netissä. ja esimerkiksi jos joku lapsista on vauva, joka nukahtaa rinnalle, niin voihan äitikin nukuttaessaan heittää ajatukset vapaalle (eli nettiin)

Alkuperäinen kirjoittaja harvoin noin:
vaikka kone olisi koko päivän päällä ja sitä tulisi vartin välein vilkaistua, niin silti olen sitä mieltä että äiti on äiti. voihan se pitää lasta sylissä samalla kun on netissä. ja esimerkiksi jos joku lapsista on vauva, joka nukahtaa rinnalle, niin voihan äitikin nukuttaessaan heittää ajatukset vapaalle (eli nettiin)

Ja mä en ymmärrä, miksi joku hankkii lapsia, jos viettää enemmän aikaa koneella kuin heidän kanssaan.

Yhteistyössä