Mielipide kiitos....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

just

Vieras
Mitä mieltä te olette tästä...

Myin eräälle tutulle tavaraa ja määrä sovittiin hakiessa ja lupasi maksaa. odotin 2 viikkoa eikä alkanut kuulua mitään. Laitoin ystävällisen s-postin ja tilinumeron, jossa lupasi maksaa heti. Eli viime viikon alussa. Nyt on taas uusi viikko alkanut eikä rahaa näy tilillä. Olen ihan hirmuisen pettynyt, sillä raha tulee täälläkin tarpeeseen. Mitäs nyt teen? Kuinka kauan odottelen vai saanko kenties odotella kyseistä rahaa kauankin? Olen hyvin pettynyt tähän toimintaan, varsinkin , kun olen aikoinani antanut monella sadalla eurolla tavaraa ilmaiseksi ja nyt sovittiin tästä kaupasta ja rahasta etukäteen ennekuin annoin tavaran ja lupasi maksaa. Ja kyse on vaivaisesta 50 eurosta!

No, olen hoitovapaalla ja mulle se 50 euroa tällä hetkellä on iso raha. saan tankattua auton..yms. Me sovittiin siitä rahasta, että en kyllä varmana anna olla!!!!! Ihan ottaisin vastaan myös sellaisia ajatuksia, ett miten ihminen saatu maksamaan ja kyse on todellakin vain hyvän päivän tutusta eli ystäväni ystävästä!

Mitä se opettaa ihmiselle muista laskujen maksamisesta, jos nyt annan asian olla. Minusta asia sovittiin ja summa, joten todella edesvastuuntonta toimintaa, jos ei voi rahaa mulle maksaa. menee usko kyllä kaikkeen. Ja tää 50 euroakin on pyydetty sellaisesta materiaalista jota ei kuka tahansa normimyyjä niin halvalla myy. Olisin niistä saanut kyllä aika paljon enemmän, mutta ajattelin olla kiva ja antaa hyvään ja halpaan hintaan. Mutta tässä taas ystävällisyys palkittiin...

Sun kannattais soittaa ja kysyä, sillä jos hän on sanonut maksavansa sen heti. Niin sähän voit soittaa ja varmistella että "maksoitkohan oikeelle tilille ne rahat, kun ei sun tilillä oo vielä näkynyt?". Vaikka olis kuinka tuttu, niin sopimuksesta kyllä kuuluu pitää kiinni!

Yhteistyössä